-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
робота з капітального ремонту санвузлів 2-4 поверхів лівого крила та санвузла 4-го поверху правого крила будівлі № ***
Очікувана вартість предмета закупівлі в план вноситься з ПДВ, оголошується без ПДВ. *Умови щодо ПДВ будуть конкретизовані на етапі укладення договору.
Завершена
2 875 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 750.00 UAH
Номер:
99fbd0728a0b424fb9130a88c9158363
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-11-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2025 00:00
Період моніторингу:
11.06.2025 16:52 - 03.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2025 №73-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.06.2025 №73-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-05-02-008514-a 02.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Національного університету оборони України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.05.2025 № 206/25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.05.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАСТІОН-БУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.05.2025 №235/25, повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2025, договір про закупівлю від 03.06.2025 № 138/1/25, додаткову угоду від 11.06.2025 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.06.2025.
Період усунення порушень:
18.06.2025 14:06 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2025 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
d744770d8f184c6a8575ece152094be7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.06.2025 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «робота з капітального ремонту санвузлів 2-4 поверхів лівого крила та санвузла 4-го поверху правого крила будівлі № ***» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-02-008514-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ « БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАСТІОН-БУД» (далі – учасник) з огляду на те, що у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 06.05.2025 (файл «Пояснювальна записка_0001») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169,58 люд. год, в той час, як з 19.04.2025 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 171,75 люд. год у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 15 квітня 2025 року № 235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 16 квітня 2025 року № 4356-IX.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bad998b6571947f0b62871b65d468e68
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.06.2025 16:43
Опис:
1. Щодо надання пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування розміру витрат визначалося розміром річних асигнувань щодо закупівлі за предметом: Капітальний ремонт санвузлів 2-4 поверхів лівого крила та санвузла 4-го поверху правого крила будівлі № ***, відповідно до Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2025 рік за бюджетною підпрограмою «Капітальний ремонт об’єктів житлового фонду, загальновійськового та іншого призначення», затвердженого Головнокомандувачем Збройних Сил України 16.04.2025 (додається).
Згідно роз’яснення Командування Сил Логістики Збройних Сил України припиняється практика витрачання значних коштів на замовлення проектно-кошторисної документації та інших “супутніх” послуг (інженерно-вишукувальні роботи, тощо) на нескладні об’єкти капітального ремонту. Згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 "Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів” при виконанні будівельних poбіт з капітального ремонту об’єктів з незначними наслідками (СС1), пов'язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація з наступним проходженням експертизи.
Очікувана вартість закупівлі була визначена шляхом проведення моніторингу вартості робіт на підставі складеного дефектного акту, направленого підрядним організаціям.
За очікувану вартість закупівлі при оголошенні було прийняте середнє значення отриманих пропозицій (додаються).
Вартість робіт по об’єкту визначається відповідно до вимог кошторисних норм України (КНУ) «Настанови визначення вартості будівництва», Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших вимог чинного законодавства.
Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі визначались шляхом складання дефектного акту, за результатом огляду об’єкту, з урахуванням Державних будівельних норм.
2. Щодо надання інформації щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
https://nuou-email.uran.net.ua/assets/documents/obgr-25-05-02-3.pdf
3. Щодо надання пояснення розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАСТІОН-БУД» (далі – учасник) з огляду на те, що у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 06.05.2025 (файл «Пояснювальна записка_0001») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169,58 люд. год, в той час, як з 19.04.2025 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 171,75 люд. год у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 15 квітня 2025 року № 235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 16 квітня 2025 року № 4356-IX.
Технічні вимоги до предмету закупівлі, а також розрахунок вартості робіт складалися на підставі наданих комерційних пропозицій, де було враховано кількісні і якісні вимоги Замовника, відповідно до вимог чинного законодавства України. За результатами наданих комерційних пропозицій розроблено технічні вимоги до предмета закупівлі. На момент підготовки документів показник середньомісячної норми тривалості робочого часу складав 169,58 люд. год. (вимога зазначена у Додатку № 2 до тендерної документації), що підтверджують комерційні пропозиції.
Учасник подав свою пропозицію відповідно до технічних вимог Замовника, врахувавши показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169,58 люд. год. Інженером відділу експлуатації та ремонту фондів логістики було перевірено кошторисну документацію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації. Враховуючи, відповідність всім вимогам Замовника, підстави для відхилення пропозиції були відсутні.
За результатами Відкритих торгів з Особливостями укладено Договір підряду від 03.06.2025 № 138/1/25 відповідно до тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Разом з тим, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (зі змінами) “Про затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи” обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, а під час дії воєнного стану –1 млн. гривень, – щодо кошторисної частини проектної документації, Замовником було проведено експертизу проектної документації (експертний звіт ТОВ “Експертиза МВК” від 05 червня 2025 року № 51270 додається), в якій було враховано середньомісячну норму тривалості робочого часу 171,75 люд. год. Відповідні зміни були внесені до Договору, шляхом укладання Додаткової угоди та оприлюднено на Прозорро згідно вимог чинного законодавства.
В результаті показник середньомісячної норми тривалості робочого часу було приведено у відповідність до вимог чинного законодавства, що не призвело до збільшення суми договору та не понесло за собою збитків державному бюджету.