-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт бульдозера Т-130
Завершена
1 255 422.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 12 554.22 UAH
мін. крок: 1% або 12 554.22 UAH
Номер:
e80955b8e721444084871e2636356528
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 12:45 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2025 № 38-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.06.2025 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-05-06-010026-a 06.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 06.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр управління промисловістю» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06 травня 2025 року № УО1-1645; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Променергоальянс» (далі – ТОВ «Променергоальянс»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «Променергоальянс» до 20 травня 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 20.05.2025 № УО1-1672; повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2025 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 04, 12 та 17 червня 2025 року.
Період усунення порушень:
23.06.2025 16:19 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
573080b1dd5a4e7681d162b4f8d183fb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2025 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт бульдозера Т-130» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-010026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
954d88831df74a5899f54ada31112183
Назва:
Надання відповіді на запит
Дата опублікування:
06.06.2025 11:49
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку 1 до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ "Укрзалізниця".
Розмір витрат та очікувана вартість закупівлі визначені в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 р.
Номер:
1dade9b2f49a4e9e9b97603eea01950e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.06.2025 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт бульдозера Т-130» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-010026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Променергоальянс» прийнято 20.05.2025 (протокольне рішення №УО1-1672), проте інформація щодо укладення договору в електронній системі закупівель відсутня.
Враховуючи зазначене, просимо надати наступні пояснення:
- Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі?
- У разі укладання договору вказати його №, дату укладення та з яких причин він не оприлюднений в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d8235f78a2b14c6eba632fa9ff7c1a43
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.06.2025 15:22
Опис:
1. Замовник, керуючись положеннями абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, прийняв рішення про продовження до 60 днів строку для укладення договору. Станом на дату надання цих пояснень договір знаходиться на етапі узгодження та укладення. Після укладення договору його буде оприлюднено в електронній системі закупівель у встановлений законодавством термін.
Номер:
fbe05600b4d649d880901c31a5ef4937
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.06.2025 13:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт бульдозера Т-130» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-010026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Відповідно до пункту 35 Особливостей для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.
Відповідно до абзацу першого пункту 36 Особливостей якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією до участі у відкритих торгах було подано одну тендерну пропозицію ТОВ «Променергоальянс» 1 240 000 грн без ПДВ.
Відповідно до абзацу другого пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Окрім того, відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 20.05.2025 № УО1-1672 учасника ТОВ «Променергоальянс» визначено переможцем, цінова пропозиція якого згідно наявної в електронній системі закупівель інформації, документів, поданих як учасником (файл Цінова пропозиція.pdf, завантажений 13 травня 2025 14:39) так і переможцем (файл Цінова пропозиція.pdf, завантажений 23 травня 2025 13:52) складала 1 240 000,00 гривень (без ПДВ) та, відповідно, 1488000,00 гривень з ПДВ. Також, переможцем ТОВ «Променергоальянс» 23 травня 2025 13:50 згідно умов тендерної документації завантажено в електронну систему закупівель забезпечення договору у сумі 74 400 гривень (5% від вартості договору) у формі банківської гарантії №Г/2025/1700-01 (файл Банківська гарантія Г.2025.1700-01.7z).
Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що переможцем ТОВ «Променергоальянс» без наявності законодавчих підстав 12.06.2025 в електронну систему завантажено нову цінову пропозицію вартістю 1 411 200,00 гривень з ПДВ (1 176 000 гривень без ПДВ), при тому, що цінова пропозиція учасника не змінювалася, оскільки торги проведено без застосування електронного аукціону, та внесено зміни до банківської гарантії, а саме зменшено суму забезпечення виконання Договору про закупівлю до 70 560 гривень.
Окрім того, за умовами додатку 6 тендерної документації забезпечення виконання договору про закупівлю повинно містити такі суттєві умови, зокрема, умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром, при цьому без згоди Бенефіціара допускається вносити зміни до банківської гарантії щодо збільшення суми банківської гарантії та продовження терміну дії банківської гарантії.
Так, за умовами банківської гарантії №Г/2025/1700-01,виданої «22» травня 2025 року: Зміни до тексту цієї Гарантії вносяться Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром. Водночас, у змінах №1 від 12 червня 2025 року до банківської гарантії №Г/2025/1700-01 від «22» травня 2025 року серед іншого зазначено наступне: «Ми, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИСТАЛБАНК» (місцезнаходження: Україна, 04053, місто Київ, вулиця Кудрявський узвіз, 2, поштова адреса: Україна, 01133, місто Київ, бульвар Лесі Українки, 30-В, код банку 339050, код за ЄДРПОУ 39544699), далі за текстом – Гарант, на підставі заяви нашого клієнта ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМЕНЕРГОАЛЬЯНС» (місцезнаходження: Україна, 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ПОШТОВИЙ, будинок 1, офіс 411, код за ЄДРПОУ: 41408878), (далі – Принципал) повідомляємо Вам про внесення змін до умов Банківської гарантії №Г/2025/1700-01 від від «22» травня 2025 року (далі – Гарантія), наданої Гарантом на користь Акціонерне товариство «Українська залізниця» філія «Центр управління промисловістю» (місцезнаходження: 02099, м. Київ, вул. Санаторна 12/1, код ЄДРПОУ 40081389) (далі – Бенефіціар)»
Враховуючи зазначене, просимо пояснити чому Уповноваженою особою Замовника не відхилено переможця ТОВ «Променергоальянс» як такого, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме 5 % (74 400 гривень) від вартості договору, яка згідно з заповненими учасником електронними полями та поданими документами складає, відповідно, 1 240 000 грн без ПДВ та 1488000,00 гривень з ПДВ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
285a5ff724e542659ecf41f802985a3e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.06.2025 11:10
Опис:
1. Відповідно до абзацу третього пункту 18 Особливостей: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадку перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
На підставі вищезазначеного положення Особливостей переможець закупівлі ТОВ «ПРОМЕНЕРГОАЛЬЯНС» 12.06.2025 завантажив в електронну систему закупівель оновлену цінову пропозицію з меншою ціною та без зміни обсягів закупівлі.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави для відмови в укладенні договору на меншу ціну ніж в тендерній пропозиції переможця без зміни обсягів закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 27 Закону: Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до частини 3 статті 27 Закону: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Тендерною документацію передбачено внесення забезпечення у розмірі 5% від суми договору.
Переможець закупівлі здійснив перерахунок ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції, яка після перерахунку становить 1 411 200,00 гривень з ПДВ. Керуючись положеннями абзацу третього пункту 18 Особливостей договір про закупівлю буде укладено відповідно до зменшеної ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі тому розмір забезпечення виконання договору, з урахуванням положень ч.3. ст.27 Закону, не може перевищувати 70 560 гривень.
В додатку 3 тендерної документації зазначено перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, оформленої згідно з вимогами Додатку 6 до тендерної документації.
Замовник, керуючись положеннями абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, прийняв рішення про продовження до 60 днів строку для укладення договору, тому переможець закупівлі повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, оформленої згідно з вимогами Додатку 6 до тендерної документації, протягом 60 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене, станом на 17.06.2025 у замовника відсутні підстави для відхилення переможця закупівлі ТОВ «ПРОМЕНЕРГОАЛЬЯНС» як такого, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю.