• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

капітальний ремонт покрівлі Розбишівської гімназії Сергіївської сільської ради по вул. Центральна, 18 в с. Розбишівка Миргородського району Полтавської області, згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178

Завершена

7 081 108.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 141 622.16 UAH
Номер: fafee0f49dcb4cd6b2e389d000dc1bf2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 02.06.2025 14:31 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 61-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 02.06.2025 № 61-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-05-02-005296-a, 02.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, v.a.berehova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-02-005097-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.05.2025 № 51; тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.05.2025 № 58; перелік змін до тендерної документації оприлюднені 13.05.2025 о 15 год. 22хв.; запит до процедури потенційного учасника від 13.05.2025 та відповідь замовника від 13.05.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ»; вимога замовника про усунення невідповідностей ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.05.2025 № 66; повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2025; договір про закупівлю від 02.06.2025 № 198 на суму 7 081 107,00 грн, без ПДВ, укладений з ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.06.2025 та 11.06.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині наступного. Так, моніторингом встановлено, що Замовник в тендерній документації (пункти 1.2 та 2.4 таблиці 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації) зазначив, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: - копії документів, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) щонайменше трьох об’єктів рухомого майна матеріально-технічної бази або технології(й), що необхідні для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування об’єктів матеріально-технічної бази, які будуть використовуватись на об’єкті, на якому здійснюватиметься робота, зокрема: машина свердлильна електрична (або дриль електрична) - не менше однієї одиниці та перфоратор електричний (або електромагнітний) - не менше однієї одиниці; - документи, якими підтверджується наявність в учасника, бухгалтера, виконроба (або виконавця робіт), інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера кошторисника), із дотриманням однієї із наступних умов: - у разі наявності штатного працівника надається копія трудової книжки із відповідним записом та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и). Як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається); - у разі наявності позаштатного працівника надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру); - у разі наявності договірних відносин із організацією, якою надаються відповідні послуги надається копія або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання послуг пов’язаних із підготовкою (або перевіркою розрахунків) проектно-кошторисної документації протягом строку виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. На виконання вимог пункту 1.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасником ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази б/н та б/д, в якій міститься інформація про нерухомі та рухомі об’єкти з правом користування. Так, в даній довідці учасником ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ» зазначено, що власником рухомих об’єктів є ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ», а саме: шуруповерту дротового Дніпро, дрилі електричної Дніпро-М ДЕУ-900, дрилі Макіта НР, дриль-шуруповерту Дніпро-М, акумуляторної дрилі-шуруповерта Енергомаш, пилосмока промислового Енергомаш, перфоратора Дніпро М RH-16 та дрилі ударної DWT SBM 780. Разом з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ» завантажено файл «документи на обладнання.pdf», в якому міститься документи, а саме видаткові накладні за №№ 02Т-430 від 01.05.2025, 02Т-429 від 01.05.2025, 02Т-815 від 04.07.2024, 02Т-817 від 04.07.2024 та 02Т-816 від 05.07.2024 на придбання переліченого обладнання. Проте, у вказаних документах, наявна інформація, що одержувачем та платником за придбання вищевказаного обладнання є ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ ПОЛТАВА» - код ЄДРПУ 40365121. Разом з цим, учасником ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції не надано документи, зокрема, копії документів, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктів матеріально-технічної бази, які будуть використовуватись на об’єкті, на якому здійснюватиметься робота, що не виконує вимоги пункту 1.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 06.06.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 11.06.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…1. Пунктом 1.2 таблиці 1 розділу I додатку 2 до тендерної документації вимагається надання копії документів, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) щонайменше трьох об’єктів рухомого майна матеріально-технічної бази або технології(й), що необхідні для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування об’єктів матеріально-технічної бази, які будуть використовуватись на об’єкті, на якому здійснюватиметься робота, зокрема: - автомобіль - не менше однієї одиниці (для перевезення будівельних матеріалів та/або сміття). - машина свердлильна електрична (або дриль електрична) - не менше однієї одиниці; - перфоратор електричний (або електромагнітний) - не менше однієї одиниці. При цьому не встановлено, який саме перелік документів, може надаватись учасником, для підтвердження факту наявності прав користування об’єктів матеріально-технічної бази, які будуть використовуватись на об’єкті. На виконання встановленої вимоги у складі тендерної пропозиції учасником надано ел. файл «4.3. документи на обладнання.pdf», в якому містяться видаткові накладні за № 02Т-429 від 01.05.2025р., підписана ФОП Радько Валерій Олександрович (з боку продавця (підпис та печатка)) та ТОВ «Ал.Маз.Еко-Проект» (підпис та печатка); №02Т-430 від 01.05.2025 р., підписана ФОП Радько Валерій Олександрович (з боку продавця (підпис та печатка)) та ТОВ «Ал.Маз.Еко-Проект» (підпис та печатка); рахунки фактури: №02Т-815 від 04.07.2024 р., підписана ФОП Радько Валерій Олександрович (з боку продавця (підпис та печатка)); №02Т-817 від 04.07.2024 р. підписана ФОП Радько Валерій Олександрович (з боку продавця (підпис та печатка)); №02Т-816 від 05.07.2024р., підписана ФОП Радько Валерій Олександрович (з боку продавця (підпис та печатка)). Згідно до видаткових накладних № 02Т-429 від 01.05.2025р. та №02Т-430 від 01.05.2025 р. виставлено вимогу на оплату дриль ударний DWT SBM 780, перфоратор Дніпро М RH-16. Підпис проставлений з боку ТОВ «Ал.Маз.Еко-Проект» свідчить про те, що учасник підтвердив факт наявності прав користування мінімальною кількість об’єктів матеріально-технічної бази, яка вимагалась замовником від учасника. Встановлена невідповідність могла трапитись при веденні первинних документів між двома суб’єктами господарювання, керівником яких є одна фізична особа, яка має права та обов’язки здійснювати діяльність підприємств на загальних засадах в межах цивільно-правових відносин, які не заборонені чинним законодавством. До того, за встановленим фактом, від ТОВ «Ал.Маз.Еко-Проект» було надано пояснення по суті та документи (додаються до даного листа), якими підтверджується його відповідність.». Разом з відповіддю замовник завантажив документи ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ», зокрема: рахунок-фактуру № РФ0003 від 08.01.2025 та видаткову накладну № РФ0012 від 15.01.2025 на придбання вищевказаного обладнання, де платником та одержувачем є ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ». Зазначене не спростовує виявлене порушення, оскільки, документи, долучені Замовником до відповіді на запит органу державного фінансового контролю, а не подані учасником у складі тендерної пропозиції. Замовником у пункті 2.4 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації визначено вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, якими підтверджується наявність в учасника, бухгалтера, виконроба (або виконавця робіт), інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера кошторисника). На виконання даної вимоги, учасником ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність персоналу та залучених спеціалістів б/д та б/н, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, укладеному за результатами даної закупівлі, а саме: директора, головного інженера, виконуючого обов’язки бухгалтера, покрівельника будівельного, інженера-проектувальника та монтажника будівельного. Поряд з цим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ» не міститься підтверджуючої інформації та документів щодо наявності в учасника виконроба (або виконавця робіт), що не виконує вимоги пункту 2.4 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 06.06.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 11.06.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…2. Згідно до вимог п.2.2 Таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо плануються залучатись учасником до виконання зобов’язань за договором закупівлі, укладеному за результатами проведення закупівлі. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу (або переведення на відповідну посаду), діючий трудовий договір, діючий договір цивільно-правового характеру (або договір надання послуг), що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі). Виконання вимоги, що визначена у даному пункті, вважатиметься документальним підтвердження зазначеної учасником інформації у відповідності до вимог п.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. При цьому встановлено, що учасник повинен підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором, які виконуються функції керівника підприємства, бухгалтера, виконроба (або виконавця робіт), інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера кошторисника) та іншими, які безпосередньо залучатимуться ним до надання послуги, що є предметом даної закупівлі. Умовами тендерної документації не встановлено обмежень функціональних обов’язків відносно окремих посад, оскільки це могло б створити вимоги, які можна вважати дискримінаційними. Також даною кваліфікаційною вимогою не встановлено необхідності надання інформації про назви посад працівників, натомість зазначено, що учасником надається інформація про осіб, які виконуються певні функції за відповідними напрямками їх професійної діяльності. Таким чином, згідно до умов тендерної документації, функції керівника підприємства, бухгалтера, виконроба (або виконавця робіт), інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера кошторисника) можуть виконувати особи, які мають різні посади (наприклад: функціональні обов’язки керівника, може виконувати генеральний директор (або директор), начальник відділу, начальник, виконавець робіт, головний інженер, прораб, т.ін.). Тендерною документацією передбачено мінімальний перелік документів, які можуть частково підтвердити наявність чинних цивільно-правових відносин із працівниками учасника або спеціалістами, які мають право виконувати певні обов’язки. При цьому тендерною документацією не передбачено обов’язку надання інших документів, які можуть доповнити інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На дане питання додатково надано пояснення від ТОВ «Ал.Маз.Еко-Проект», що свідчить про те, що замовником, при розгляді тендерної пропозиції було застосовано неупереджений підхід при визначенні переможця процедури закупівлі.». Разом з відповіддю замовник завантажив документи ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ», зокрема: посадову інструкцію виконроба, наказ № 7-к від 02.12.2024 про покладання обов’язків виконроба на головного інженера. Зазначене не спростовує виявлене порушення, оскільки, документи, долучені Замовником до відповіді на запит органу державного фінансового контролю, а не подані учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «АЛ.МАЗ.» ЕКО-ПРОЕКТ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 13.06.2025 17:17 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 17:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання викладених у результаті моніторингу зобов’язань, викладених у висновку про результати моніторингу заслухано пояснення від уповноваженої особи Батури Я.Д. щодо порушень вимог розгляду пропозиції учасника, зокрема щодо порушення кваліфікаційних вимог та способу підтвердження відповідності учасника. Сільським головою Лідовим І.Г. прийнято до уваги надані пояснення, а також враховано відсутність зауважень до виконання обов’язків Батури Я.Д. та відсутність наміру створення правових наслідків, не впливають на результати процедури закупівлі та не містять загрози бюджету та інтересам держави. Уповноваженою особою надано зобов’язання недопущення виявлених порушень у подальшому, враховано проведену роз’яснювальну роботу щодо наслідків недотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 16.06.2025 11:49

Запити/Пояснення