• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбук Lenovo

Виникла потреба в закупівлі ноутбуку тому посилання на конкретного виробника є обхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.

Завершена

2 430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 150.00 UAH
Номер: c634565fcf3f45b9b1a655ee61775ec0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-27-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.05.2025 11:52 - 18.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: 26.05.2025 № 144 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.05.2025 № 144 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-05-02-012232-a 02.05.2025 Військова частина А1214 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 573-67-94, a.v.pyshkina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Особливостями № 1178; розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178) розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-05-02-014521-a Військової частини А1214 (далі Замовник), оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до неї, тендерні пропозиції учасників закупівлі, вимогу про усунення невідповідностей ФОП Бантюк Мар'яні Василівні до 18 травня 2025 року, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "КОМПАКОМ" до 20 травня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14 травня 2025 року № UA-2025-05-02-012232-a, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБГ19» від 15.05.2025 №86, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника процедури закупівлі ФОП Бантюк Мар'яни Василівни від 19.05.2025 № 88, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ» від 19.05.2025 №89, рішення уповноваженої особи про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМПАКОМ» від 20.05.2025 № 92, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМПАКОМ» від 22.05.2025 № 94, рішення уповноваженої особи про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС» від 22.05.2025 № 95, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 22.05.2025, договір від 26.05.2025 № 50 на суму 2 106 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 351 000,00грн.), відповіді замовника отримані на запити Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 17.06.2025 17:11 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2025 17:11

Запити/Пояснення