• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція з прибудовою та надбудовою приміщень лікарні корпусу А’ КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Івано-Франківської міськради за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114. Коригування

Закупівля здійснюється в рамках Проекту «HealthGuard: Транскордонне партнерство для покращення управління інфекційними захворюваннями та надання невідкладної медичної допомоги», що фінансується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Угорщина - Словаччина - Румунія - Україна 2021-2027 (HGuard).

Завершена

30 481 023.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 152 405.12 UAH
Номер: bf3da24f633943a88a5e627c813e802d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-04-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 04.08.2025 10:42 - 26.08.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.08.2025 №54-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 04.08.2025 №54-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-05-05-013358-a 05.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Промбудсервіс-Косів" – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 05.05.2025 №208/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" та ТОВ "Промбудсервіс-Косів", протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" від 11.07.2025 №208/3, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 22.07.2025 №208/4 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 28.07.2025 №208/6 щодо визначення переможця ТОВ "Промбудсервіс-Косів", повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2025 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 08.08.2025 року.
Період усунення порушень: 22.08.2025 11:44 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2025 11:44

Запити/Пояснення