• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби

Торги відмінено

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер: 87fc44ec645d415c87300a3ada19dc6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 26.05.2025 18:01 - 17.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2025 № 36-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.05.2025 № 36-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-02-011356-a 02.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, i.l.mamonchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника UA-P-2025-05-02-012609-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 02.05.2025 № 83); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ протокольне рішення уповноваженої особи від 16.05.2025 № 95 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.05.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Замовником у пункті 8 Додатку 6 до тендерної документації «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» встановлено вимогу: «Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник подає в сканованому форматі такі документи: - детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики (не допускається застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог», «не менше», «не більше» тощо). В описі обов’язково має бути включено фото/ескіз предмета закупівлі, який пропонується поставити Замовнику;». Учасником ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ, якого визнано переможцем торгів надано опис предмета закупівлі, проте застосовано вислови «не менше», «не нижче» у 10 позиціях (файл «11. Детальний опис. pdf»), чим недотримано вимоги тендерної документації, зазначені у пункті 8 Додатку 6 до тендерної документації «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі». На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 30.05.2025 Замовником надано пояснення: «У зв’язку з виявленими порушеннями Замовник буде повертати закупівлю «Ворота промислові ролетні секційні з монтажем та пусконалагоджувальними роботами» за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» (UA-2025-05-02-011356-a) на кваліфікацію учасників та буде відхиляти пропозицію учасника ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ у зв’язку з виявленими невідповідностями тендерної пропозицією та буде розглядати пропозицію наступного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»». Згідно з абзацом 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. З огляду на зазначене Замовником в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ, в частині, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 06.06.2025 16:09 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2025 16:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ було скасоване рішення про визначення переможця торгів та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУТУРА ГЕЙТ шляхом оприлюднення протокольного рішення №102 від 10.06.2025 року.
Дата публікації звіту: 10.06.2025 18:03

Запити/Пояснення