-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ковшові ноші, система кріплення до нош, косинка фіксуюча, термоковдра)
Завершена
428 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 140.00 UAH
Номер:
0f9ef7733a31411a97506ee7caa5a6ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-16-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.06.2025 00:00
Період моніторингу:
16.06.2025 17:14 - 08.07.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.06.2025
№ 65-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.06.2025 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2025-05-05-004907-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.05.2025 (зі змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 09.05.2025), тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Кірілової Тетяни Володимирівни, товариства з обмеженою відповідальністю «Київ Коммерс Групп» та товариства з обмеженою відповідальністю «Катронік», тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Оламед», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.05.2025, від 21.05.2025, від 28.05.2025 та від 30.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.05.2025, договір про закупівлю від 09.06.2025 № 91, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 20.06.2025.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, а саме, в підпункті 9 пункту 3.4 розділу ІІІ проєкту договору (Додаток № 6 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадку «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку», при тому, що предметом даної закупівлі є товари.
Період усунення порушень:
20.06.2025 14:53 - 05.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2025 14:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та ст.8 Закону, п.23 Особливостей повідомляємо наступне.
Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради на засіданні робочої групи від 25.06.2025р, затвердженої Наказом КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР від 08.11.2021р. №122 «Про затвердження Положення про уповноважену особу та призначення уповноважених осіб», розглянуто інформацію про результати моніторингу закупівлі та висновок про наявність/відсутність порушень законодавства моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2025р.
Розглянувши інформацію про результати моніторингу закупівлі та висновок про наявність/відсутність порушень законодавства моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області членами робочої групи прийнято рішення зобов’язати уповноважену особу-фахівця з публічних закупівель Сергієнко С.В. врахувати зауваження вказані у висновку про наявність/відсутність порушень законодавства моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2025р та не допускати вказані зауваження в подальшому при складанні Тендерної документації, а також періодично проходити навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
26.06.2025 14:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником порушення усунуто.
Дата публікації:
27.06.2025 13:47
Запити/Пояснення
Номер:
8bd94d572587442d9a5b5e7be30a312a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.06.2025 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ковшові ноші, система кріплення до нош, косинка фіксуюча, термоковдра)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-004907-a), здійсненої Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Оламед» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в підпункті 9 пункту 3.4 розділу ІІІ проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку», при тому, що предметом даної закупівлі є товари.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3df2d8b31507431bbfb6eee086a501a3
Назва:
На виконання запиту
Дата опублікування:
20.06.2025 08:48
Опис:
На виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та ст.8 Закону, п.23 Особливостей повідомляємо наступне.
п.1. Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради закупівлю за кодом ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ковшові ноші, система кріплення до нош, косинка фіксуюча, термоковдра) розпочало в травні 2025 року, закупівля № UA-2025-05-05-004907-a.
За поданою доповідною запискою головного фельдшера з МНС для забезпечення потреби в комплектуванні виїзних бригад виробами медичного призначення у 2025 році було визначено потребу в придбанні ковшових нош, систем кріплення до нош, косинок фіксуючих, термоковдр на підставі аналізу фактичного використання у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань (Доповідна записка старшого фельдшера з МНС -Додаток 1).
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалось на підставі зареєстрованих нормативних актів (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України, тощо) та викладено у додатку 4 до Тендерної документації.
З врахуванням положень Наказу № 275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» було надіслано запити комерційної пропозиції потенційним учасникам закупівлі (Запит комерційної пропозиції – Додаток 2).
Підприємством отримано комерційні пропозиції від 2-х потенційних учасників та проведено аналіз інформації про ціну товару, що міститься у мережі інтернет у відкритому доступі. Комерційні пропозиції отримано тільки від ТОВ «Оламед» та ТОВ «Ксенко Авто Продакшн». Комерційна пропозиція ТОВ «Ксенко Авто Продакшн» замовником виключено так як ціна товариства суттєво відрізняється в більшу сторону від інших цін.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275).
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що міститься у мережі інтернет у відкритому доступі та подано запит цінових пропозицій до потенційних учасників.
Згідно комерційних пропозицій потенційних учасників та проведеного аналізу інформації про ціну товару, що міститься у мережі інтернет у відкритому доступі очікувана вартість закупівлі становить 428 000.00 грн. (Обґрунтування застосування закупівлі, комерційні пропозиції учасників, скріншоти з сайтів мережі інтернет – Додаток 3)
п.2. Планування закупівель КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР проводить на основі складеного та затвердженого фінансового плану підприємства на 2025 рік та річного плану закупівель на 2025 рік.
Джерелом фінансування закупівлі є власні кошти одержані від здійснення статутної діяльності підприємства. Бюджетні призначення на підприємстві відсутні.
п.3. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАМЕД" факти формальних (несуттєвих) помилок на відповідність тендерній документації не встановлено.
п.4.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (абз.1 ч.3. ст.22 Закону).
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (абз.1 п.28 Особливостей).
В свою чергу, п.8 ч.2. ст.22 Закону визначено, що тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках вичерпний перелік яких наведено в п.19 Особливостей.
Законодавством не передбачена необхідність зазначення замовником в договорі окремих підстав для зміни його істотних умов, в залежності від того, що є предметом закупівлі товари, роботи чи послуги.
Ні Законом «Про публічні закупівлі», ні Особливостями не встановлено розмежування які саме підстави для зміни істотних умов включаються до кожного із видів договорів про закупівлю. На замовників також не покладено обов’язок обирати необхідні підстави із визначеного переліку. При цьому не має значення, що окремі із них в конкретному договорі апріорі не можуть бути застосовані.
Документи що додаються:
- Додаток 1 - Доповідна записка старшого фельдшера з МНС.
- Додаток 2 - Запит комерційної пропозиції.
- Додаток 3 - Обґрунтування застосування закупівлі, комерційні пропозиції учасників, скріншоти з сайтів мережі інтернет.