-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
М'ясні продукти різні
Завершена
1 047 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 325.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 325.00 UAH
Номер:
9f079c46d6cc43a1833322d1e323cfcc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-24-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2025 00:00
Період моніторингу:
24.06.2025 17:43 - 16.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.06.2025 № 28-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.06.205 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-05-05-013283-a 05.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Пом’яновська Н.О., встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей
№ 1275 та пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та вимогам Особливостей № 1275, розгляду тендерних пропозицій ФОП Ковальчук С.М., ФОП Деревецький В.С., ТОВ «Європостачсервіс», своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами № 3, 4 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 11.06.2025 № 390/ПС/ЗФ (лоти № 1, 2) з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі
вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та вимогам "Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляд тендерних пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповіді Замовника на вимоги про усунення порушення, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.05.2025 № 158 (далі – Оголошення), документи, оприлюдненні Замовником через електронну систему закупівель, реєстр отриманих пропозицій:
- лот № 1: фізичної особи-підприємця Ковальчук Сергій Михайлович (далі – ФОП Ковальчук С.М.), фізичної особи-підприємця Деревецький Василь Степанович (далі – ФОП Деревецький В.С.), фізичної особи-підприємця Пом’яновська Наталія Олександрівна (далі – ФОП Пом’яновська Н.О.), протоколи від 19.05.2025 № 204, від 21.05.2025 № 227, від 27.05.2025 № 252, від 29.05.2025 № 260; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025, договір від 11.06.2025 № 390-ПС-ЗФ на суму 402 995,00 грн (в т.ч
лот 1 – 202 995,00 грн);
- лот № 2: ФОП Ковальчук С.М., ФОП Деревецький В.С., ФОП Пом’яновська Н.О., протоколи від 19.05.2025 № 205, від 21.05.2025 № 230, від 27.05.2025
№ 253, від 29.05.2025 № 261; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025, договір від 11.06.2025 № 390-ПС-ЗФ на суму 402 995,00 грн (в т.ч
лот 2 – 200 000,00 грн);
- лот № 3: ФОП Ковальчук С.М., товариства з обмеженою відповідальністю «Європостачсервіс» (далі – ТОВ «Європостачсервіс»), протоколи від 19.05.2025 № 206, від 21.05.2025 № 228, від 27.05.2025 № 250, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2025, договір від 30.05.2025 № 363/ПС/ЗФ на суму 158 220,00 грн, додаткова угода від 30.06.2025 № 1-30/06/363;
- лот № 4: ФОП Ковальчук С.М., ТОВ «Європостачсервіс», протоколи від 19.05.2025 № 207, від 21.05.2025 № 229, від 27.05.2025 № 251, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2025, договір від 30.05.2025 № 362/ПС/ЗФ на суму 189 960,00 грн, додаткова угода від 30.06.2025 № 1-30/06/362;
відповіді на вимоги про усунення порушення від 21.05.2025 та від 03.06.2025, пояснення Замовника, надані 27.06.2025 та 30.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до Додатку № 2 «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додаток № 2) передбачено, що для документального підтвердження кожного лоту закупівлі відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи, зокрема: Оригінал або копія, завірена Учасником Протоколу досліджень (випробувань) про відповідність харчових продуктів вимогам ДСТУ за органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, виданий не більше місячної давнини з дати оголошення процедури закупівлі.
При досліджені тендерної пропозиції учасника ФОП Пом’яновська Н.О. (лоти № 1, 2 ) встановлено, що в складі тендерної пропозиції надано Експертний висновок від 13.03.2025 № 000999 п/25 виданий ФОП Ковальчук С.М. на проведення мікробіологічних випробувань; органолептичних випробувань; на наявність пестицидів; на наявність радіонуклідів; фізико-хімічні випробування, строк видачи якого більше ніж місяць з дати оголошення процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку № 2 до Оголошення.
Також, ФОП Пом’яновська Н.О. на вимогу пункту 6 Додатку №2 надано декларацію №3050 виробника ФОП Ковальчук С.М. в якому є посилання на вищезазначений протокол періодичних досліджень від 13.03.2025 № 000999 п/25.
Окрім цього, в тендерній пропозиції учасника ФОП Пом’яновська Н.О. відсутні документи виробника, надання яких передбачено пунктами 2, 5, 9 Додатку № 2.
Тобто, учасником ФОП Пом’яновська Н.О. (лоти № 1, 2) не надано документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується в його тендерній пропозиції та надання яких передбачено вимогами пунктів 2, 4, 5, 6, 9 Додатку № 2.
Відповідно до підпункту 2 пункту 8 Особливостей № 1275 Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Водночас, Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП Пом’яновська Н.О. невідповідностей, зокрема, документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначених пунктами 2, 4, 5, 6, 9 Додатку № 2 до Оголошення, та укладено договір за лотами № 1, 2 від 11.06.2025 № 390/ПС/ЗФ, чим порушено вимоги пункту 8 Особливостей № 1275.
Період усунення порушень:
09.07.2025 17:21 - 24.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2025 17:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуті.
Зобов’язання за договором про закупівлю від 11.06.2025 № 390/ПС/ЗФ (лоти № 1, 2) припинені.
Дата публікації звіту:
15.07.2025 17:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Виконано вимоги висновку Управління. Додатковою угодою від 14.07.2025 № 1/14/07/390 припинені зобов'язання за договором про закупівлю від 11.06.2025 № 390/ПС/ЗФ (лоти № 1, 2).
Дата публікації:
16.07.2025 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
e894cbe3164f4e34849a8b76a8ad4c4a
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
25.06.2025 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі М’ясопродуктів (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-013283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a998794247dd4599a32946b8cace29de
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2025 12:14
Опис:
На Ваш запит від 25.06.2025 щодо надання:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надаємо наступну відповідь:
1. Застосування спрощеної закупівлі здійснюється у зв’язку із нагальною потребою у забезпечення харчування особового складу Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України та рапорту і технічних характеристик до товару наданого начальником продовольчої служби.
2. Обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість здійснювалося начальником продовольчої служби (відповідні документи додаються)
Номер:
9686739b2dbb4b8995e2fb08451a617f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.06.2025 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі М’ясопродуктів (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-013283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Відповідно до абзацу третього пп. 4 пункту 8 Особливостей № 1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналізом вимоги про усунення невідповідностей встановлено, що остання надає можливість ФОП ПОМ'ЯНОВСЬКА Н.О (лоти 1,2) та ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» (лоти 3, 4) усунення невідповідностей в інформації та/або документах, надання яких передбачалось Додатком 2 «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» до Оголошення, а саме: пунктами 4, 5, 6, 8, 9 Додатку 2. Надайте, будь ласка, пояснення з цього приводу.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6486c680f4974276b16a03965321fcac
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2025 12:27
Опис:
На Ваш запит від 26.06.2025 щодо надання пояснень розгляду Замовником пропозицій ФОП ПОМ'ЯНОВСЬКА Н.О (лоти 1,2) та ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» (лоти 3, 4) та надання Учасникам можливості для усунення невідповідностей відповідно пункту 43 Особливостей № 1178.
Повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Підчас розгляду пропозицій Учасників ФОП ПОМ'ЯНОВСЬКА Н.О (лоти 1,2) та ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» (лоти 3, 4) Учасниками інформація та документи про технічні параметри та якісні характеристики предмета закупівлі (товару) були надані та завантажені у електронну систему закупівель Учасниками до надання Замовником вимоги про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку із чим пропозиції Учасників не підлягають прямому відхиленню.
На підставі вищевказаного та задля чіткого розуміння можливості виконання вимог договору щодо поставки у зазначені строки товару, Замовником надано 24 години для усунення невідповідностей в електронній системі закупівель документів Учасників ФОП ПОМ'ЯНОВСЬКА Н.О (лоти 1,2) та ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» (лоти 3, 4).