-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук Lenovo
Виникла потреба в закупівлі ноутбуку тому посилання на конкретного виробника є обхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.
Завершена
2 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 150.00 UAH
Номер:
c634565fcf3f45b9b1a655ee61775ec0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
27.05.2025 11:52 - 18.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
26.05.2025 № 144
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.05.2025 № 144
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2025-05-02-012232-a 02.05.2025 Військова частина А1214 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Особливостями № 1178; розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178) розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-05-02-014521-a Військової частини А1214 (далі Замовник), оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до неї, тендерні пропозиції учасників закупівлі, вимогу про усунення невідповідностей ФОП Бантюк Мар'яні Василівні до 18 травня 2025 року, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "КОМПАКОМ" до 20 травня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14 травня 2025 року № UA-2025-05-02-012232-a, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБГ19» від 15.05.2025 №86, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника процедури закупівлі ФОП Бантюк Мар'яни Василівни від 19.05.2025 № 88, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ» від 19.05.2025 №89, рішення уповноваженої особи про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМПАКОМ» від 20.05.2025 № 92, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМПАКОМ» від 22.05.2025 № 94, рішення уповноваженої особи про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС» від 22.05.2025 № 95, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 22.05.2025, договір від 26.05.2025 № 50 на суму 2 106 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 351 000,00грн.), відповіді замовника отримані на запити Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
17.06.2025 17:11 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2025 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
623e971ed88249d9a5adfd6e29f0117c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Ноутбук Lenovo» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-02-012232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповіді на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
2cfab890098a445ca729ef3c5e32e6a7
Назва:
Пояснення щодо питання 2
Дата опублікування:
13.06.2025 17:56
Опис:
19.05.2025 року через електронну поштову скриньку tender_a1214@post.mil.gov.ua 19.05.2025 року о 10:45 з поштової скриньки fray.tr.h@gmail.com надійшла заява ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ» №1905/-2 про неможливість поставки товару та підписання договору про закупівлю Ноутбук Lenovo (UA-2025-05-02-012232-a).
Вказана заява подана Учасником з порушенням вимог частини 8 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю, а тому Замовником не розглядалась та відповідь ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ФРАЙ» не надавалась.
В подальшому, під час детального розгляду поданих Учасниками документів, було виявлено, що надана пропозиція Учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ» не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
19.05.2025 року уповноваженою особою військової частини А1214 було складено протокол № 89, яким прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ» на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилена, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
При цьому, для виконання вимог законодавства України щодо процедури прозорості та рівності всіх Учасників торгів, в Протоколі було вказано, що ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «ФРАЙ» звертався із заявою до Військової частини А1214 про відмову від пропозиції та підписання договору.
Номер:
5edf51ef7e8b4903b30e867a9030a332
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2025 00:00
Опис:
Запит міститься у прикріпленому файлі
Номер:
bb2f3c7e579346f5b1c8d13789c9c646
Назва:
Пояснення щодо питання 1
Дата опублікування:
13.06.2025 12:03
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Ноутбук Lenovo (UA-2025-05-02-012232-a) військова частина А1214 надає пояснення:
При визначенні кількості предмета закупівлі було виконано розпорядження начальника штабу-заступника командувача Сухопутних військ Збройних Сил України щодо забезпечення майном військових частин, які військова частина А1214 укомплектовувала ноутбуками для якісного облаштування автоматизованих робочих місць та удосконалення роботи посадових осіб структурних підрозділів із забезпеченням захисту інформації та кібербезпеки в інформаційно-телекомунікаційних системах в термін до 19.06.2025 р.
Згідно Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені обов’язкові технічні вимоги до предмету закупівлі відповідно до замовлення та рапорту відповідальних осіб технічної частини: Ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00Y8RA), 15.6" FHD IPS AG, AMD R3-7320U, 16GB, F256GB, DOS, чорний + примірник ПЗ Microsoft Windows 11 Pro укр, ОЕМ на DVD носії (FQC-10557).
Постановою КМУ від 04.04.2001 р. № 332 визначена гранична сума витрат для придбання ноутбука у розмірі до 27 000 грн.
Моніторинг цін на товар, що є основним предметом закупівлі, здійснювався через наступні сайти:
1) Офіційний сайт магазину Lenovo, роздрібна вартість одиниці – 18499 грн.
https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-v15-g4-amn-business-black-82yu00y8ra.html?srsltid=AfmBOorYFwPJLC4LZxbnr2I9c3QWISXSfnpP_yRhFTpUotiW5x2patw3
2) Сайт rozetka.com.ua, роздрібна вартість одиниці – 18499 грн
https://rozetka.com.ua/ua/lenovo-82yu00y8ra/p406740852/
3) Сайт comfy.ua, роздрібна вартість одиниці – 18499 грн
https://comfy.ua/noutbuk-lenovo-v15-g4-amn-82yu00y8ra-business-black.html
Середня вартість ноутбуку складає – 18499 грн. за 1 од.
Моніторинг цін на програмне забезпечення, що є обов’язковою складовою предмету закупівлі, здійснювався через наступні сайти:
1) Сайт офіційного дистриб’ютора ПЗ Microsoft, erc.ua, роздрібна вартість одиниці ПЗ – 8599 грн.
https://erc.ua/ware/344419-microsoft-windows-11-pro-64bit-ukrainian-1pk-dsp-oei-dvd/
2) Сайт brain.com.ua, роздрібна вартість одиниці ПЗ – 8488 грн.
https://brain.com.ua/ukr/Operaciyna_sistema_Microsoft_Windows_11_Pro_64Bit_Ukrainian_Intl_1pk_DSP_OEI_DVD_FQC-10557-p809159.html?srsltid=AfmBOorJKvZzfpnQlT3Udi11LiBI0Mhcj_RXgUcirDy9uyAlTDqHGXUQ
3) Сайт www.itbox.ua, роздрібна вартість одиниці ПЗ – 8488 грн.
https://www.itbox.ua/ua/product/Operacionnaya_sistema_Microsoft_Windows_11_Pro_64Bit_Ukrainian_Intl_1pk_DSP_OEI_DVD_FQC-10557-p719903/?srsltid=AfmBOopvgTza66BKo0r65gCKFRKuGnSOnDpgWzqTlvK9sO1wM_M-VXoE
4) Сайт defis.ua, роздрібна вартість одиниці ПЗ – 8029 грн.
https://defis.ua/microsoft-windows-11-pro-64-bit-ukrainian-intl-1pk-dsp-oei-dvd
Середня вартість ПЗ складає – 8401 грн. за 1 од.
Виходячи із проведеного попереднього моніторингу цін на товар, що є предметом закупівлі, очікувана вартість предмету закупівлі складала 26900 грн., відповідає сумі граничних витрат на закупівлю ноутбуків та складає до 27000 грн.
На виконання функцій Генерального державного замовника Національної програми інформатизації, Міністерством цифрової трансформації України розглянуло матеріали щодо погодження проектів інформатизації та було надано погодження щодо предмету закупівлі.
За результатами проведеного аукціону спрощеної закупівлі Ноутбук Lenovo (UA-2025-05-02-012232-a) було визначено переможця та підписано договір на суму 2 106 000,00 грн., тобто вартість одиниці товару склала 23 400,00 грн.
За результатами торгів, економія бюджетних коштів склала 340 000 грн.
На виконання п.2 Вимоги листа №613/9048, залишок коштів, що виникли в результаті економії бюджетних коштів у розмірі 340 000,00 грн., були направлені на закупівлю аналогічного товару через оголошену спрощену закупівлю з ідентифікатором UA-2025-05-22-012393-a.
Додатки:
- Документи, якими визначено технічні умови предмету закупівлі та кількість.
- Погодження Міністерства цифрової трансформації України.
- Постанова № 332 КМУ від 04.04.2001 р., де визначена гранична сума витрат для придбання ноутбуку на рівні до 27 000 грн.