• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Самоскид з крано-маніпуляторною установкою

Завершена

8 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Номер: 741086d4f2664c65b374d9637858ed7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 28.07.2025 16:17 - 19.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 86-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 28.07.2025 № 86-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-05-05-007513-a, 05.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, v.a.berehova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, пункту 13-1 Постанови № 861. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю товару від 22.05.2025 № 05/22-01/2025, укладеного з ТОВ «БУД-ПРОМСНАБ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області» (далі – Замовник, КП ВУВКГ) на 2025 рік UA-P-2025-05-05-008326-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.05.2025 № 05/05-01; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-ПРОМСНАБ» (далі – ТОВ «БУД-ПРОМСНАБ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.05.2025 № 05/12-02; повідомлення про намір укласти договір від 15.05.2025; договір про закупівлю товару від 22.05.2025 № 05/22-01/2025 на суму 7500000,00 грн, у тому числі ПДВ 20% - 1250000,00 грн, укладений з ТОВ «БУД-ПРОМСНАБ»; додаткову угоду № 1 від 15.07.2025 до договору про закупівлю товару від 22.05.2025 № 05/22-01/2025; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 29.07.2025 та 06.08.2025, в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу 8 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу щодо способу подання тендерної пропозиції учасника, зокрема, підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби - планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) — є надання документів згідно з підпунктом 5 пункту 1 Додатку 1 та Додатком 3 до цієї тендерної документації. Водночас, пунктом 12 Додатку 3 «Технічні вимоги» передбачено, що технічна документація, що подається учасником в складі своєї пропозиції, щодо предмета закупівлі надається відповідно до підпункту 5 пункту 1 Додатку 1 цієї тендерної документації. При цьому, пунктом 13 Додатку 3 «Технічні вимоги» визначено, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати технічним характеристикам замовленого товару. У разі, якщо товар (тара) не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови поставки, висунуті Замовником, пропозиція відхиляється. Так, згідно з підпунктом 5.8 пункту 5 «Перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» пункту 1 Додатку 1 Замовником встановлено вимогу про подання учасниками в складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, у відповідності до вимог пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 № 861. Пунктом 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 № 861 визначено, що: «Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності». На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «БУД-ПРОМСНАБ» у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), зареєстрованого в Реєстрі Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів та дилерів (ВААІД) 10.02.2025 № VAAID.QMS.613-02/25 (файл «14. Сертифікат ISO виробника.pdf»). При цьому, наданий ТОВ «БУД-ПРОМСНАБ» в складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), виданий не акредитованим органом сертифікації, як це вимагалось Замовником в тендерній документації. Відповідно до вимог частини першої статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національним органом України з акредитації є НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (далі - НААУ), на що вказує пункт 1 Положення про НААУ, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161. Нормами абзацу 3 статті 12 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитовані органи з оцінки відповідності повинні посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано. Згідно з нормами частини четвертої статті 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Національний знак акредитації (далі - Знак) засвідчує, що організація, яка використовує цей Знак, акредитована НААУ. Акредитованому органу з оцінки відповідності дозволяється використовувати Знак на протоколах чи сертифікатах, які він видає у межах своєї галузі акредитації. Акредитований орган з оцінки відповідності може використовувати Знак з метою реклами виключно тих робіт, на які він був акредитований, що підтверджується Правилами застосування національного знака акредитації, затвердженими наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 21.11.2002 № 339. З огляду на вищевказані норми законодавства та вимоги тендерної документації Замовника (абзац 8 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, пункти 12, 13 Додатку 3 та підпункт 5.8 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації), учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний підтвердити відповідність системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) шляхом надання сертифікату, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. В той час, як наданий учасником у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), зареєстровано в Реєстрі ВААІД 10.02.2025 № VAAID.QMS.613-02/25, виданий Всеукраїнською Асоціацією автомобільних імпортерів та дилерів, яка не акредитована Національним органом України з акредитації на оцінку відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Моніторингом установлено, що вищезгаданий Сертифікат не містить Національного знаку акредитації, а інформація, оприлюднена на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України, а саме в розділі «Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності» станом на дату завершення моніторингу свідчить, що Всеукраїнська Асоціація автомобільних імпортерів та дилерів в Реєстрі акредитованих органів з оцінки відповідності відсутня. Вказане свідчить, що орган з сертифікації Всеукраїнська Асоціація автомобільних імпортерів та дилерів, якою виданий Сертифікат на систему управління якістю, не акредитована стосовно виду робіт за ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT). Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД-ПРОМСНАБ» не надано Сертифікат відповідності на систему управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який би був виданий акредитованим органом сертифікації, що не виконує вимоги: - абзацу 8 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Замовником встановлено вимогу щодо способу подання тендерної пропозиції учасника, зокрема, підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби - планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) — є надання документів згідно з підпунктом 5 пункту 1 Додатку 1 та Додатком 3 до цієї тендерної документації; - пункту 12 Додатку 3 «Технічні вимоги» передбачено, що технічна документація, що подається учасником в складі своєї пропозиції, щодо предмета закупівлі надається відповідно до підпункту 5 пункту 1 Додатку 1 цієї тендерної документації; - пункту 13 Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації визначено, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати технічним характеристикам замовленого товару. У разі, якщо товар (тара) не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови поставки, висунуті Замовником, пропозиція відхиляється; - підпункту 5.8 пункту 5 «Перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Розділу І «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації; - пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Постанова № 861). А, отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУД-ПРОМСНАБ» не відповідає умовам тендерної документації замовника, в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 01.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику, відповідь Замовника від 06.08.2025 не спростовує задокументованого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив, що: «…2. Щодо наданого сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015: На відповідність вимоги тендерної документації щодо надання сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, повідомляємо, що учасником в тендерній пропозицій надано сертифікат на систему менеджменту (ДСТУ ISO 9001:2015) (файл «14.Сертифікат виробника.pdf», виданий Всеукраїнською Асоціацією автомобільних імпортерів і дилерів. Щодо питання стосовно того, що зазначену організацію не включено до Реєстру акредитованих органів сертифікації систем менеджменту Національного агентства з акредитації України, а саме до переліку органів, акредитованих за стандартом ДСТУ EN ISO/ІЕС 17021-1 (ISO 9001:2015), повідомляємо, що Всеукраїнська Асоціація автомобільних імпортерів і дилерів є саморегульованою організацією, яка діє на засадах добровільного членства, є непідприємницькою асоціацією, яка об’єднує суб’єктів господарювання та суб’єктів професійної діяльності для саморегулювання у визначених законом формах та межах здійснюваної ними господарської або професійної діяльності відповідно, представництва і захисту своїх прав та інтересів. Замовником перевірялось наявність відповідних сертифікатів. Згідно Положення про сертифікацію Учасників ВААІД-ВААІД документально засвідчує відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління, персоналу своїх Учасників встановленим законодавством вимогам та видає виключно своїм Учасникам сертифікати відповідності, які не містять посилання на акредитацію. Національне агентство з акредитації України визнає право видачі таких сертифікатів і своїм листом 3-5/2-1816 від 11.06.2018 повідомило ВААІД, що питання права видачі сертифікатів відповідності неакредитованими юридичними особами, які не містять посилання на акредитацію, знаходяться поза межами компетенції НААУ. Цим же листом НААУ повідомило ВААІД, що процес сертифікації системи менеджменту є добровільним та здійснюється у законодавчо нерегульованій сфері відповідно до порядку, визначеному договором між заявником (виробником, постачальником) і органом сертифікації. Згідно до Положення про сертифікацію ВААІД сертифікат відповідності систем менеджменту може бути виданий лише виключно Учаснику ВААІД. Сертифікат видається на безоплатній основі, сертифікація проводиться за кошти ВААІД. ВААІД не має права проводити сертифікацію сторонніх юридичних осіб, процес сертифікації систем менеджменту Учасників ВААІД є добровільним та здійснюється в законодавчо нерегульованій сфері відповідно до порядку визначеному договором про членство в ВААІД. Виробник ПП «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» відповідає за дійсність сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).». Отже, Замовник всупереч вищевказаних вимог тендерної документації та в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУД-ПРОМСНАБ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Всупереч вищезазначеному, відповідно до даних електронної системи закупівель, замовник уклав договір про закупівлю товару від 22.05.2025 № 05/22-01/2025 на суму 7500000,00 грн, у тому числі ПДВ 20% - 1250000,00 грн з ТОВ «БУД-ПРОМСНАБ».
Період усунення порушень: 14.08.2025 15:09 - 29.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2025 15:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання вимог Рішення від 14.08.2024 р. в межах проведення моніторингу № UA-M-2025-07-28-000083, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, КП ВУВКГ даними повідомленням у визначений строк надає вичерпну інформацію про виконання Рішення від шляхом розірвання Договіру про закупівлю товару № 05/22-01/2025 від 22.05.2025 р. на підставі Додаткової угоди № 2 від 18.08.2025 р.
Дата публікації звіту: 19.08.2025 17:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 20.08.2025 14:03

Запити/Пояснення