-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Відсутні
Завершена
1 568 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 680.00 UAH
Номер:
6608e1e70198409f9d1fd0c4070bf453
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 14:59 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2025 № 61-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
02.06.2025 № 61-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2025-05-06-012178-a, 06.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання Договору поставки № 2025-56/ГП від 30.05.2025 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору та його оприлюднення; відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-06-014258-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 № № 396, № 397, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 № 399, № 400 та від 12.05.2025 № 411; запитання потенційного учасника про усунення невідповідностей та відповідь замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно 09.05.2025 та 12.05,2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП»; протокол уповноваженої особи про визнання переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 20.05.2025 № 432; Договір поставки від 30.05.2025 № 2025-56/ГП (далі – Договір) на суму 1 457 280,00 грн з ПДВ, укладений з ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 06.05.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178 в частині відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника.
Так, на виконання вимоги тендерної документації замовника (додаток 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації) учасником ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Технічна специфікація.pdf», де наявний документ «1. Детальний опис предмета закупівлі» від 13.05.2025, в якому міститься, зокрема, «Строк поставки товару»: «До 30.06.2025 р. (а в частині відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – до повного використання)».
Також, у пункті 5.2. розділу 5 Проекта договору поставки (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено «Строк поставки товару – до 30.06.2025 року (а в частині відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – до повного використання)». Тоді як, відповідно до пункту 7 частини 2 Розділу 5 тендерної документації «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації».
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» подано свою тендерну пропозицію 13.05.2025 та підписано КЕП Салобаєнко Д.І., що свідчить про згоду з проєктом договору про закупівлю, викладеним у тендерній документації.
Разом з цим, у пункті 5.2. розділу 5 укладеного між замовником та переможцем Договору поставки № 2025-56/ГП від 30.05.2025 передбачено: «Строк поставки товару – до 30.06.2025 року (а в частині відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – протягом 90 календарних днів)». Тобто, укладений договір і тендерна пропозиція відрізняються між собою в частині зазначення строку відпуску товару з АЗС:
- «по діючим талонам паперовим чи пластиковим – до повного використання» (тендерна пропозиція);
- «по діючим талонам паперовим чи пластиковим – протягом 90 днів календарних днів» (укладений договір).
Згідно з нормами пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником.
Норми частини 4 статті 41 Закону вказують, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 05.06.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику.
Замовником 05.06.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив, що «Відповідно до п. 5.2. проекту договору визначено, що Строк поставки товару – до 30.06.2025 року (а в частині відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – до повного використання). Укладеним договором визначено аналогічний строк поставки товару – до 30.06.2025. Умова щодо відпуску товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – протягом 90 днів календарних днів. Кінцевий термін дії талонів вказаний на зворотній стороні талона, викладена в укладеному договорі не впливає на строки поставки».
Таким чином, Замовник на порушення вимог частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей уклав Договір поставки з переможцем
ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП», умови якого відрізняються
від змісту тендерної пропозиції цього учасника.
Період усунення порушень:
16.06.2025 17:49 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 17:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто, шляхом розірвання Договору.
Додаткова угода №2, додається.
Дата публікації звіту:
20.06.2025 13:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
09.09.2025 11:50
Запити/Пояснення
Номер:
565a359fe210409abfe56e41ab2e9570
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2025 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1568000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-06-012178-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- яким чином замовник перевірив тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» на відповідність вимогам тендерної документації в частині підтвердження інформації цілодобового відпуску (з врахуванням дії комендантської години) товару на АЗС в м. Горішні Плавні, Кременчук Полтавської області замовником вимагається надання довідки з графіком роботи та адресами АЗС, на яких Замовник матиме можливість заправляти автомобілі, як зазначено в абзаці 3 розділу 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації. Натомість, учасником надана така довідка з переліком АЗС в м. Горішні Плавні, Кременчук Полтавської області без зазначення графіка роботи.
- з якої причини пункт 5.2. розділу 5 Договору поставки № 2025-56/ГП від 30.05.2025, укладеному замовником з ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» не відповідає пункту 5.2. розділу 5 «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) в частині строків відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ae023c35e8bc4c8b9b257455a40efb40
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 16:33
Опис:
На виконання запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо», ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1568000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-012178-a ) КП «Спец Еко» (далі – Підприємство) повідомляє наступне.
Очікувана вартість предмету закупівлі Підприємством визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, шляхом порівняння ринкових цін, а саме здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; направлено письмові запити цінових пропозицій.
Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації Замовник вимагав, щоб Учасник гарантував відпуск (цілодобовий з врахуванням дії комендантської години) товару на АЗС в м. Горішні Плавні, Кременчук Полтавської області. Для підтвердження інформації Учасник мав надати довідку з графіком роботи та адресами АЗС на яких Замовник матиме можливість заправляти автомобілі.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку від 13.05.2025 «Перелік АЗС», якою надано перелік АЗС на яких Учасник зобов’язується передавати (відпускати) КП «СпецЕко» дизельне паливо та які приймають до обслуговування довірчі документи (талони/скретч-картки), із зазначення АЗС, що знаходяться на території м. Горішні Плавні Полтавської області: 1. АЗС «БАРС», м. Горішні Плавні, вул. Миру, буд. 1, корп. 4 2. АЗС «БАРС», м. Кременчук, вул. Велика Набережна, буд. 32А.
Цією ж довідкою вказано Графік роботи усіх АЗС/АГЗС, а саме 24/7, з урахуванням обмежень встановлених комендантською годиною.
Відповідно до даних інтернет ресурсів, графік роботи вказаних АЗС – цілодобово. Крім того, КП «СпецЕко» неодноразово працювало з даним постачальником і графік роботи АЗС відповідає дійсності.
Стосовно питання, з якої причини пункт 5.2. розділу 5 Договору поставки № 2025-56/ГП від 30.05.2025, укладеному замовником з ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» не відповідає пункту 5.2. розділу 5 «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) в частині строків відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 5.2. проекту договору визначено, що Строк поставки товару – до 30.06.2025 року (а в частині відпуску Товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – до повного використання). Укладеним договором визначено аналогічний строк поставки товару – до 30.06.2025.
Умова щодо відпуску товару з АЗС по діючим талонам паперовим чи пластиковим – протягом 90 днів календарних днів. Кінцевий термін дії талонів вказаний на зворотній стороні талона, викладена в укладеному договорі не впливає на строки поставки.
Крім того, що проектом договору, що укладеним договором передбачена умова заміни талонів, а саме « п. 5.9. У разі зіпсування або закінчення строку дії талонів Постачальник зобов’язується провести їх рівнозначний обмін за номіналом у літрах»