-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ГРОМАДСЬКА ВБИРАЛЬНЯ МОДУЛЬНОГО ТИПУ
Завершена
737 490.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 687.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 687.45 UAH
Номер:
b1e5872a36bf4512b6d6a11ad021a61a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 16:08 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2025 № 66-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-02-008442-a, 02.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень на запитання до процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень на запитання до процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Жашківського виробничого управління житлово-комунального господарства (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами від 09.05.2025; запитання до процедури закупівлі та надання відповіді на нього; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА»); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.05.2025; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 26.05.2025 № 01-26-2025; пояснення Замовника, отримане 06.06.2025 в електронній системі закупівель; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на виконання підпункту 5.1 пункту 5 додатку 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інша інформація» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у вигляді таблиці у довільній формі або відповідно до наведеної нижче форми, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі, але не виключно не менше 1 (одного) монтажника та не менше 1 (одного) електрика. Крім того, на виконання підпункту 5.2 пункту 5 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен документально підтвердити наявність трудових чи цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, вказаними у довідці, наданій за пунктом 5.1. цього додатку, або надати копію договору з підприємством яке буде виконувати роботи з навантаження, розвантаження товару, його доставку до місця поставки, монтаж (установку), підключення, запуск обладнання. Проте, ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» на виконання вимоги щодо наявності працівників надав лише штатний розпис без зазначення: ПІБ, досвіду роботи, досвіду роботи на даній посаді. Також відсутнє документальне підтвердження наявності трудових чи цивільно- правових відносин між учасником та працівниками.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції щодо виконання підпунктів 5.1 та 5.2 пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, чим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Крім того, відповідно до додатку 4 до тендерної документації переможець процедури закупівлі повинен надати довідку у довільній формі, яка підтверджує, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією та довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Проте, переможець процедури закупівлі ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» не оприлюднив в електронній системі закупівель зазначені документи.
На запит щодо надання пояснень від 03.06.2025 Замовник в електронній системі закупівель надав відповідь: «У процесі розгляду тендерної пропозиції замовником було: виявлено аналогічну довідку, подану ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» в межах іншої процедури закупівлі в системі Prozorro Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-08-000085-a несудимість датовану 28.02.2025; здійснено перевірку інформації щодо відсутності судимості та притягнення до кримінальної відповідальності керівника ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» через офіційний ресурс МВС України (https://vytiah.mvs.gov.ua).
Результати перевірки підтвердили відсутність у керівника ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» корупційних правопорушень, судимості та/або обмежень, визначених кримінально-процесуальним законодавством. Таким чином, хоча відповідна довідка безпосередньо не подавалась у складі тендерної пропозиції, замовник, керуючись нормами чинного законодавства, отримав необхідну інформацію з офіційних та публічних джерел, що дозволяє не вважати це порушенням та не є підставою для відхилення пропозиції відповідно до вимог пункту 47 Особливосте».
Пояснення Замовника не спростовують факту невиконання переможцем процедури закупівлі вимог додатку 4 до тендерної документації щодо документального підтвердження відсутності підстав встановлених пунктом 47 Особливостей.
Таким чином, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція переможця ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» не відхилена, якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
12.06.2025 15:17 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 15:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
17.06.2025 року Сторони за взаємною згодою вирішили розірвати договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти № 01-26-25 від 26.05.2025 року
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень ,відповідно до проведеного моніторингу ID: UA-M-2025-06-02-000069 у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором
Дата публікації звіту:
18.06.2025 16:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
02.07.2025 08:55
Запити/Пояснення
Номер:
49d66469c2f041499442d6f8820bb9e2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (громадська вбиральня модульного типу) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-02-008442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА») невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, на виконання підпункту 5.1 пункту 5 додатку 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інша інформація» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у вигляді таблиці у довільній формі або відповідно до наведеної нижче форми, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі, але не виключно не менше 1 (одного) монтажника та не менше 1 (одного) електрика. Крім того, на виконання підпункту 5.2 пункту 5 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен документально підтвердити наявність трудових чи цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, вказаними у довідці, наданій за пунктом 5.1. цього додатку, або надати копію договору з підприємством яке буде виконувати роботи з навантаження, розвантаження Товару, його доставку до місця поставки, монтаж (установку), підключення, запуск обладнання. Проте, ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» на виконання вимоги щодо наявності працівників надав лише штатний розпис без зазначення: ПІБ, досвіду роботи, досвіду роботи на даній посаді. Також відсутнє документальне підтвердження наявності трудових чи цивільно правових відносин між учасником та працівниками;
- чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА», який не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, а саме: відсутня довідка у довільній формі , яка підтверджує, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією та довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ec143ca1873a453fbc4b41d927f7bad9
Назва:
Відповідь до моніторингу UA-M-2025-06-02-000069
Дата опублікування:
06.06.2025 11:49
Опис:
ЖАШКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЖАШКІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вул.Соборна , 50, м.Жашків, Черкаська область, 19200, т. (04747)6-07-20, факс (04747)6-07-21 код 03356909 IBAN UA04 3808 0500 0002 6004 7027 4792 3ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» електронна адресаvuzkh@i.ua
сайт http://zhashkiv.kp.org.ua
вих.№ 407 від 06.06.2025 року
Начальнику Управління
північного офісу
Держаудитслужби
в Черкаській області
Тетяні ВЕЛЬКО
Відповідно до моніторингу UA-M-2025-06-02-000069 процедури закупівлі ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (громадська вбиральня модульного типу) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-02-008442-a) Жашківське виробниче управління житлово-комунального господарства надає слідуючу інформацію та сканкопії слідуючих документів:
1. На підставі яких розрахунків або документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість предмету закупівлі?;
- Кошти на закупівлю громадська вбиральня модульного типу заплановано відповідно до рішення Жашківської міської ради від 24.04.2025 № 27-200/VIII Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2024 № 26-681/VIII «Про бюджет Жашківської міської територіальної громади на 2025 рік
(2351400000)» а саме: при плануванні нами було надано запит до ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА»,щодо надання комерційної пропозиції на закупівлю Громадської вбиральні з влаштованою кабінкою та пандусом для мало мобільних верств населення (організаційним відділом Жашківської міської ради проведено опитування жителів міста, щодо доцільності влаштування громадської вбиральні даного типу в центрі міста ) . З урахуванням всіх наших побажань, щодо облаштування модуля - ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» надано креслення та прорахунок ціни. Дану комерційну пропозицію подано на розгляд комунальної , бюджетної комісії та затверджено рішенням сесії Жашківської міської ради.
2. - Чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА») невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією?
- Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА», було виявлено, що довідка у вигляді таблиці у довільній формі або відповідно до наведеної нижче форми, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі, але не виключно не менше 1 (одного) монтажника та не менше 1 (одного) електрика передбаченої тендерною документацією, не була безпосередньо надана у складі пропозиції.
У зв’язку з тим, що:
Учасник ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» був єдиним, предмет закупівлі має значимість та критичну потребу для громади ( у зв’язку з воєнним станом та наслідками повномасштабної збройної агресії проти України, значно зросла кількість осіб, які отримали інвалідність, у тому числі ветеранів та постраждалих цивільних. Облаштування доступної громадської вбиральні з пандусом та кабінкою для осіб з інвалідністю у центральній частині міста є не лише питанням дотримання законодавства, а й гуманітарним обов’язком громади щодо створення гідних умов для людей, які постраждали внаслідок війни. Реалізація такого об’єкта сприятиме інклюзивності, безбар’єрності та соціальній реінтеграції ветеранів і маломобільних осіб у повсякденне життя громади. Замовником прийнято рішення здійсити перевірку відсутніх відомостей через відкриті джерела, зокрема через попередні процедури закупівель, у яких даний учасник брав участь. В межах іншої процедури закупівлі в системі Prozorro Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-08-000085-a у переліку поданих документів була надана інформація, щодо працівників та їх досвіду, дана інформація була у відкритому доступі – її відсутність у тендерній пропозиції не вплинула на зміст та ціну пропозиції . Учасником також надано дану інформацію в паперовому вигляді ( разом із договором про закупівлю).
Виходячи з вищевикладеного, Замовник вважає можливим прийняти пропозицію учасника та укласти договір відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", дотримуючись принципів добросовісності, ефективності та пропорційності.
3. Чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА», який не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, а саме:
відсутня довідка у довільній формі , яка підтверджує, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією та довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України?
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1178, учасник процедури закупівлі не повинен мати визначених у цьому пункті підстав для відмови, зокрема щодо:
- притягнення до відповідальності за корупційне правопорушення,
- наявності судимості.
- обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» не надало окремо довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність таких підстав, а також не надало витяг/довідку з МВС, яка прямо підтверджує непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень. Однак згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право самостійно перевіряти інформацію, яка підтверджує відповідність учасника встановленим вимогам.
У процесі розгляду тендерної пропозиції замовником було:
- виявлено аналогічну довідку, подану ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» в
межах іншої процедури закупівлі в системі Prozorro Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-08-000085-a несудимість датовану 28.02.2025;
- здійснено перевірку інформації щодо відсутності судимості та притягнення
до кримінальної відповідальності керівника ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» через офіційний ресурс МВС України (https://vytiah.mvs.gov.ua).
Результати перевірки підтвердили відсутність у керівника ТОВ «АРТМЕТАЛ УКРАЇНА» корупційних правопорушень, судимості та/або обмежень, визначених кримінально-процесуальним законодавством.
Таким чином, хоча відповідна довідка безпосередньо не подавалась у складі тендерної пропозиції, замовник, керуючись нормами чинного законодавства, отримав необхідну інформацію з офіційних та публічних джерел, що дозволяє не вважати це порушенням та не є підставою для відхилення пропозиції відповідно до вимог пункту 47 Особливостей.
Додатки:
- Сканкопія листа, щодо планування та виділення коштів-1 аркуш;
- Сканкопія пояснювальної записки до рішення Жашківської міської ради від
24.04.2025 № 27-200/VIII Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2024 № 26-681/VIII «Про бюджет Жашківської міської територіальної громади на 2025 рік (2351400000)» - 9 арк;
- Сканкопія протоколу засідання бюджетної комісії від 8 квітня 2025 - 2 арк ;
- Сканкопія довідок про працівників наданих Учасником у межах закупівлі
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-08-000085-a – 17 арк;
- Сканкопія довідок про працівників наданих Учасником в паперовому
вигляді- 7 арк ;
- Сканкопія довідок про не притягнення до відповідальності за корупційне
правопорушення, наявності судимості обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-08-000085-a - 1арк.
- Сканкопія довідок про не притягнення до відповідальності за корупційне
правопорушення, наявності судимості обмежень передбачених кримінальним
процесуальним законодавством України від 03.06.2025+довідка в довільній
формі про непритягнення керівника до відповідальності від 12.05.2025-2 арк.
Начальник
Жашківського ВУЖКГ Микола МУШТАЄВ
Виконавець: Ірина РАЖЕВА
Тел.0978135683