• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Шкільні меблі (Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій "Нова українська школа")

КПКВ 0611181: Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" 0611182: Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам

Завершена

141 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 706.05 UAH
Номер: ee027b83da5a4416b0a8b2a8515d6810
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 26.05.2025 17:31 - 17.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.05.2025 №80-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.05.2025 №80-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7.UA-2025-05-06-006958-a, 06.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, n.v.hurieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Кошова Аліна Олександрівна» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік ліцею №2 Калинівської міської ради Вінницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 (протокол № 24), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Кошової Аліни Олександрівни (далі – ФОП «Кошова Аліна Олександрівна»), рішення уповноваженої особи від 15.05.2025 (протокол № 26), повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 23.05.2025 № 107 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 30.05.2025 та 05.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 12 додатку 2 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копії протоколу випробувань від акредитованої лабораторії НААУ на відповідність пропонованих лотків (згідно із зазначеними основними технічними характеристиками) вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2022, ДСТУ EN 71-3:2022. Однак, у тендерній пропозиції учасника ФОП «Кошова Аліна Олександрівна» відсутня копія протоколу випробувань від акредитованої лабораторії НААУ на відповідність пропонованих лотків вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2022, ДСТУ EN 71-3:2022, чим порушено вимоги пункту 12 додатку 2 «Технічна специфікація» тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 03.06.2025 щодо зазначеного Замовник пояснив, що «Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасник мав надати копії протоколів випробувань від акредитованої лабораторії НААУ на відповідність пропонованих лотків (згідно із зазначеними основними технічними характеристиками) вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2022, ДСТУ EN 71-3:2022. Першочергово уповноваженою особою не було виявлено невідповідності документів, у зв’язку з цим не було надано 24 години на можливість прикріплення належних, при цьому учасником закупівлі було додано необхідні протоколи електронним шляхом». Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «Кошова Аліна Олександрівна» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір загальною вартістю 126 179,60 грн. Абзацом 2 пункту 10 Особливостей № 1178 визначено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей № 1178. Відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону в електронній системі закупівель не оприлюднив документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики товару (додаток № 2), які відповідно до пункту 15.2 розділу 15 Договору є його невід’ємною частиною. На запит Управління щодо причин неоприлюднення вищевказаних документів, Замовником повідомлено, що «…уповноваженою особою було допущено технічну помилку, яка полягає в тому, що документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики товару (додаток № 2), які відповідно до пункту 15.2 розділу 15 договору поставки від 23 травня 2025 року № 107 є його невід’ємною частиною не були оприлюднені разом з Договором, оскільки при завантажені стався збій в роботі інтернет мережі». В ході моніторингу Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаток 2, що є невід’ємною частиною Договору.
Період усунення порушень: 13.06.2025 14:53 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 14:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень Виконали заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором №107 від 23.05.2025 р. та оприлюднили через електронну систему закупівель інформацію та документ, що свідчить про вжиття таких заходів (Додаткова угода №1 від 18.06.2025 р.).
Дата публікації звіту: 20.06.2025 11:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 20.06.2025 12:30

Запити/Пояснення