-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 6
Бензин А-95
Завершена
115 980.00
UAH з ПДВ
Номер:
2243caf2b9f342448689c73256afe497
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 14:30 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2025 № 61-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-05-05-000383-a, 05.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено порушення пунктів 5, 10 та абзацу третього пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Уманської районної державної лікарні ветеринарної медицини (далі – Замовник) на 2025 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення та документи, отримані від Замовника 15.05.2025 в електронній системі закупівель; договір від 29.04.2025 № 040421-29/04/25-ШК581 з додатком.
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 10 Особливостей № 1178 замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку № 708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до пункту 5 Особливостей № 1178 забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/ використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/ використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Випадки, у яких придбання товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, визначені у пункті 13 Особливостей № 1178.
Відповідно до абзацу третього пункту 17 Особливостей № 1178 забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
За інформацією, наявною в електронній системі закупівель, Замовником укладено договір без використання електронної системи закупівель від 29.04.2025 № 040421-29/04/25-ШК581 про постачання бензину (товар), вартість якого перевищує 100 тис. гривень. Обґрунтування підстави для укладення договору без використання електронної системи закупівель відсутнє.
У поясненні Замовника, отриманому в електронній системі закупівель 15.05.2025, відсутня інформація про наявність обставин, які надають йому право згідно з пунктами 9 і 13 Особливостей № 1178 придбавати товар, вартість якого перевищує 100 тис. грн, до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями.
Враховуючи зазначене вище, Замовник порушив вимоги пунктів 5, 10 та абзацу третього пункту 17 Особливостей № 1178.
Відповідно до підпункту 1 пункту 21 Особливостей № 1178 договір, укладений з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей, є нікчемним. Згідно з частиною другою статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Згідно з додатковою угодою від 28.05.2025 № 1 договір про закупівлю розірвано.
Період усунення порушень:
02.06.2025 11:39 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2025 11:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку ДАСУ за згодою сторін було розірвано договір у зв"язку з порушенням законодавством у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
05.06.2025 09:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір про закупівлю розірвано.
Дата публікації:
06.06.2025 13:51
Запити/Пояснення
Номер:
b412f5fc23e3465d8ae004b480efc7a9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-05-000383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товару, що є предметом закупівлі, та обрано для його постачання ТОВ «Петрол Партнер»?
3) з яких підстав придбавається товар, очікувана вартість якого перевищує 100 тис грн, до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості № 1178)?
4) чому разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до абзацу тридцять п’ятого пункту 13 Особливостей № 1178?
5) чому разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю з додатками?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
fea9b2b06878494f9f4d22e56c929866
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.05.2025 14:31
Опис:
На ваш лист рішення про початок моніторингу Уманська районна державна лікарня ветеринарної медицини надає пояснення. 10.04.2025 року були здійснені відкриті торги з особливостями, тендер UA-2025-04-10-014507-а, план UA-P-2025-04-10-018417-a на суму 117980,00 грн. з ПДВ. За період проведення тендерної процедури пропозицію надав учасник ТОВ "Петрол Партнер" на суму 115980,00 грн. На момент подання пропозиції учасником ТОВ "Петрол Партнер" вартість бензину А-95 становила 57,99 грн. за 1 літр. Період розглядання тендерної пропозиції з 18.04.2025 по 26.04.2025р. Період вимог/скарг з 24.04.2025 по 30.04.2025р. Розглянувши тендерну пропозицію, яка визначила найбільш економічно вигідною та оцінки тендерної пропозиції, поданих для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі ДК 021:2015-09130000-9 "Нафта і дистиляти" п.36 Постанови "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12 жовтня 2022 р. №1178 запропоновано: 1. Визначити ТОВ "Петрол Партнер" переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі "ДК 021:2015--09130000-9 - Нафта і дистиляти". 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем на суму 115980,00 грн. (Сто п'ятнадцять тисяч дев'ятсот вісімдесят гривень 00 коп.) з ПДВ. 3. Подати на оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. До оприлюднення в електронній системі закупівель додані слідуючі документи: 1. Тендерна документація бензин А-95. 2. Протокол щодо прийняття рішення №10 від 21.04.2025р. 3. Накладено кваліфікований електронний підпис. Після проведення тендерної процедури було прийнято рішення визнати переможцем ТОВ "Петрол Партнер". Уманська районна державна лікарня ветеринарної медицини здійснила закупівлю. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-05-05-000383-a. Номер договору 040421-29/04/25-ШК581 від 29.04.2025р. Предмет закупівлі - бензин А-95 в кількості 2000 літрів на суму 115980,00 грн. з ПДВ. В зв'язку з військовим станом в Україні, постійними тривогами з технічних причин вчасно не вдалось завантажити договір, тому внесли зміни і 14.05.2025р. було завантажено сканований договір.