• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ковшові ноші, система кріплення до нош, косинка фіксуюча, термоковдра)

Завершена

428 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 140.00 UAH
Номер: 0f9ef7733a31411a97506ee7caa5a6ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-16-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.06.2025 17:14 - 08.07.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.06.2025 № 65-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.06.2025 № 65-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-05-05-004907-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, h.v.yasinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.05.2025 (зі змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 09.05.2025), тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Кірілової Тетяни Володимирівни, товариства з обмеженою відповідальністю «Київ Коммерс Групп» та товариства з обмеженою відповідальністю «Катронік», тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Оламед», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.05.2025, від 21.05.2025, від 28.05.2025 та від 30.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.05.2025, договір про закупівлю від 09.06.2025 № 91, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 20.06.2025. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, а саме, в підпункті 9 пункту 3.4 розділу ІІІ проєкту договору (Додаток № 6 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадку «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку», при тому, що предметом даної закупівлі є товари.
Період усунення порушень: 20.06.2025 14:53 - 05.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2025 14:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та ст.8 Закону, п.23 Особливостей повідомляємо наступне. Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради на засіданні робочої групи від 25.06.2025р, затвердженої Наказом КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР від 08.11.2021р. №122 «Про затвердження Положення про уповноважену особу та призначення уповноважених осіб», розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі та висновок про наявність/відсутність порушень законодавства моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2025р. Розглянувши інформацію про результати моніторингу закупівлі та висновок про наявність/відсутність порушень законодавства моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області членами робочої групи прийнято рішення зобов’язати уповноважену особу-фахівця з публічних закупівель Сергієнко С.В. врахувати зауваження вказані у висновку про наявність/відсутність порушень законодавства моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2025р та не допускати вказані зауваження в подальшому при складанні Тендерної документації, а також періодично проходити навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 26.06.2025 14:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником порушення усунуто.
Дата публікації: 27.06.2025 13:47

Запити/Пояснення