-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція з прибудовою та надбудовою приміщень лікарні корпусу А’ КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Івано-Франківської міськради за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114. Коригування
Закупівля здійснюється в рамках Проекту «HealthGuard: Транскордонне партнерство для покращення управління інфекційними захворюваннями та надання невідкладної медичної допомоги», що фінансується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Угорщина - Словаччина - Румунія - Україна 2021-2027 (HGuard).
Завершена
30 481 023.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 152 405.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 152 405.12 UAH
Номер:
bf3da24f633943a88a5e627c813e802d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 10:42 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2025 №54-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.08.2025 №54-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-05-05-013358-a 05.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Промбудсервіс-Косів" – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 05.05.2025 №208/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" та ТОВ "Промбудсервіс-Косів", протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" від 11.07.2025 №208/3, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 22.07.2025 №208/4 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 28.07.2025 №208/6 щодо визначення переможця ТОВ "Промбудсервіс-Косів", повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2025 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 08.08.2025 року.
Період усунення порушень:
22.08.2025 11:44 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2025 11:44
Запити/Пояснення
Номер:
37c6ad7cb8de448690da2b0338b5b4c4
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція з прибудовою та надбудовою приміщень лікарні корпусу А’ КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Івано-Франківської міськради за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-05-013358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Замовником у підпункті 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) вимагається надання учасником, зокрема: «Перелік працівників інженерно – технічних професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ, посади. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією органу ДПСУ про отримання (в разі якщо працівник прийнятий на посаду з 01.01.2015р.) В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції. Необхідною умовою є наявність принаймні одного інженера з профільною вищою освітою (інженер-будівельник або виконроб). Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що ним не надано повідомлення про прийняття на роботу працівників Данилюк В.Я. та Шведюк Р.М, які зазначені у довідці учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/н та б/д?
3. Замовником у частині 2 Додатку 1 ТД зазначено, зокрема: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Розрахунок договірної ціни. Підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни та вся кошторисна документація також має бути подана в програмному файлі в форматі ІБД(.bsdu або bcdu або ibs).
- Локальні кошториси.
- Розрахунок заробітної плати розроблений для зазначеної закупівлі (розроблений відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 р №281, зі змінами в розмірі не меншому ніж встановлений Держстатом на 2025 рік)
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів)
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення.
- Розрахунок загальновиробничих витрат на будову.
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва
- Розрахунок прибутку.
- Календарний графік виконання робіт….»
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що ним не надано розрахунок вартості оренди машино-годин орендованої техніки, а саме: автомобілі-самоскиди MAN та розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, а саме: машини свердлильної електричної?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.