• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясні продукти різні

Завершена

1 047 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 325.00 UAH
Номер: 9f079c46d6cc43a1833322d1e323cfcc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 24.06.2025 17:43 - 16.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.06.2025 № 28-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 24.06.205 № 28-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-05-013283-a 05.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Пом’яновська Н.О., встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 та пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та вимогам Особливостей № 1275, розгляду тендерних пропозицій ФОП Ковальчук С.М., ФОП Деревецький В.С., ТОВ «Європостачсервіс», своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами № 3, 4 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 11.06.2025 № 390/ПС/ЗФ (лоти № 1, 2) з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та вимогам "Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляд тендерних пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповіді Замовника на вимоги про усунення порушення, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.05.2025 № 158 (далі – Оголошення), документи, оприлюдненні Замовником через електронну систему закупівель, реєстр отриманих пропозицій: - лот № 1: фізичної особи-підприємця Ковальчук Сергій Михайлович (далі – ФОП Ковальчук С.М.), фізичної особи-підприємця Деревецький Василь Степанович (далі – ФОП Деревецький В.С.), фізичної особи-підприємця Пом’яновська Наталія Олександрівна (далі – ФОП Пом’яновська Н.О.), протоколи від 19.05.2025 № 204, від 21.05.2025 № 227, від 27.05.2025 № 252, від 29.05.2025 № 260; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025, договір від 11.06.2025 № 390-ПС-ЗФ на суму 402 995,00 грн (в т.ч лот 1 – 202 995,00 грн); - лот № 2: ФОП Ковальчук С.М., ФОП Деревецький В.С., ФОП Пом’яновська Н.О., протоколи від 19.05.2025 № 205, від 21.05.2025 № 230, від 27.05.2025 № 253, від 29.05.2025 № 261; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025, договір від 11.06.2025 № 390-ПС-ЗФ на суму 402 995,00 грн (в т.ч лот 2 – 200 000,00 грн); - лот № 3: ФОП Ковальчук С.М., товариства з обмеженою відповідальністю «Європостачсервіс» (далі – ТОВ «Європостачсервіс»), протоколи від 19.05.2025 № 206, від 21.05.2025 № 228, від 27.05.2025 № 250, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2025, договір від 30.05.2025 № 363/ПС/ЗФ на суму 158 220,00 грн, додаткова угода від 30.06.2025 № 1-30/06/363; - лот № 4: ФОП Ковальчук С.М., ТОВ «Європостачсервіс», протоколи від 19.05.2025 № 207, від 21.05.2025 № 229, від 27.05.2025 № 251, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2025, договір від 30.05.2025 № 362/ПС/ЗФ на суму 189 960,00 грн, додаткова угода від 30.06.2025 № 1-30/06/362; відповіді на вимоги про усунення порушення від 21.05.2025 та від 03.06.2025, пояснення Замовника, надані 27.06.2025 та 30.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до Додатку № 2 «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додаток № 2) передбачено, що для документального підтвердження кожного лоту закупівлі відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи, зокрема: Оригінал або копія, завірена Учасником Протоколу досліджень (випробувань) про відповідність харчових продуктів вимогам ДСТУ за органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, виданий не більше місячної давнини з дати оголошення процедури закупівлі. При досліджені тендерної пропозиції учасника ФОП Пом’яновська Н.О. (лоти № 1, 2 ) встановлено, що в складі тендерної пропозиції надано Експертний висновок від 13.03.2025 № 000999 п/25 виданий ФОП Ковальчук С.М. на проведення мікробіологічних випробувань; органолептичних випробувань; на наявність пестицидів; на наявність радіонуклідів; фізико-хімічні випробування, строк видачи якого більше ніж місяць з дати оголошення процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку № 2 до Оголошення. Також, ФОП Пом’яновська Н.О. на вимогу пункту 6 Додатку №2 надано декларацію №3050 виробника ФОП Ковальчук С.М. в якому є посилання на вищезазначений протокол періодичних досліджень від 13.03.2025 № 000999 п/25. Окрім цього, в тендерній пропозиції учасника ФОП Пом’яновська Н.О. відсутні документи виробника, надання яких передбачено пунктами 2, 5, 9 Додатку № 2. Тобто, учасником ФОП Пом’яновська Н.О. (лоти № 1, 2) не надано документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується в його тендерній пропозиції та надання яких передбачено вимогами пунктів 2, 4, 5, 6, 9 Додатку № 2. Відповідно до підпункту 2 пункту 8 Особливостей № 1275 Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Водночас, Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП Пом’яновська Н.О. невідповідностей, зокрема, документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначених пунктами 2, 4, 5, 6, 9 Додатку № 2 до Оголошення, та укладено договір за лотами № 1, 2 від 11.06.2025 № 390/ПС/ЗФ, чим порушено вимоги пункту 8 Особливостей № 1275.
Період усунення порушень: 09.07.2025 17:21 - 24.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2025 17:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуті. Зобов’язання за договором про закупівлю від 11.06.2025 № 390/ПС/ЗФ (лоти № 1, 2) припинені.
Дата публікації звіту: 15.07.2025 17:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Виконано вимоги висновку Управління. Додатковою угодою від 14.07.2025 № 1/14/07/390 припинені зобов'язання за договором про закупівлю від 11.06.2025 № 390/ПС/ЗФ (лоти № 1, 2).
Дата публікації: 16.07.2025 12:24

Запити/Пояснення