• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:30230000-0 "Комп’ютерне обладнання" (багатофункціональний пристрій, принтер лазерний, монітор Lenovo G34w-30 (66F1GAC1UA) (або еквівалент), монітор Samsung LS32DM702UIXUA (або еквівалент))

Продавець повинен поставити Товар Покупцю, якість якого відповідає вимогам, що пред’являються діючим законодавством, до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного вигляду.

Завершена

1 260 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 301.50 UAH
Номер: b91b6e45314d43d983fdd5e0b6c21379
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-23-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.06.2025 17:15 - 15.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2025 №92-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.06.2025 №92-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2025-05-05-004266-a, 05.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.v.ryzhii@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ФОП Сторожук Ольга Андріївна, ТОВ «ПБГ19», ФОП Баранова Юлія Сергіївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції у Вінницькій області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.05.2025 № 97) із внесеними змінами, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 07.05.2025 та 09.05.2025, відповіді Замовника від 09.05.2025, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Сторожук Ольга Андріївна (далі – ФОП Сторожук Ольга Андріївна), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2025 № 115, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» (далі – ТОВ «ПБГ19»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.05.2025 № 118, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Баранова Юлія Сергіївна (далі – ФОП Баранова Юлія Сергіївна), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.06.2025 № 120, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 12.06.2025 № 714 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 26.06.2025 16:46 - 02.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2025 16:46

Запити/Пояснення