• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

"Реконструкція частини приміщень першого поверху корпусу №5 КНП "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" для створення відділення інтенсивної терапії на 6 ліжок з гнійно-септичною патологією за адресою: м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5" (Коригування)

Завершена

4 034 390.00 UAH з ПДВ
Номер: 01d9c573089c41699dc6dda3474fe5f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-03-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 03.06.2025 14:33 - 25.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.06.2025 № 68-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.06.2025 №68-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-06-001311-a 06.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.b.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель установлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності відповідності умов договору вимогам законодавства, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди від 05.05.2025 № 10/2025/11 до Договору у машинозчитувальному форматі, а також оприлюднення додатку «підсумкова відомість ресурсів» до Договору у форматі PDF, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності відповідності умов договору вимогам законодавства, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості), затверджене рішенням Замовника від 05.05.2025, наказ від 24.04.2025 № 17-од, експертний звіт від 23.04.2025 № 1588-ЕК-25, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складений за поточними цінами станом на 24.03.2025, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю від 05.05.2025 № 10/2025, додаткову угоду від 05.05.2025 № 10/2025/11, пояснення та документи Замовника, надані 05.06.2025 на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) через електронну систему закупівель. Пунктом 13 Особливостей визначено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник 05.05.2025 уклав з товариством з обмеженою відповідальністю «НОТА БЕНЕ» договір підряду №10/2025 (далі – Договір), предметом якого є реконструкція частини приміщень першого поверху корпусу №5 КНП «Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради» для створення відділення інтенсивної терапії на 6 ліжок з гнійно-септичною патологією за адресою: м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5 (Коригування), а також уклав додаткову угоду від 05.05.2025 №10/2025/11 до цього Договору. Відповідно до розділу ХХІV Договору його невід’ємними частинами є такі додатки, як: плани фінансування, календарний план виконання робіт та підсумкова відомість ресурсів. При цьому, Замовник не оприлюднив Договір, додаток «плани фінансування» та додаткову угоду до нього у машинозчитувальному форматі, а також не оприлюднив додаток «підсумкова відомість ресурсів» до Договору у форматі PDF, чим порушив вимоги пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та пункт 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Слід зазначити, що під час здійснення моніторингу Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі Договір (у форматі DOC) та додаток до нього «плани фінансування» (у форматі XLSX).
Період усунення порушень: 11.06.2025 16:59 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2025 16:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо висновку моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-001311-a) "Реконструкція частини приміщень першого поверху корпусу №5 КНП "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" для створення відділення інтенсивної терапії на 6 ліжок з гнійно-септичною патологією за адресою: м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5" (Коригування) повідомляємо наступне. Департаментом усунуті порушення, виявлені під час здійснення моніторингу, зокрема, розміщено додаткову угоду від 05.05.2015 року №10/2025/11 у машинозчитувальному форматі, а також оприлюднено додаток "підсумкова відомість ресурсів" до Договору у форматі PDF.
Дата публікації звіту: 13.06.2025 11:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 13.06.2025 13:48

Запити/Пояснення