• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (код ДК 021:2015 – 15110000-2): яловичина без кістки охолоджена; курятина - охолоджена (тушки курей).

Завершена

511 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 110.00 UAH
Номер: 2ec13fadc8f0496a8c3a3914c31b1760
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 25.01.2019 12:47 - 16.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.01.2019 № 6 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Т. Святокум Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.01.2019 № 6 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-10-02-001601-с 02.10.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Т. СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду та оцінки, встановлено порушення п.2 ч.1 ст. 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (із змінами та доповненнями) та підпунктом 14 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду та оцінки. Під час моніторингу проаналізовані такі документи: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету згідно протоколу від 02.10.2018 №69, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «Оксамит», протокол засідання тендерного комітету від 19.10.2018 №78, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до абз.2 п.11 Додатку 3 «Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону» та абз.2 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації, замовником встановлено вимоги щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції завіреної копії Довідки про взяття на облік платника податків, зокрема, для платників ПДВ - завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або завіреної копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість; у разі якщо учасник є платником єдиного податку – завіреної копії Свідоцтва про сплату єдиного податку або завіреної копії Витягу з Реєстру платників єдиного податку. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників, протоколом засідання тендерного комітету від 19.10.2018 №78 прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ВКФ «Оксамит», якого визнано переможцем даних торгів. При цьому, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «Оксамит» не містить документів, визначених замовником в абз.2 п.11 Додатку 3 та абз.2 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ «Оксамит» підлягала відхиленню на підставі п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VІІІ (далі – Закон), а саме – замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Проте, замовником укладено договір від 30.10.2018 №322-Т з переможцем торгів ТОВ «ВКФ «Оксамит».
Період усунення порушень: 14.02.2019 12:41 - 01.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2019 12:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 19 жовтня 2018 року о 10:20 год. тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради звернувся в письмовому вигляді до ТОВ ВКФ "Оксамит", щодо отримання належним чином завірених копій оригіналів наступних документів, а саме: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та довідку про взяття на облік платника податків за формою 4-ОПП. ТОВ ВКФ "Оксамит" надало належним чином завірені копії оригіналів документів. 19 жовтня 2018 року протоколом за № 78 було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ ВКФ "Оксамит".Договір виконаний в повному обсязі. Заборгованість за розрахунками відсутня. Дане порушення встановлено під час моніторингу ,але в зв’язку з виконанням договору в повному обсязі існує неможливость усунення виявленого порушення. Враховуючі Ваші зауваження,тендерний комітет в подальшому зобов’язується чітко дотримуватись чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 25.02.2019 11:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис: Відсутній механізм усунення виявлених порушень
Дата публікації: 25.02.2019 11:56

Запити/Пояснення