-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби
Торги відмінено
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
87fc44ec645d415c87300a3ada19dc6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 18:01 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2025 № 36-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.05.2025 № 36-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-05-02-011356-a 02.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника UA-P-2025-05-02-012609-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 02.05.2025 № 83); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ протокольне рішення уповноваженої особи від 16.05.2025 № 95 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.05.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Замовником у пункті 8 Додатку 6 до тендерної документації «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» встановлено вимогу: «Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник подає в сканованому форматі такі документи: - детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики (не допускається застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог», «не менше», «не більше» тощо). В описі обов’язково має бути включено фото/ескіз предмета закупівлі, який пропонується поставити Замовнику;».
Учасником ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ, якого визнано переможцем торгів надано опис предмета закупівлі, проте застосовано вислови «не менше», «не нижче» у 10 позиціях (файл «11. Детальний опис. pdf»), чим недотримано вимоги тендерної документації, зазначені у пункті 8 Додатку 6 до тендерної документації «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі».
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 30.05.2025 Замовником надано пояснення: «У зв’язку з виявленими порушеннями Замовник буде повертати закупівлю «Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» (UA-2025-05-02-011356-a) на кваліфікацію учасників та буде відхиляти пропозицію учасника ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ у зв’язку з виявленими невідповідностями тендерної пропозицією та буде розглядати пропозицію наступного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»».
Згідно з абзацом 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
З огляду на зазначене Замовником в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ, в частині, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
06.06.2025 16:09 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ було скасоване рішення про визначення переможця торгів та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ шляхом оприлюднення протокольного рішення №102 від 10.06.2025 року.
Дата публікації звіту:
10.06.2025 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
0ef9c8f872244dde95a4c6d91c65f110
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.05.2025 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-02-011356-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Замовником у пункті 8 Додатку 6 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлено вимогу: «Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник подає в сканованому форматі такі документи:
- детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики (не допускається застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог», «не менше», «не більше» тощо). В описі обов’язково має бути включено фото/ескіз предмета закупівлі, який пропонується поставити Замовнику;».
Учасником ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ, якого визнано переможцем торгів надано опис предмета закупівлі, проте застосовано вислови «не менше», «не нижче» у 10 позиціях (файл «11. Детальний опис. pdf»).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ пункту 8 Додатку 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
ea2c1e67a79d48f697e64e542d827bf7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.05.2025 17:53
Опис:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 27.05.2025 року щодо закупівлі «Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» (UA-2025-05-02-011356-a) повідомляємо наступне:
1. З метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі проводилось на підставі розділу 3 пункту 2 примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі», окремо використовуючи метод «Порівняння ринкових цін». Здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та на підставі отриманих цінових пропозицій від постачальників щодо даного предмету закупівлі.
З метою дотримання принципів максимальної економії взято очікувану вартість закупівлі «Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби», виходячи із отриманих трьох цінових пропозицій - 835778,77+749 522,00+814 699,47/3 = 800 000,00 грн. з ПДВ (визначеної як середньоарифметичне значення отриманих даних).
02.05.2025 року протокольним рішенням №83 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю «Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби», 44220000-8 Столярні вироби, за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника в кількості 4 комплекта очікуваною вартістю закупівлі 800 000,00 з ПДВ .
2.На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості «Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» на веб-сайті Головного управління ДСНС України у Рівненській області. Посилання на сторінку веб-сайту https://rv.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivl/zbhzhhzd.
3. У зв’язку з виявленими порушеннями Замовник буде повертати закупівлю «Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» (UA-2025-05-02-011356-a) на кваліфікацію учасників та буде відхиляти пропозицію учасника ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ у зв’язку з виявленими невідповідностями тендерної пропозицією та буде розглядати пропозицію наступного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».