-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Запасні частини до підлогомийної машини Kärcher)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Завершена
1 803 499.81
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 18 035.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 035.00 UAH
Номер:
ee055fcab3d14981839fa21e77a494c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 12:47 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2025 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2025 № 108
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
22 UA-2025-05-06-010890-a 06.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ФІЛІЇ «ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.05.2025 № 3-21-25, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА-СЕВЕР» (далі – ТОВ «ЮВЕНТА-СЕВЕР»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЮВЕНТА-СЕВЕР» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ЮВЕНТА-СЕВЕР», виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.05.2025 № 3-21/3-25, протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.05.2025, пояснення та документи Замовника, надані 10.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.06.2025 11:24 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
b75fff43638d4e76a1489c8f52971d15
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2025 11:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
607494b902ca4da78c3aeb48620b6129
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 16:47
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
На запит Державної аудиторської служби України Південного Офісу Держаудитслужби, опублікований 06.06.2025 в електронній системі
закупівель Prozorro по процедурі UA-2025-05-06-010890-a на закупівлю «код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Запасні частини до підлогомийної машини Kärcher), повідомляємо наступне.
1. Надати інформацію яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 3.1 Положення про філію «Вокзальна компанія»
АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник), затвердженого рішенням правління
АТ «Укрзалізниця» від 14.05.2020 (протокол № Ц-45/43 Ком.т.), зі змінами, метою діяльності Філії є задоволення потреб держави, юридичних і фізичних осіб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях пасажирів у внутрішньому та міжнародному сполученнях, роботах та послугах, що здійснюються та надаються Філією, забезпечення ефективного функціонування та розвитку виробничо-технологічного комплексу залізничного транспорту загального користування шляхом централізованого управління залізничними вокзальними комплексами, створення умов для підвищення конкурентоспроможності галузі, а також отримання прибутку від здійснення підприємницької діяльності.
Замовник здійснює централізоване управління залізничними вокзальними комплексами.
Для забезпечення безперебійної експлуатації підлогомийних машин, що перебувають на балансовому обліку виробничих підрозділів філії «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» проводиться закупівля код ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Запасні частини до підлогомийної машини Kärcher) за процедурою відкриті торги.
В акціонерному товаристві «Українська залізниця» відповідно, до внутрішніх розпорядчих документів, створена база «Класифікатор ресурсів», в якій визначені та розміщені технічні та якісні характеристики предметів закупівлі, які плануються закуповуватися.
Потребу запасних частин було визначено з урахуванням потреб виробничих підрозділів філії «Вокзальна компанія» для безперебійної експлуатації наявних підлогомийних машин, що перебувають на балансовому обліку філії «Вокзальна компанія».
Виробничими підрозділами філії «Вокзальна компанія», з даних бази «Класифікатор ресурсів», вибрано перелік запасних частин, які необхідні для здійснення заміни у підлогомийних машинах Kärcher та філією «Вокзальна компанія» проведено моніторинг ринку для визначення очікуваної вартості закупівлі.
Початковим етапом здійснення Замовником публічних закупівель є визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з урахуванням його технічних та якісних характеристик.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснені Замовником з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Наразі документом, що застосовується для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, є примірна методика, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та має лише рекомендаційний характер.
Очікувана вартість предмета закупівлі може бути визначена шляхом порівняння ринкових цін або ж на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, а технічні та якісні характеристики предмета закупівлі — на підставі реальних потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства щодо якості аналогічних товарів, робіт або послуг.
Філією «Вокзальна компанія» було сформовано та направлено два запити цінових пропозицій від 31.01.2025 №ВК-07/103 та від 11.02.2025 №ВК-07/141. Різниця в запитах по позиції 12 «Комплект для встановлення батарей», через зміну каталожного номеру.
При формуванні очікуваної вартості закупівлі було враховано цінові пропозиції надіслані на запит від 11.02.2025.
З метою уникнення завищення вартості закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до вимог внутрішніх розпорядчих документів АТ «Укрзалізниця», з підтвердженням аналізу ринку щодо ринкових цін з отриманням комерційних пропозицій, надає наступні документи, а саме:
- сканований запит цінової пропозиції від 31.01.2025 №ВК-07/103 на 4 арк.;
- сканований запит цінової пропозиції від 11.02.2025 №ВК-07/141 на 4 арк;
- сканована копія цінової пропозиції ТОВ «ОРК-ЮГ» від 11.02.2025
в 1 прим на 4 арк.;
- сканована копія цінової пропозиції ТОВ «Ювента-Север» від 11.02.2025 в 1 прим на 4 арк.;
- сканована копія цінової пропозиції ТОВ «Слобожанська сервісна компанія» від 17.02.2025 в 1 прим на 4 арк;
- реєстраційну картку моніторингу №798/ВК/ВК/ВК-власно/1-1(6-1) від 07.04.2025.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на веб-сайті Замовника:
АТ «Укрзалізниця» здійснено заходи щодо автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті) на власних веб-сайтах або веб-сайті АТ «Укрзалізниця» обґрунтування із авторизованого електронного майданчика SmartTender. Електронним авторизованим майданчиком SmartTender передбачено заповнення окремого поля «Обґрунтування» при розміщенні оголошення про проведення закупівлі.
Таким чином, під час оприлюднення оголошення відкритих торгів
на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові
прилади (Запасні частини до підлогомийної машини Kärcher), за
номером UA-2025-05-06-010890-a, було внесено інформацію шляхом заповнення окремого поля «Обґрунтування» з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і очікуваної вартості, на виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
На виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і очікуваної вартості (далі – обґрунтування) та відповідно до доручення від 18.10.2021 № Ц-7-87/449-21 зобов’язано регіональні філії та філії забезпечувати розміщення обґрунтування на авторизованому електронному майданчику SmartTender із автоматичним відображенням у дзеркалі (віджеті) електронного майданчика SmartTender на сайті АТ «Укрзалізниця».
Віджет "SmartTender" розташовано на офіційному веб-сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Для перегляду зазначеної процедури на закупівлю необхідно ввести відповідний запит за номером UA-2025-05-06-010890-a, в функцію пошуку віджету.
Таким чином, закупівлю «Послуги по комплексному прибиранню внутрішніх приміщень та прилеглої території вокзалів», зокрема обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення його очікуваної вартості за процедурою UA-2025-05-06-010890-a на закупівлю «код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Запасні частини до підлогомийної машини Kärcher), здійснено у відповідності до вимог законодавства України у сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Сканований запит цінової пропозиції від 31.01.2025 №ВК-07/103
на 4 арк.;
2. Сканований запит цінової пропозиції від 11.02.2025 №ВК-07/141 на 4 арк;
3. Сканована копія цінової пропозиції ТОВ «ОРК-ЮГ» від 11.02.2025
в 1 прим на 4 арк.;
4. Сканована копія цінової пропозиції ТОВ «Ювента-Север» від 11.02.2025 в 1 прим на 4 арк.;
5. Сканована копія цінової пропозиції ТОВ «Слобожанська сервісна компанія» від 17.02.2025 в 1 прим на 4 арк;
6. Реєстраційна картка моніторингу №798/ВК/ВК/ВК-власно/1-1(6-1) від 07.04.2025;
7. Скріншот посилання на сайт АТ «Українська залізниця».