• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція

Торги відмінено

1 199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 990.00 UAH
Номер: 188c10fb39f7449fbcde35061940da9d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 03.06.2025 12:46 - 25.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.06.2025 № 38-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.06.2025 № 38-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-05-06-005521-a 06.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УНІВЕР-САН» та визнання його переможцем установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-05-06-005521-a у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а у разі укладання договору з ТОВ «УНІВЕР-САН» станом на час публікації висновку – шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань), з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 06.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06 травня 2025 року № 0605-1; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УНІВЕР-САН» (далі – ТОВ «УНІВЕР-САН»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «УНІВЕР-САН» від 21.05.2025 року № 21-05-1; повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 04, 10 та 17 червня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УНІВЕР-САН» та визначення його переможцем встановлено наступне. Замовником в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком №3 до цієї Документації). Також, Замовником у пункті 10 Додатку 2 «Перелік документів/інформації, які Учасник повинен завантажити/подати у складі тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається, зокрема, наступне: «Учасник у складі пропозиції надає інформацію про відповідність його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в додатку №3 до цієї Документації у вигляді порівняльної таблиці». Проте, всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» у складі тендерної пропозиції не надано порівняльної таблиці, та як наслідок, не підтверджено відповідність його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно вимог, встановлених Замовником у додатку №3 тендерної документації. Разом з тим, поданий у складі пропозиції учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» гарантійний лист Вих. №1450 від 08 травня 2025 року (файл: «7 Інші документи.pdf») не є обґрунтуванням ненадання порівняльної таблиці та не спростовує її відсутність, оскільки Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації не встановлено, що порівняльна таблиця надається саме на еквівалентні товари. Окрім того, Замовником в пункті 5 розділу I «Технічні вимоги» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника». Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що на вищезазначену вимогу, Учасник ТОВ «УНІВЕР-САН» надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступні листи: лист, виданий ПП «Торвід» про офіційне представництво та гарантії виробника № 05-01 від 07.05.2025 (файл: «4 Технічна частина ч.3.pdf») та лист, виданий ПП «Кронос Агро» про офіційне представництво та гарантії виробника Вих.№ 37 від 07.05.2025 (файл: «4 Технічна частина ч.3.pdf»), які не містять інформації стосовно того, що запропонований товар буде «зі строками придатності» визначеними тендерною документацією. З приводу зазначеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-06-005521-a через електронну систему закупівель 10 червня 2025 року Замовнику було направлено запит про надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем учасника ТОВ «УНІВЕР-САН», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, визначеним у Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», проте надані Замовником пояснення не обґрунтовують відповідність учасника ТОВ «УНІВЕР-САН» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом другим підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНІВЕР-САН», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНІВЕР-САН», а визначено його переможцем за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушеннями законодавства у сфері закупівель. Водночас, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 23.06.2025 15:18 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2025 15:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Процедуру закупівлі відмінено. Рішення про відміну оприлюднене через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та чинним законодавством.
Дата публікації звіту: 26.06.2025 17:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 03.07.2025 15:25

Запити/Пояснення