• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо

Відсутні

Завершена

1 568 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 680.00 UAH
Номер: 6608e1e70198409f9d1fd0c4070bf453
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 02.06.2025 14:59 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 61-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 02.06.2025 № 61-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-05-06-012178-a, 06.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 812-49-20, hetyu@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання Договору поставки № 2025-56/ГП від 30.05.2025 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору та його оприлюднення; відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-06-014258-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 № № 396, № 397, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 № 399, № 400 та від 12.05.2025 № 411; запитання потенційного учасника про усунення невідповідностей та відповідь замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно 09.05.2025 та 12.05,2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП»; протокол уповноваженої особи про визнання переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 20.05.2025 № 432; Договір поставки від 30.05.2025 № 2025-56/ГП (далі – Договір) на суму 1 457 280,00 грн з ПДВ, укладений з ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 06.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178 в частині відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника. Так, на виконання вимоги тендерної документації замовника (додаток 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації) учасником ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Технічна специфікація.pdf», де наявний документ «1. Детальний опис предмета закупівлі» від 13.05.2025, в якому міститься, зокрема, «Строк поставки товару»: «До 30.06.2025 р. (а в частині відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – до повного використання)». Також, у пункті 5.2. розділу 5 Проекта договору поставки (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено «Строк поставки товару – до 30.06.2025 року (а в частині відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – до повного використання)». Тоді як, відповідно до пункту 7 частини 2 Розділу 5 тендерної документації «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації». Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» подано свою тендерну пропозицію 13.05.2025 та підписано КЕП Салобаєнко Д.І., що свідчить про згоду з проєктом договору про закупівлю, викладеним у тендерній документації. Разом з цим, у пункті 5.2. розділу 5 укладеного між замовником та переможцем Договору поставки № 2025-56/ГП від 30.05.2025 передбачено: «Строк поставки товару – до 30.06.2025 року (а в частині відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – протягом 90 календарних днів)». Тобто, укладений договір і тендерна пропозиція відрізняються між собою в частині зазначення строку відпуску товару з АЗС: - «по діючим талонам паперовим чи пластиковим – до повного використання» (тендерна пропозиція); - «по діючим талонам паперовим чи пластиковим – протягом 90 днів календарних днів» (укладений договір). Згідно з нормами пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником. Норми частини 4 статті 41 Закону вказують, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 05.06.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 05.06.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив, що «Відповідно до п. 5.2. проекту договору визначено, що Строк поставки товару – до 30.06.2025 року (а в частині відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – до повного використання). Укладеним договором визначено аналогічний строк поставки товару – до 30.06.2025. Умова щодо відпуску товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – протягом 90 днів календарних днів. Кінцевий термін дії талонів вказаний на зворотній стороні талона, викладена в укладеному договорі не впливає на строки поставки». Таким чином, Замовник на порушення вимог частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей уклав Договір поставки з переможцем ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП», умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції цього учасника.
Період усунення порушень: 16.06.2025 17:49 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2025 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто, шляхом розірвання Договору. Додаткова угода №2, додається.
Дата публікації звіту: 20.06.2025 13:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 09.09.2025 11:50

Запити/Пояснення