-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запчастини до автоматизованої системи обліку доз опромінення
Завершена
1 237 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 187.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 187.50 UAH
Номер:
2fee9e333b934975bc57a26757b9c689
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 16:37 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 №84-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року №003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2025 №84-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2025-05-07-010321-a, 07.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.05.2025 (протокол № 127), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД» (далі – ТОВ «АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД»), рішення уповноваженої особи від 23.05.2025 (протокол № 141), договір поставки від 03.06.2025 № 53-124-01-25-26129 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 06.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.06.2025 14:31 - 20.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
dd8552cab74547d79dfc2bf2c0411537
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запчастин до автоматизованої системи обліку доз опромінення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-07-010321-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство «АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД» виконано вимоги пункту 4 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» щодо надання технічної пропозиції/технічної специфікації, яка має відповідати вимогам встановленим у Додатку 3, 3.1 до тендерної документації, оскільки вказаним учасником в тендерній пропозиції надано файл «Додаток №3_Технічна специфікація.pdf», в якому наявна інформація відповідності вимогам лише Додатку 3 до тендерної документації?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
11f39b1b66a540df913f47f4d8ee9c87
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-05-07-010321-a
Дата опублікування:
06.06.2025 16:16
Опис:
Закупівля за номером UA-2025-05-07-010321-a «Запчастини до автоматизованої системи обліку доз опромінення» (код ДК 021:2015: 38340000-0: Прилади для вимірювання величин) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалися відповідно до визначеної потреби згідно організаційно – розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС», а саме: на виконання забезпечення вимог Регламенту радіаційного контролю 0.РБ.2509.ІЕ-22 та Інструкції з радіаційної безпеки при експлуатації ВП «Хмельницька АЕС» 0.РБ.2511.ІН-22.
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: отримані комерційні пропозиції від ТОВ «НВП «Атомкомплексприлад» від 05.03.2025 №063, ТОВ «Ексім прилад» від 12.03.2025 вих. №б/н, ТОВ «ТД «Доноват» від 12.03.2025 №КП0196-25, інтернет ресурси не застосовувались, по причині, що предмет закупівлі має індивідуальні технічні характеристики згідно технічної специфікації до предмета закупівлі від 07.03.2025 №ТДПЗ(т).27. За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 12.03.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
У відповідності до Додатку № 1 до тендерної документації «Документи, які вимагаються від учасника», а саме, пункту 4, учасник повинен надати технічну пропозицію/технічну специфікацію, яка має відповідати вимогам встановленим у Додатку №3, 3.1 до тендерної документації.
Додаток №3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» встановлює наступні вимоги до технічної пропозиції/специфікації учасника:
1. Найменування продукції: «Тримач TLD-card 8814 HARSHAW»;
2. Значення технічних характеристик: «наведені в Додатку №3.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» №ТДПЗ(т).27 від 07.03.2025», тобто ця вимога має посилальний характер до вимог визначених у Додатку № 3.1 до тендерної документації ;
3. Нормативний документ – вимога не встановлена;
4. Примітки – вимога не встановлена, зазначено «або еквівалент».
Проаналізувавши «Технічну пропозицію», а саме: файл «Додаток №3_Технічна специфікація.pdf» учасника ТОВ «НВП «Атомкомплексприлад» № 125/3 від 14.05.2025 на відповідність вимогам Додатку №3, 3.1 до тендерної документації встановлено наступне:
1. Найменування продукції у відповідності до технічної пропозиції учасника – «Тримач TLD-card 8814 HARSHAW», тобто повністю відповідає вимозі Додатку № 3 до тендерної документації;
2. Значення технічних характеристик: «наведені в Додатку №3.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» №ТДПЗ(т).27 від 07.03.2025, тобто повністю відповідає вимозі Додатку № 3.1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладане, тендерна пропозиція ТОВ «НВП «Атомкомплексприлад» відповідає вимогам Замовника встановленим у Додатку №3, 3.1 до тендерної документації.
Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 12.03.2025 на 4 аркушах.