• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво споруди гібридної сонячної електростанції з системою накопичення загальною встановленою потужністю 80кВт в селищі Солотвино, вул. Четатє, 49 на об'єкті КП "ВУЖКГ "СОЛОТВИНО"

Фінансування за цією закупівлею буде здійснюватися в наступному порядку: - до початку виконання робіт Замовник оплачує передоплату в розмірі 20% вартості робіт за рахунок власних коштів; - остаточна оплата за виконані роботи у розмірі 80% вартості робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів Замовником за рахунок отриманого банківського кредиту від Банку.

Торги відмінено

4 578 901.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 894.51 UAH
Номер: 3624125fc22146c48b6b75689914005b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 02.06.2025 13:36 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 37-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.06.2025 № 37-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-01-013457-a 01.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» та визначення його переможцем процедури закупівлі установлено порушення вимог встановлено порушення вимог пункту 43, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 3, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП», зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі за ID: UA-2025-05-01-013457-a у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції, повноти відображення інформації у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «СОЛОТВИНО» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01 травня 2025 року № 10; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на запитання учасника до процедури закупівлі; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» (далі – ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» від 21.05.2025 № 13; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» до 24.05.2025; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» від 26.05.2025 року № 18; повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 та 17 травня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та наявності підстав для її відхилення встановлено наступне. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» Замовником 21.05.2025 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та розміщено в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» від 21.05.2025 № 13 з наступною аргументацією: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки: Учасником не надано Кошторисну документацію у форматі «…pdf» Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації… Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.» Інших невідповідностей у розміщеному Замовником в електронній системі закупівель протокольному рішенні щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» зазначено не було. Під час аналізу підстав, зазначених у протокольному рішенні від 21.05.2025 № 13, що слугували відхиленню тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» стосовно невідповідності в документах учасника вимогам пункту 2.1 Додатку 1 тендерної документації встановлено, що вказані невідповідності стосувалися саме формальної помилки, оскільки Кошторисна документація була подана учасником ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», проте у форматі «. rtf» (файл «Кошторисна документація.rar»). Водночас, Замовником у підпункті 12 пункту 4 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» зазначено наступне: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду», тобто допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отже, подання документів у форматі, який забезпечував можливість їх перегляду, прямо визначено як формальна (несуттєва) помилка, та не може слугувати підставою для відхилення, оскільки такі невідповідності були виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та підлягали виправленню згідно вимог пункту 43 Особливостей. Однак, в порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених вищеописаних невідповідностей, позаяк дане виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тим самим не надано можливості Учаснику ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» усунути такі невідповідності шляхом завантаження кошторисної документації у форматі, передбаченому тендерною документацією. З приводу вищеописаного, під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 03 та 17 червня 2025 року через електронну систему закупівель до Замовника було направлено запити про надання пояснень, проте надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» враховуючи наступне. Під час з’ясування обставин, що слугували прийняттю рішення Уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», викладених у протоколі від 21.05.2025 № 13 встановлено, що інших невідповідностей вказаного учасника вимогам технічної специфікації Замовника, про які зазначено у наданих на запит поясненнях про наявність додаткових підстав для відхилення учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», окрім тих, що учасником не надано Кошторисну документацію у форматі «…pdf», у протокольному рішенні зазначено не було. За нормами абзацу першого пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли наявні підстави, визначені підпунктами 1-3 цього пункту. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Водночас, з положень абзацу першого пункту 46 Особливостей слідує, що Замовник протягом одного дня оприлюднює в електронній системі інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). Проте, інформація зазначена в протокольному рішенні за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» не підтверджує наявність підстав для відхилення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції, яка є меншою від цінової пропозиції учасника, якого визначено переможцем процедури закупівлі на суму 362 868,00 гривень. Враховуючи викладене, за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», викладених у протокольному рішенні Уповноваженої особи Замовника від 21.05.2025 № 13, встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ». Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у підпункті 2 пункту 3.1 Додатку 6 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації вимагається, що Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 1 до тендерної документації. Так, в пункті 2.2 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надати в складі пропозиції, зокрема, наступні документи: «Розрахунок ціни тендерної пропозиції у форматі програмного файлу (наприклад: «...imd» або ін.), в якому виконувався розрахунок. При цьому дані кошторисної документації формату «…pdf» повинні відповідати даним, що зазначені в програмному файлі (наприклад: «...imd» або ін.). Розрахунок договірної ціни не повинен відрізнятись від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених в Технічному завданні.». Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, який не відповідає Технічному завданню, а саме, Підсумкова відомість ресурсiв (файл: «підсумкова відомість ресурсів.pdf»), подана Учасником не містить переліку всіх матеріалів, передбачених технічним завданням, а саме: відсутні матеріальні ресурси за позиціями №№ 44, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 54, 55, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 99, 100, 101, 102, 103, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 117, 118, 119, 120, 123, 124, 126, 127, 128, 130, 134, 135, 136, 139, 140, 141, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, визначені у «Відомості ресурсів до Технічного завдання». Також встановлено, що у поданій учасником ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» Пiдсумковій вiдомості ресурсів кількість матеріалу відрізняється від кількості матеріалу передбаченого технічним завданням, а саме: згідно технічного завдання Замовника за позицією № 73 Електроди, діаметр 4 мм, марка Э42 в кількості 0,01456 т, Учасником зазначено використання даного матеріалу в кількості – 0,0212795 т. Окрім того, Замовником у пункті 2.10 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі вимагається надання в складі пропозиції, зокрема, наступних документів: «Сертифікати, декларації відповідності, або інші документи, які підтверджують якість основного обладнання, а саме для сонячних панелей, інверторів, акумуляторних модулів». Учасник ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» у своїй пропозиції зазначає, що буде встановлювати при виконанні робіт акумуляторні модулі згідно Технічного завдання Замовника, а саме: Акумуляторний модуль Deye BOS-GM 5. 1Kwh 100Ah. Однак, на вимогу Замовника, викладену у пункті 2.10 Додатку 1 тендерної документації вказаний учасник надав сертифікат відповідності на акумуляторні модулі (файл: «Сертифікат - Акумуляторні модулі.pdf»), зареєстрований за №UA.PN.191.2839-24, який підтверджує відповідність акумуляторних модулів: LFP Deye BOS-G HV 51.2V 100Ah, GB-LM4.0.4.09kWh 102.4V 40A, SE-G5.1-Pro-B, що не підтверджує якість та відповідність запропонованого Акумуляторного модулю саме Deye BOS-GM 5. 1Kwh 100Ah. Також, Замовником у пункті 2.1 Додатку 1 тендерної документації вимагається надання в складі пропозиції, зокрема, наступних документів: «Кошторисну документацію у форматі «…pdf» відповідно до Технічного завдання, яка повинна бути розроблена у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами та доповненнями), ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо, а саме: договірну ціну; пояснювальну записку; розрахунки за статтями витрат, які включені до договірної ціни; локальні(-ий) кошторис(-и); підсумкову відомість ресурсів; загальновиробничі витрати на будову». Проте, під час проведення моніторингу встановлено, що всупереч вимогам пункту 2.1 Додатку 1 Замовника учасником ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» подано не всі розрахунки за статтями витрат, які включені до договірної ціни, а саме: відсутній у складі пропозиції розрахунок заробітної плати (згідно договірної ціни: Розрахунок №1 – «Заробітна плата»). Також під час моніторингу встановлено, що Замовником у підпункті 2 пункту 3 Додатку 6 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації вимагається, що Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Так, згідно пункту 1 Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку складену за формою № 1, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження можливості виконання робіт (не менше шістьох працівників). 1.2. Документи, що підтверджують перебування працівників, що зазначені у довідці за формою № 1, у штаті учасника (трудова книжка (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказ про прийняття на роботу або витяг з наказу про прийняття на роботу) або за цивільно-правовим договором. 1.3. Документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації у працівників, що зазначені у довідці за формою № 1 (дипломи та/або сертифікати та/або свідоцтва та/або посвідчення та/або протоколи перевірки знань тощо). Проте, в результаті аналізу поданих у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» документах на підтвердження перебування у штаті учасника працівників, зазначених у довідці за формою № 1, а саме наказів про прийняття на роботу працівників: Біланчук Юрій Юрійович (файл: «Накази про прийом2.pdf»), Роспопа Іван Іванович, Сагайдак Богдан Іванович та Галас Вадим Юрійович (файл: «Накази про прийом.pdf») встановлено, що вони містять розбіжності в частині зазначення займаних посад. Окрім того, під час проведення моніторингу встановлено, що на вищезазначену вимогу підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 2, Учасник надав посвідчення на зазначених у довідці працівників (файл: «Підтвердження кваліфікації працівників.pdf»), однак посвідчення, видані на працівника Бурса Василя Васильовича, завантажено не в повному обсязі (наявні лише перші сторінки посвідчень), відповідно, інформація стосовно якого навчання чи курсу та на підставі чого видане дане посвідчення відсутня. Водночас, виявлена під час моніторингу процедури закупівлі невідповідність у поданих учасником ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» документах на вимоги Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» підлягала виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, проте Замовником під час розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією вказана невідповідність не була врахована. З приводу вищеописаного Замовнику, під час здійснення моніторингу 17.06.2025 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень (інформації та підтвердних документів) щодо того, яким чином Замовником здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» на відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим Замовником у Додатку 1 тендерної документації та на відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 тендерної документації, та було прийнято рішення про визначення його переможцем. Так, з наданих замовником пояснень слідує: «…Уповноваженою особою була допущена помилка при первинному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» (далі – ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП») та прийнятті рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі…Завдяки Вашому запиту та початку моніторингу закупівлі, з метою недопущення порушень у сфері закупівель та до підписання договору, Уповноваженою особою Замовника було додатково залучено кваліфікованого кошторисника. Під час ретельної перевірки кошторисної та іншої технічної документації, поданої в тендерній пропозиції ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП», були виявлені наступні неточності та невідповідності вимогам тендерної документації, які Ви зазначили у своєму запиті…На основі висновків, отриманих від залученого кошторисника та Вашого запиту, ми підтверджуємо, що пропозиція ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до абзацу першого пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель. Замовник підтверджує, що буде прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП…Уповноважена особа Замовника, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель, готова прийняти рішення про відміну відкритих торгів.». Таким чином, надані Замовником пояснення не спростовують що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Враховуючи вищеописане, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 43, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Окрім того, дії Замовника, вчинені під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» та ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 23.06.2025 15:17 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2025 15:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби Уповноважена особа повідомляє про виправлення порушень шляхом відміни процедури закупівлі за ID:UA-2025-05-01-013457-a.
Дата публікації звіту: 26.06.2025 17:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 03.07.2025 15:23

Запити/Пояснення