-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 2
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщення та огороджувальних конструкцій приміщення (фасадів, благоустрою території, ганку, приямків. приміщень, кабінетів, лабораторій, умивальнь, туалетів, тамбуру, коридорів) амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 КНП "ДЦПМСД №6"ДМР за адресою: пр.Івана Мазепи,37 в м.Дніпро. Коригування, 1 черга
Завершена
795 285.30
UAH з ПДВ
Номер:
87cd4bbbb837424a8a7b2e17084d875d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-06-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
13.05.2025 12:08 - 04.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
12.05.2025 № 121
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.05.2025 № 121
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2025-05-02-009617-a 02.05.2025 Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 83, 84 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору про закупівлю у відповідність до норм пунктів 83, 84 Постанови № 668 та недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов укладеного договору вимогам чинного законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 6» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-05-02-007346-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, протокол розкриття, Договір від 02.05.2025
№ 6/25, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.05.2025 № 133-ЗЦП, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 16.05.2025 та 23.05.2025 через електронну систему закупівель.
Абзацом 2 пункту 1 постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668) визначено, що положення вказаної постанови застосовуються також при укладенні та виконанні договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Пунктом 2 Постанови № 668 визначено, що умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Згідно з пунктом 5 Постанови № 668 договір підряду укладається у письмовій формі, істотними умовами договору підряду є джерела та порядок фінансування робіт. Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За нормою пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що в укладеному Договорі від 02.05.2025 № 6/25 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги пунктів 83, 84 Постанови № 668.
Період усунення порушень:
04.06.2025 18:10 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2025 18:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
з метою усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору про закупівлю у відповідність до норм пунктів 83, 84 Постанови № 668, укладено додаткову угоду №1 до договору №6-25 від 02.05.2025 року про план фінансування будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту, що складається на весь період проведення робіт за місяцями з визначенням джерел фінансування
та оприлюднена через електронну систему закупівель відповідна інформація та документи
Дата публікації звіту:
06.06.2025 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
ab1981acc8384ed69d140d4610b48451
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2025 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщення та огороджувальних конструкцій приміщення (фасадів, благоустрою території, ганку, приямків. приміщень, кабінетів, лабораторій, умивальнь, туалетів, тамбуру, коридорів) амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 КНП "ДЦПМСД №6"ДМР за адресою: пр.Івана Мазепи,37 в м.Дніпро. Коригування, 1 черга» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-02-009617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
f2288278d2b34b8d871ef1149707b759
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
16.05.2025 15:18
Опис:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Відповідно до Договору № 2208/24-П від 03.09.2024 було проведено коригування проектної документаціі на капітальний ремонт. Отримано робочий проект: Капітальний ремонт приміщення та огороджувальних конструкцій приміщення (фасадів, благоустрою території, ганку, приямків. приміщень, кабінетів, лабораторій, умивальнь, туалетів, тамбуру, коридорів) амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 КНП "ДЦПМСД №6"ДМР за адресою: пр.Івана Мазепи,37 в м.Дніпро. Коригування.
Отримано позитивний експертний висновок щодо розгляду проектної документації від ДП «Жилком» від 25.03.2025 №191-Е-25/В
На підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта визначена вартість будівництва.
Технічні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві», а також відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Додатково надаємо експертний звіт від 25.03.2025 №191-Е-25/В та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.
Номер:
26a2d3cdaf254c8bb81e40e0c413d740
Назва:
Про надання пояснень 2
Дата опублікування:
20.05.2025 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщення та огороджувальних конструкцій приміщення (фасадів, благоустрою території, ганку, приямків. приміщень, кабінетів, лабораторій, умивальнь, туалетів, тамбуру, коридорів) амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 КНП "ДЦПМСД №6"ДМР за адресою: пр.Івана Мазепи,37 в м.Дніпро. Коригування, 1 черга» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-02-009617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
Просимо пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "РАДІУС" ЛТД (ЄДРПОУ 20200379), з яким укладено Договір від 02.05.2025 № 6/25?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
e41c06befcfa4e07bc47ca31495802c0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2025 13:00
Опис:
Щодо питання яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "РАДІУС" ЛТД (ЄДРПОУ 20200379), з яким укладено Договір від 02.05.2025 № 6/25 повідомляємо наступне.
Оцінка потенційних виконавців робіт здійснювалася Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням таких критеріїв:
• наявність відповідного досвіду виконання аналогічних робіт;
• наявність кваліфікованого персоналу;
• фінансова спроможність;
• запропонована вартість виконання робіт.
Після проведеного моніторингу підрядних організацій щодо надання послуг з капітального ремонту, потенційним підрядникам були направлені запити про надання комерційних пропозицій. У відповідь отримано комерційні пропозиції, з них обрано найбільш економічно вигідну за результатом якої укладено договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "РАДІУС" ЛТД (ЄДРПОУ 20200379)
ТОВ ВКФ «Радіус ЛТД» за період співпраці зарекомендувало себе як відповідальний виконавець, що дотримується строків та норм чинного законодавства при виконанні робіт.
Додатково надаємо Копії комерційних пропозицій.