-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2023: 58762 — Система глибокої електромагнітної стимуляції тканин професійна) (Фізіотерапевтичний комплекс магнітної терапії з двома незалежними виходами); НК 024:2023: 47790 — Система електромеханічна для екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії (Апарат ударно-хвильової терапії)
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Номер:
23583e6a8daa4f2096cf75b31546b58b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 11:20 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2025 № 37-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-07-007233-a 07.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ Сівер-МЕД з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Куликівська лікарня планового лікування» Куликівської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення уповноваженої особи від 07.05.2025 № 34, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Сівер-МЕД, протокол від 19.05.2025 № 35 про визначення ТОВ Сівер-МЕД переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.05.2025, договір про закупівлю товару від 26.05.2025 № 106-05.25, укладений Замовником з ТОВ Сівер-МЕД, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 10.06.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до додатку 4 тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи», а саме «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»…» (підпункт 6 пункту 47 та підпункт 12 пункту 47 Особливостей).
Згідно з інформацією електронної системи закупівель повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 19.05.2025. Проте, протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю переможцем процедури закупівлі ТОВ Сівер-МЕД не завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей не відхилено пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ Сівер-МЕД.
Натомість, Замовником опубліковано протокол від 19.05.2025 № 35 щодо визначення ТОВ Сівер-МЕД переможцем процедури закупівлі та укладено договір про закупівлю товару від 26.05.2025 № 106-05.25.
Період усунення порушень:
24.06.2025 17:47 - 09.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2025 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно моніторингу UA-M-2025-06-03-000002● 23583e6a8daa4f2096cf75b31546b58b, Комунальне некомерційне підприємство “Куликівська лікарня планового лікування” Куликівської селищної ради надає слідуючу інформацію:
Враховуючи факт порушення, вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Договір про закупівлю товарів № 106-05.25від 26.05.2025, згідно предмету ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2023: 58762 — Система глибокої електромагнітної стимуляції тканин професійна) (Фізіотерапевтичний комплекс магнітної терапії з двома незалежними виходами); НК 024:2023: 47790 — Система електромеханічна для екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії (Апарат ударно-хвильової терапії), 27.06.2025 року був розірваний.
Дата публікації звіту:
27.06.2025 12:44
Запити/Пояснення
Номер:
22052ea986df431ca562aa4b5809daba
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2025 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2023: 58762 — Система глибокої електромагнітної стимуляції тканин професійна) (Фізіотерапевтичний комплекс магнітної терапії з двома незалежними виходами); НК 024:2023: 47790 — Система електромеханічна для екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії (Апарат ударно-хвильової терапії)», очікуваною вартістю 900 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-07-007233-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця ТОВ Сівер-МЕД, як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товару від 26.05.2025 № 106-05.25, укладеного Замовником з ТОВ Сівер-МЕД з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3c76f799dc114c6a8976960ee1615d0c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 14:29
Опис:
Щодо пояснень на запит державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби в Чернігівській області, згідно моніторингу UA-M-2025-06-03-000002● 23583e6a8daa4f2096cf75b31546b58b, Комунальне некомерційне підприємство “Куликівська лікарня планового лікування” Куликівської селищної ради надає слідуючу інформацію:
Що стосується питання: «1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.», повідомляємо наступне.
У відповідності до пункту 14 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі аналізу ринку даної категорії обладнання, а саме фізіотерапевтичного комплексу було обґрунтовано розмір витрат на таке обладнання та визначено його очікувану вартість. Для аналізу у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін на дане обладнання, яка містилась у відкритих інформаційних джерелах, в електронній системі закупівель, у договорах про закупівлю аналогічного обладнання за останні два роки, так і інформація, що отримана шляхом проведення попередніх ринкових консультацій, а саме запитів цінових пропозицій від постачальників даної категорії товарів (копії комерційних пропозицій постачальників додаються). Закупівля даного обладнання була запланована на 2025 рік та внесена до річного плану закупівель. Джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
У відповідності до пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик було залучено лікарів ФРМ, які відповідатимуть за подальше використання обладнання, що буде закуплене. Також враховувалась організація відділення (кабінету) фізіотерапії, що включає в себе процес раціонального розміщення апаратури, для подальшої зручності експлуатації і безпеки процедур.
Що стосується питання: «2. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця ТОВ Сівер-МЕД, як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.» повідомляє наступне.
У зв’язку з великим навантаженням роботи та іншими своїми посадовими обов’язками, уповноваженою особою ненавмисно, була допущена помилка, а саме не відхилення переможця відкритих торгів, у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи факт порушення, вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Договір про закупівлю товарів № 106-05.25від 26.05.2025, згідно предмету ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2023: 58762 — Система глибокої електромагнітної стимуляції тканин професійна) (Фізіотерапевтичний комплекс магнітної терапії з двома незалежними виходами); НК 024:2023: 47790 — Система електромеханічна для екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії (Апарат ударно-хвильової терапії),буде розірвано.
Зі свого боку уповноважена особа, розуміючи порушення, яке було нею допущено, з метою не допущення таких порушень у подальшому, зобов’язується пройти додаткові навчання.
Що стосується питання: «3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товару від 26.05.2025 № 106-05.25, укладеного Замовником з ТОВ Сівер-МЕД з наданням підтверджуючих документів.»
Договір про закупівлю товару від 26.05.2025 № 106-05.25, укладений із Замовником та постачальником ТОВ Сівер-МЕД, поставка відповідно до договору не здійснювалась.
Номер:
42619288ece14a77a18d3e07e10cb5dd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 14:26
Опис:
Щодо пояснень на запит державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби в Чернігівській області, згідно моніторингу UA-M-2025-06-03-000002● 23583e6a8daa4f2096cf75b31546b58b, Комунальне некомерційне підприємство “Куликівська лікарня планового лікування” Куликівської селищної ради надає слідуючу інформацію:
Що стосується питання: «1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.», повідомляємо наступне.
У відповідності до пункту 14 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі аналізу ринку даної категорії обладнання, а саме фізіотерапевтичного комплексу було обґрунтовано розмір витрат на таке обладнання та визначено його очікувану вартість. Для аналізу у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін на дане обладнання, яка містилась у відкритих інформаційних джерелах, в електронній системі закупівель, у договорах про закупівлю аналогічного обладнання за останні два роки, так і інформація, що отримана шляхом проведення попередніх ринкових консультацій, а саме запитів цінових пропозицій від постачальників даної категорії товарів (копії комерційних пропозицій постачальників додаються). Закупівля даного обладнання була запланована на 2025 рік та внесена до річного плану закупівель. Джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
У відповідності до пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик було залучено лікарів ФРМ, які відповідатимуть за подальше використання обладнання, що буде закуплене. Також враховувалась організація відділення (кабінету) фізіотерапії, що включає в себе процес раціонального розміщення апаратури, для подальшої зручності експлуатації і безпеки процедур.
Що стосується питання: «2. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця ТОВ Сівер-МЕД, як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.» повідомляє наступне.
У зв’язку з великим навантаженням роботи та іншими своїми посадовими обов’язками, уповноваженою особою ненавмисно, була допущена помилка, а саме не відхилення переможця відкритих торгів, у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи факт порушення, вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Договір про закупівлю товарів № 106-05.25від 26.05.2025, згідно предмету ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2023: 58762 — Система глибокої електромагнітної стимуляції тканин професійна) (Фізіотерапевтичний комплекс магнітної терапії з двома незалежними виходами); НК 024:2023: 47790 — Система електромеханічна для екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії (Апарат ударно-хвильової терапії),буде розірвано.
Зі свого боку уповноважена особа, розуміючи порушення, яке було нею допущено, з метою не допущення таких порушень у подальшому, зобов’язується пройти додаткові навчання.
Що стосується питання: «3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товару від 26.05.2025 № 106-05.25, укладеного Замовником з ТОВ Сівер-МЕД з наданням підтверджуючих документів.»
Договір про закупівлю товару від 26.05.2025 № 106-05.25, укладений із Замовником та постачальником ТОВ Сівер-МЕД, поставка відповідно до договору не здійснювалась.