-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з поточного аварійного ремонту навчального приміщення №208 Полтавського навчально- виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) №16 Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: бульвар Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Номер:
1ad9ca6a7559469687b32d51f40d8c8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:34 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 54-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.05.2025 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2025-05-01-009553-a, 01.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ «Полтавський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ) №16» (далі − Замовник) UA-P-2025-05-01-010380-a; тендерну документацію з додатками, затверджену рішенням уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ № 21 від 01.05.2025), оприлюднену 01.05.2025 о 15:02; Додаток 3 (зі змінами) до тендерної документації, оприлюднений 01.05.2025 о 15:12, Додаток 3 (зі змінами) до тендерної документації, оприлюднений 01.05.2025 о 15:13; тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕРСПЕКТИВА МОНТАЖ» (далі – ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МОНТАЖ», учасник); протокол уповноваженої особи від 09.05.2025 № 27; договір про закупівлю товару від 16.05.2025 № 78 на суму 614657,43 грн (без ПДВ) (далі − Договір); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 22.05.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення замовником абзацу 4 пункту 54 Особливостей в частині не оприлюднення переліку змін до тендерної документації окремим документом.
Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Замовником в електронній системі закупівель розміщено тендерну документацію з додатками та оприлюднено 01.05.2025 о 15:02, в складі якої, зокрема, містився окремий файл «Додаток 3 Проект до договору про закупівлю» (далі – Додаток 3), в якому в підпункті 2.1. розділу 2. «Строки та умови надання послуг» міститься інформація про строки «надання Послуг, зазначених в п.1.1, з моменту підписання Договору Сторонами, до 31.08.2025 р.». Замовником внесено зміни до тендерної документації шляхом оприлюднення 01.05.2025 о 15:12 Додатку 3 (зі змінами), в якому в підпункті 2.1. розділу 2. «Строки та умови надання послуг» міститься інша інформація про строки «надання Послуг, зазначених в п.1.1, з моменту підписання Договору Сторонами, до 31.07.2025 р.», який замовником також оприлюднено в електронній системі закупівель (01.05.2025 о 15:13) файл Додаток 3, в якому в підпункті 2.1. розділу 2. «Строки та умови надання послуг» відображено строки на надання послуг з моменту підписання Договору Сторонами, до 31.07.2025 р.
Таким чином, Замовник змінивши тендерну документації в електронній системі закупівель не оприлюднив в окремому документі перелік змін протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення, чим порушив норми абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику.
Замовником 22.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив, що «Під час оголошення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з поточного аварійного ремонту навчального приміщення №208 Полтавського навчально- виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) №16 Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: бульвар Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» 01.05.2025р. відбувся збій роботи майданчика при спробі Замовника опублікувати Проєкт Договору. Система зависала, Замовник намагався декілька разів опублікувати Договір, але результату не було, після чого Замовник зателефонував за консультацією до майданчика. Під час розмови консультант запевнив, що дана ситуація не є помилкою, а дійсним буде останнє завантаження Проєкту Договору. В результаті, наклавши підпис на закупівлю, Проєкт договору був завантажений декілька разів. Замовник не робив зміни, тому не було загружено файлу змін до Проєкту Договору.».
Вказане твердження є безпідставним, оскільки, дані електронної системи закупівель містять дані, що свідчать про зміни саме підпункту 2.1. розділу 2. «Строки та умови надання послуг» файлу Додаток 3, а саме строк надання послуг з моменту підписання Договору Сторонами змінено з 31.08.2025 р. на 31.07.2025р., тому твердження замовника , що «змін не було» - хибне.
Таким чином, Замовником порушено абзац 4 пункту 54 Особливостей в частині не оприлюднення переліку змін до тендерної документації окремим документом.
Період усунення порушень:
27.05.2025 18:10 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2025 18:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Полтавський навчально-виховний комплекс Полтавської міської ради Полтавської області повідомляє щодо усунення виявлених порушень здійснені заходи :
1. Вжито дисциплінарні заходи у межах трудового законодавства – винесено попередження щодо догани (Додаток).
2. Видано внутрішній наказ про обов’язкове формування окремого документа з переліком змін до тендерної документації у разі внесення змін (Додаток ).
3. Організувати додаткове навчання для відповідальної особи щодо вимог Особливостей та інших актів законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
30.05.2025 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
5a72f66959264f488ae8850a1f50381c
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2025 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 650000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-01-009553-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ);
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема, підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 4 в частині наявності/відповідності документів на підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці «надати діючі посвідчення про проходження навчання із знання Закону України «Про охорону праці». Однак, Учасником на дану вимогу надано посвідчення Навчального центру з охорони праці, яке містить тільки титульну сторону, на якій відсутні дати строку його дії. Поясніть вказане;
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником було внесено зміни до тендерної документації, оприлюдненої 01.05.2025, при цьому, замовником не оприлюднено перелік змін до тендерної документації в окремому документі, як це передбачено абзацом 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Надайте пояснення викладеному.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
33e8265efe2b4ffb8915eb95a97091bf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.05.2025 16:04
Опис:
Полтавський навчально-виховний комплекс Полтавської міської ради Полтавської області, розглянувши запит на пояснення від 20.05.2025 року, повідомляє, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На ваш запит, щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість,
На ваш запит, щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно до яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюються наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Отже, на підставі вищевикладеного Замовник при визначені технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначені його очікуваної вартості керувався та застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі з боку Замовника було направлено три письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг та на підставі яких є обґрунтування Замовника щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що є Додатком до листа.
На ваш запит, надання інформації щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
П.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» встановлено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1nDCoixB2MRlAlt9qbgmYcs4cf2XnNq-X/view
На ваш запит надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ)
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону. Закупівлю Послуги з поточного аварійного ремонту навчального приміщення №208 Полтавського навчально- виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) №16 Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: бульвар Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) здійснено за рахунок коштів Полтавської міської територіальної громади по КПКВ 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» .
На ваш запит щодо надання інформації яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема, підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 4 в частині наявності/відповідності документів на підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці «надати діючі посвідчення про проходження навчання із знання Закону України «Про охорону праці». Однак, Учасником на дану вимогу надано посвідчення Навчального центру з охорони праці, яке містить тільки титульну сторону, на якій відсутні дати строку його дії.
Тендерна пропозиція учасника була перевірена відповідно до вимог тендерної документації. Щодо посвідчення інженера з охорони праці — учасником подано посвідчення навчального центру з охорони праці, яке містить лише титульну сторінку, без зазначення строку дії.
Водночас, учасник надав Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який містить інформацію про:
прізвище інженера з охорони праці,
дату проходження навчання,
підтвердження успішного складання перевірки знань.
Згідно з пунктом 6 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України №15 від 26.01.2005 року (зі змінами), чинність посвідчення може підтверджуватись відповідним протоколом перевірки знань.
Строк дії посвідчення становить до трьох років (у разі відсутності додаткових вимог законодавства або тендерної документації).
Таким чином, якщо дата перевірки знань, зазначена у протоколі, є менш ніж трирічної давності, посвідчення вважається чинним і таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником було внесено зміни до тендерної документації, оприлюдненої 01.05.2025, при цьому, замовником не оприлюднено перелік змін до тендерної документації в окремому документі, як це передбачено абзацом 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178
Під час оголошення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з поточного аварійного ремонту навчального приміщення №208 Полтавського навчально- виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) №16 Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: бульвар Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» 01.05.2025р. відбувся збій роботи майданчика при спробі Замовника опублікувати Проєкт Договору. Система зависала, Замовник намагався декілька разів опублікувати Договір, але результату не було, після чого Замовник зателефонував за консультацією до майданчика. Під час розмови консультант запевнив, що дана ситуація не є помилкою, а дійсним буде останнє завантаження Проєкту Договору. В результаті, наклавши підпис на закупівлю, Проєкт договору був завантажений декілька разів. Замовник не робив зміни, тому не було загружено файлу змін до Проєкту Договору. У зв’язку з вищесказаним додається Протокол технічної помилки.