-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ), ратифікованою Законом України від 14.07.2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
210 285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 102 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 102 850.00 UAH
Номер:
bc47040e1fb74cd4a55e682908b2b514
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 14:48 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2025 № 69-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 19.08.2025 №69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2025-05-07-002831-a від 07.05.2025 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 за №79, тендерну документацію зі змінами від 22.05.2025 за №94, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД»), протокольне рішення уповноваженої особи від 25.06.2025 за №110, вимогу про усунення невідповідностей, протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2025, договір за №KV07_02 від 07.07.2025 на суму 195 770 557,95 гривень, додаткову угоду за №1 від 14.08.2025, пояснення Замовника від 25.08.2025, 04.09.2025 та від 05.09.2025, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.09.2025 16:42 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
edf50058605443b2b80cfafd825aa965
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2025 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-07-002831-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
74f23bf7e0944fc5a7359a272be337b7
Назва:
Про надання пояснень по моніторингу UA-M-2025-08-19-000077 щодо закупівлі UA-2025-05-07-002831-a
Дата опублікування:
25.08.2025 15:25
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено Замовником на підставі відкоригованої ТОВ «ОРБІТА БУДПРОЕКТ» проектної документації по робочому проекту «Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування», яка пройшла експертизу в ТОВ «Перша будівельна експертиза» та отримала експертний звіт № 240229-01/А від 29 березня 2024 року (реєстраційний номер проектної документації PD01:1240-6826-0990-2981), що додається.
Очікувана вартість предмету закупівлі (будівельних робіт) визначена відповідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва і становить - 210 285000,00 грн.
2. Інформація з обґрунтуванням технічних, якісних характеристик та очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті Броварської міської ради Броварського району Київської області (Далі – БМР БР КО) за посиланням: https://brovary-rada.gov.ua/news/obgruntuvannia-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli.
Програма будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2025-2029 роки, яка затверджена рішенням БМР БР КО від 20.12.2024 року № 1895-84-08, а також Рішення виконавчого комітету БМР БР КО «Про затвердження Переліку об’єктів закладів освіти, культури, спорту та соціального призначення, які підлягають проведенню капітального ремонту, будівництву, реконструкції у 2025 році по Програмі будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2025-2029 роки» від 21.01.2025 року № 39 оприлюднені на сайті БМР БР КО brovary-rada.gov.ua.
3. Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється згідно Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком від 09.12.2020 року FI№ 91.906 Serapis №2019-0903, яка ратифікована Законом України від 14.07.2021 року №1645-IX відповідно до Переліку проєктів, які фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України затверджених постановою Кабінетом Міністрів України від 15.12.2021 року №1324 (зі змінами) та Угоди про передачу коштів позики № 13110-05/272 від 20.11.2024 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій України, Броварською міською радою Броварського району Київської області та Управлінням, будівництва, житлово – комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області.
Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
b671ae0ee6824b598c7959142b67a955
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.09.2025 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-07-002831-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Прошу надати документальне підтвердження внесення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» забезпечення виконання договору, на умовах, які передбачені пунктом 7 Розділу VI тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Під час моніторингу встановлено, що в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо надати пояснення чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e2d6db252e3d4973b1df299c8001d405
Назва:
Про надання пояснень по моніторингу UA-M-2025-08-19-000077 щодо закупівлі UA-2025-05-07-002831-a
Дата опублікування:
04.09.2025 15:54
Опис:
1. На виконання вимог пункту 7 Розділу VI тендерної документації Переможцем закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» надано забезпечення виконання договору у вигляді Банківської гарантії.
Гарантія № GA/01/55684 від 04.07.2025 року, додається.
2. Під час унесення інформації про закупівлю UA-2025-05-07-002831-a в електронну систему закупівель через автоматизоване робоче місце замовника на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі онлайн» шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором, замовником внесена інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, а саме:
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
КРИТЕРІЙ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ЛОТУ РЕКОНСТРУКЦІЯ ІНФЕКЦІЙНОГО ВІДДІЛЕННЯ ЦЕ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ОРГАНІЗАТОРУ ПРОЦЕДУР ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧАСНИКАМ ПРОЦЕДУР
Посилання на законодавство
Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 22.2.15 від: 2024-10-23
Закон України "Про публічні закупівлі" стаття Закону України: 25 від: 2024-10-23
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі Очікуване значення: 0.475545094 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія. Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації
СТАТУС ВИМОГИ: "АКТИВНА"
ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ ВИМОГИ: 07.05.2025
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням КЕП або УЕП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції.) Очікуване значення: Так
СТАТУС ВИМОГИ: "АКТИВНА"
ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ ВИМОГИ: 07.05.2025
Номер:
ebbc11c17f514c088bb6ad759a38722d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
05.09.2025 10:46
Опис:
Додатково надаємо документи до пояснень по моніторингу
UA-M-2025-08-19-000077 щодо закупівлі UA-2025-05-07-002831-a, саме від АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" Довіреність на Гринюк Ярину Романівну підписанта Гарантії №GC/01/55684 від 04.07.2025 року про забезпечення виконання договору.