-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясопродукти
Завершена
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
Номер:
e99069dd7c0f41b182034f01a69b3028
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 18:17 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2025 № 222
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-05-02-012386-a 02.05.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляді пропозицій ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС», ТОВ «ГАРНА СТРАВА» та ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості від 11.11.2022 № 1275), розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону № 922-VIII з урахуванням положень, визначених Особливостями № 1275, правомірності відхилення пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи від 02.05.2025 № 143, реєстр отриманих пропозицій від 13.05.2025, протокол розкриття пропозицій, пропозицію ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС», пропозицію ТОВ «ГАРНА СТРАВА» та пропозицію ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» від 14.05.2025 № 158, протокол уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «ГАРНА СТРАВА» від 15.05.2025 № 159, протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 16.05.2025 № 161, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.05.2025, договір купівлі продажу товарів від 22.05.2025 № 193 ПС, пояснення та документи, надані Замовником від 05.06.2025 та від 13.06.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що пропозиції ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» та ТОВ «ГАРНА СТРАВА» відхилені Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 14.05.2025 № 158 та від 15.05.2025 № 159) на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922-VIII. Перевіркою підстав відхилення пропозицій зазначених в протоколах, порушень не встановлено.
Переможцем спрощеної закупівлі обрано пропозицію учасника ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС» з остаточною ціновою пропозицією 1 110 120,00 гривень з ПДВ та укладено договір купівлі продажу товарів від 22.05.2025 № 193 ПС.
Період усунення порушень:
20.06.2025 15:19 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2025 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
71114f2f5fe8404f94fee77d33e07a04
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2025 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі М’ясопродуктів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-02-012386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Номер:
eecfb79327744d049b60a47bcbb7e1c5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2025 14:33
Опис:
Пояснення надаються у вкладенні
Номер:
7b41e66c53b7417aa580da397cacc5ed
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
12.06.2025 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС», вимогам пункту 1.17 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованого оригіналу в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, виданого на Учасника та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України) ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.