-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція
Торги відмінено
1 199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 990.00 UAH
Номер:
188c10fb39f7449fbcde35061940da9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 12:46 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2025 № 38-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.06.2025 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-05-06-005521-a 06.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УНІВЕР-САН» та визнання його переможцем установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-05-06-005521-a у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а у разі укладання договору з ТОВ «УНІВЕР-САН» станом на час публікації висновку – шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань), з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 06.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06 травня 2025 року № 0605-1; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УНІВЕР-САН» (далі – ТОВ «УНІВЕР-САН»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «УНІВЕР-САН» від 21.05.2025 року № 21-05-1; повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 04, 10 та 17 червня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УНІВЕР-САН» та визначення його переможцем встановлено наступне.
Замовником в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком №3 до цієї Документації).
Також, Замовником у пункті 10 Додатку 2 «Перелік документів/інформації, які Учасник повинен завантажити/подати у складі тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається, зокрема, наступне: «Учасник у складі пропозиції надає інформацію про відповідність його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в додатку №3 до цієї Документації у вигляді порівняльної таблиці».
Проте, всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» у складі тендерної пропозиції не надано порівняльної таблиці, та як наслідок, не підтверджено відповідність його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно вимог, встановлених Замовником у додатку №3 тендерної документації.
Разом з тим, поданий у складі пропозиції учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» гарантійний лист Вих. №1450 від 08 травня 2025 року (файл: «7 Інші документи.pdf») не є обґрунтуванням ненадання порівняльної таблиці та не спростовує її відсутність, оскільки Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації не встановлено, що порівняльна таблиця надається саме на еквівалентні товари.
Окрім того, Замовником в пункті 5 розділу I «Технічні вимоги» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника».
Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що на вищезазначену вимогу, Учасник ТОВ «УНІВЕР-САН» надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступні листи: лист, виданий ПП «Торвід» про офіційне представництво та гарантії виробника № 05-01 від 07.05.2025 (файл: «4 Технічна частина ч.3.pdf») та лист, виданий ПП «Кронос Агро» про офіційне представництво та гарантії виробника Вих.№ 37 від 07.05.2025 (файл: «4 Технічна частина ч.3.pdf»), які не містять інформації стосовно того, що запропонований товар буде «зі строками придатності» визначеними тендерною документацією.
З приводу зазначеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-06-005521-a через електронну систему закупівель 10 червня 2025 року Замовнику було направлено запит про надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем учасника ТОВ «УНІВЕР-САН», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, визначеним у Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», проте надані Замовником пояснення не обґрунтовують відповідність учасника ТОВ «УНІВЕР-САН» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом другим підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНІВЕР-САН», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНІВЕР-САН», а визначено його переможцем за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушеннями законодавства у сфері закупівель.
Водночас, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
23.06.2025 15:18 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 15:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедуру закупівлі відмінено. Рішення про відміну оприлюднене через авторизований електронний майданчик на веб-порталі
Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та чинним законодавством.
Дата публікації звіту:
26.06.2025 17:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
03.07.2025 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
191fed1b17c84f509aa16201477d52b2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2025 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-005521-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a093abeba1454731b0e787a11065561a
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
09.06.2025 16:45
Опис:
На Ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне. Закупівля за предметом код ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (код ДК 021:2015: 24455000-8 - Дезинфекційні засоби) (Дезінфекційні засоби) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-06-005521-a)" була здійснена на виконання Заявки №33/4-161ВН від 05.05.2025 далі -Зааявка). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника викладених у вищезазначеній Заявці та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері. Стосовно розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на основі моніторингу цін на ринку відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та на основі комерційних пропозицій від потенційних Учасників, що були надані разом з заявкою на здійснення закупівлі №33/4-161ВН від 05.05.2025 та затверджено відповідними ініціаторами здійснення закупівлі. Також додатково надаємо посилання на сайт Замовника (https://health.mvs.gov.ua/hospital), на якому здійснюється розміщення ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі. Та інформуємо, що з метою зменшення завантаженості сайту та враховуючи, що у Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Київ "Про ефективне використання державних коштів" не регламентовано період протягом якого необхідно зберігати бґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі, файли з обґрунтуваннями по закупівлям, зберігаються до моменту завершення такої закупівлі (підписання договору за результатами закукпівлі).
Номер:
cc2cd58260cf46fda83f471feae6a7ce
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-005521-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Поясніть, яким чином Уповноваженою особою ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «УНІВЕР-САН» та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо:
Замовником у пункті 10 Додатку 2 «Перелік документів/інформації, які Учасник повинен завантажити/подати у складі тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається, зокрема, наступне: «Учасник у складі пропозиції надає інформацію про відповідність його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в додатку №3 до цієї Документації у вигляді порівняльної таблиці».
Проте, всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» у складі своєї пропозиції не надано порівняльної таблиці, та відповідно, не підтверджено відповідність його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в додатку №3.
Разом з тим, поданий у складі пропозиції учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» гарантійний лист Вих. №1450 від 08 травня 2025 року (файл: «7 Інші документи.pdf») не є обґрунтуванням ненадання порівняльної таблиці та не спростовує її відсутність, оскільки Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації не встановлено, що порівняльна таблиця надається саме на еквівалентні товари.
Окрім того, Замовником в пункті 5 розділу I «Технічні вимоги» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника».
Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що на вищезазначену вимогу, Учасник ТОВ «УНІВЕР-САН» надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступні листи: лист, виданий ПП «Торвід» про офіційне представництво та гарантії виробника № 05-01 від 07.05.2025 (файл: «4 Технічна частина ч.3.pdf») та лист, виданий ПП «Кронос Агро» про офіційне представництво та гарантії виробника Вих.№ 37 від 07.05.2025 (файл: «4 Технічна частина ч.3.pdf»), які не містять інформації стосовно того, що запропонований товар буде «зі строками придатності» визначеними тендерною документацією.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f30461719f0b47f493a5d3a8467a1474
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2025 15:33
Опис:
1. Текстом тендерної документації передбачено, що Учасник у складі пропозиції надає інформацію про відповідність його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в додатку №3 до цієї Документації у вигляді порівняльної таблиці
Звертаємо увагу на те, відповідність технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі підтверджується не лише порівняльною таблицею.
Водночас форма порівняльної таблиці та перелік інформації, яку має містити порівняльна таблиця та/або вимоги до оформлення порівняльної таблиці, Замовником визначено не було.
Відповідно до тендерної документації Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам документації повинна підтверджена наступними документами: Запропоновані вироби повинні бути дозволені до застосування на території України. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва.
Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Медико – технічні вимоги, номенклатура та обсяги закупівлі містить Таблицю: (У прикріпленому файлі).
Учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» надано сертифікати якості, інструкції, документи по державній реєстрації запропонованих товарів.
Учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» надано заповнену Таблицю передбачену Додатком 3, в якій вказано про відповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико - технічним вимогам, що за своїм змістом надає достатньо інформації для виконання вимог Замовника, щодо підтвердження необхідних технічних якісних та кількісних характеристик запропонованого Товару.
Таким чином, за сукупністю наданої Учасником інформації, у складі тендерної пропозиції, було встановлено відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника.
Також наголошуємо, що невірна назва наданого документу, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, відповідно до вимог ТД, може бути розцінено як «формальну помилку».
2. Відповідно до змін в Постанову КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р., а саме: абз. 10 п. 28 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
В складі тендерної документації є Додаток 2 Перелік документів/інформації, які учасник повинен завантажити/подати у складі тендерної пропозиції.
П. 6. Додатку 2 визначає необхідність подання учасником - Оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якщо учасник не є виробником або офіційним представником виробника, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням. У разі якщо учасник є виробником продукції або його офіційним представником надати відповідні документи, що підтверджують його статус.
Отже, Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням.
Учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» надані гарантійні листи, які містять посилання на повну назву учасника, номер оголошення, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням. Також учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» надані документи, що підтверджують його статус.
П. 5. Додатку 2 визначає необхідність подання учасником - Гарантійний лист, що гарантійний термін (строк) придатності товару, запропонованого учасником, на момент поставки повинен становити не менше, як 80% від загального терміну.
Учасником ТОВ «УНІВЕР-САН» надано відповідний гарантійний лист № 1444 від 08.05.2025 р.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Номер:
40259c008efa4c54a53e9633f27601d0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.06.2025 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-005521-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «УНІВЕР-САН» прийнято 21.05.2025 (протокольне рішення від 21.05.2025 № 21-05-1), проте інформація щодо укладення договору в електронній системі закупівель відсутня.
Враховуючи зазначене, просимо надати наступні пояснення:
- Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі?
- У разі укладання договору вказати його №, дату укладення та з яких причин він не оприлюднений в електронній системі закупівель.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6caf2921992940109cc9476d4dfa1447
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації
Дата опублікування:
20.06.2025 15:54
Опис:
На Ваш запит від 17.06.2025 (15:37) повідомляємо, що 04.06.2025 року до Замовника надійшло письмове звернення від ТОВ «УНІВЕР-САН» (Код ЄДРПОУ 42029247), з проханням продовжити термін на укладання Договору у зв’язку із неможливістю вкластися у 15 денний ретмін. (додається) таким чином у Замовника виникла необхідність продовжити строк для укладання Договору до 60 днів з метою недопущення порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Разом з тим станом на червень 2025 р. в електронній системі закупівель відсутній функціонал, щодо розміщення рішення про продовження терміну укладання договору.
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Керуючись статтею 11 ЗУ "Про публічні закупівлі" Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
На виконання вищезазначеного, Замовником було прийнято Протокольне рішення № 02-06-1 від «02» червня 2025 р Про продовження строку для укладання договору щодо закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (код ДК 021:2015: 24455000-8 - Дезинфекційні засоби) (Дезінфекційні засоби) (ідентифікатор UA-2025-05-06-005521-a) (долається).
Зокрема було вирішено опублікувати рішення про продовження строку для укладання договору щодо Закупівлі в електронній системі закупівель разом із підписаним Договором.