-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 Код 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області. Коригування)
Торги відмінено
64 870 376.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 324 351.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 324 351.88 UAH
Номер:
f700eb99257c42779e8d6dc1bb4b7e1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-11-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 16:02 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.08.2025 № 87-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.08.2025 №87-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-01-008737-a 01.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НІКОСТРОЙ».
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.05.2025 (протокол №18), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.06.2025, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «СУМБУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОСТРОЙ» (далі – ТОВ «НІКОСТРОЙ», учасник), протоколи продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції від 10.06.2025 та від 08.07.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.07.2025 № 28 та від 29.07.2025 № 36, повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.08.2025 та від 20.08.2025.
1. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, пункт 4-1 Постанови № 710 чітко визначає, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити здійснення зазначених заходів, отже цей пункт несе зобов’язальний характер, а не рекомендаційний характер.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 12.08.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання інформації, зокрема, щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; у разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) Замовник 15.08.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що оскільки організаційна-правова форма Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області класифікована як орган місцевого самоврядування, а відповідно до пункту 4 Постанови №710 органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, Замовник не здійснював публікацію технічних та якісних характеристик по даному об’єкту на веб сайті.
Водночас слід зауважити наступне.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області є розпорядником бюджетних коштів.
Таким чином, за результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2025-05-01-008737-a Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
2. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «НІКОСТРОЙ» у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Так, відповідно до вимог пункту 1.6 Додатку 10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 10) до тендерної документації учасник повинен надати копії чинних основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозволів згідно вимог пункту 1.10 Розділу ІІІ даної тендерної документації.
В свою чергу, пунктом 1.10. Розділу ІІІ тендерної документації установлено вимогу щодо надання учасниками, зокрема, дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством.
Відповідно до Довідки про наявність в учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 23.05.2025 №6 (файл «Довідка №6 про наявність обладнання.pdf») учасник при виконанні робіт буде використовувати власний «Кран баштовий поворотний SIMMA GT118 Рік випуску 1989» та «Спеціальний вантажний автокран 10-20т, Марка – КАМАЗ 53213» за договором надання послуг (далі – Крани).
Згідно з пунктом 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок № 1107), дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (далі – Постанова №77).
При цьому, вантажопідіймальні крани включені до переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (пункт 7 групи А), затвердженого Постановою № 77.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОСТРОЙ» дозволу/дозволів на експлуатацію Кранів не надано, що не відповідає вимогам пункту 1.6 Додатку 10 до тендерної документації Замовника.
На запит Управління Замовник 20.08.2025 надав пояснення, що тендерною документацією не передбачена пряма вимога щодо надання дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Однак, тендерна документація містить пряму вимогу щодо надання дозволів на виконання робіт, якщо їх отримання передбачено законодавством.
Таким чином, пояснення Замовника не спростовують виявлених невідповідностей.
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОСТРОЙ» міститься надана на вимогу пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Договірна ціна (файл «50_ДЦ_ДЦ.rtf»), в якій зазначено: «Вид договірної ціни: тверда», та підписаний проект договору (файл «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ. pdf»), пунктом 3.1 якого передбачено, що договірна ціна визначається сторонами як динамічна.
Отже, наявна невідповідність у наданих учасником процедури закупівлі документах щодо виду договірної ціни.
Замовник в поясненнях від 20.08.2025, наданих на запит Управління, підтвердив наявність зазначеної невідповідності.
3. Відповідно до пункту 3.1 Додатку 10 до тендерної документації документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надається згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до тендерної документації.
В Додатку 3 «Технічне завдання» (далі – Додаток 3) до тендерної документації наведені обсяги робіт, обладнання та матеріальних ресурсів.
В свою чергу, пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
На підтвердження вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОСТРОЙ» містяться, зокрема, завантажені окремими файлами Локальні кошториси на будівельні роботи та Локальні кошториси на придбання устаткування, меблів та інвентарю (далі – ЛК) загальною кількістю 33 файли.
При цьому, обсяги робіт в окремих локальних кошторисах, що містяться у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НІКОСТРОЙ», не відповідають Технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації), а саме:
позиції 9, 176, 189, 242 та 243 у ЛК 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf»);
позиція 5 у ЛК 02-01-04 на віконні та дверні прорізи (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf»);
позиції 129, 185 та 211 у ЛК 02-01-06 на опалення та вентиляція (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf»);
позиції 30, 42, 103 та 116 у ЛК 02-01-010 на холодний водопровід (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-010.rtf»);
позиції 47 та 48 у ЛК 02-01-011 на гарячий водопровід (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-011.rtf»);
позиції 19 та 70 у ЛК 02-01-016 на електромонтажні роботи (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-016.rtf»).
Також, не відповідають Технічному завданню найменування видів робіт та устаткування в окремих локальних кошторисах, наданих учасником, а саме:
позиції 103, 104, 106, 107, 108 та 185 у ЛК 02-01-06 на опалення та вентиляція (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf»);
позиції 18 та 19 у ЛК 02-01-016 на електромонтажні роботи (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-016.rtf»);
позиції 17, 22, 28, 53, 80, 82 та 83 у ЛК № 02-01-017 для електромонтажних робіт (файл «50_ДЦ_ЛК2_02-01-017.rtf»).
Крім цього, в наданих учасником Локальних кошторисах відсутні роботи, передбачені Замовником у Розділі 2 «Холодний водопровід (додатково)» блоку «Холодний водопровід» та роботи, передбачені замовником у позиції 49 блоку «Гарячий водопровід» Глави 2 «Об’єкти основного призначення» Технічного завдання.
Замовник в поясненнях від 20.08.2025, наданих на запит Управління, підтвердив зазначені невідповідності.
Отже, учасником ТОВ «НІКОСТРОЙ» документально не підтверджено відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, невідповідності в обсягах та найменуваннях робіт та устаткування, а також відсутність окремих робіт стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НІКОСТРОЙ» як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем торгів.
4. Окрім того, відповідно до пункту 5.6 Розділу ІІІ тендерної документації переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику, зокрема, витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо керівника, який має бути виданий не більше ніж за 30 календарних днів до дня його подання Замовнику.
При цьому, учасником ТОВ «НІКОСТРОЙ», як переможцем торгів, надано 30.07.2025 повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно директора Конюшенка Олександра Володимировича, виданий станом на 20.05.2025 (більше ніж за 30 календарних днів до дня його подання Замовнику), чим не дотримано вимоги 5.6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «НІКОСТРОЙ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
22.08.2025 13:24 - 06.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2025 13:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу закупівля відмінена
Дата публікації звіту:
23.08.2025 11:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
04.09.2025 08:50
Запити/Пояснення
Номер:
6c2b1b4af6df4154a8b272d62cb33a8b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.08.2025 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 Код 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-01-008737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Вказати які саме види робіт та обладнання відсутні у локальних кошторисах, наданих ПАТ «СУМБУД» у складі тендерної пропозиції; види та обсяги яких робіт та обсяги яких матеріально-технічних ресурсів, передбачених Технічним завданням, змінені цим учасником.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a91ad236cb5b4485a606f698eca2cf72
Назва:
надання пояснень на запит
Дата опублікування:
15.08.2025 15:21
Опис:
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - ДК 021:2015 Код 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області. Коригування), його очікувана вартість, здійснювались відповідно до розробленої проектної документації на даний об’єкт.
В Тендерній документації на сторінках 243-245 знаходиться Зведений кошторисний розрахунок, на сторінках 229-242 знаходиться Експертний звіт.
Відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради від 19.06.2019 (38 сесія 7 скликання) «Про структуру та чисельність виконавчих органів Конотопської міської ради» до структури виконавчих органів Конотопської міської ради входить управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області.
Рішенням сесії Конотопської міської ради від 27.12.2024 (42 сесія 8 скликання) затверджено Положення про управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (далі - Управління).
Відповідно до якого Управління є виконавчим органом Конотопської міської ради, їй підзвітне та підконтрольне, підпорядковане міському голові, заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків та виконавчому комітету.
Відповідно до Державного класифікатора «Класифікація організаційно-правових форм господарювання» визначено, що «Орган місцевого самоврядування – місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад, сіл, селищ, міст».
Так, згідно державної статичної довідки організаційна-правова форма Управління класифікована як орган місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради не здійснювало публікацію технічних та якісних характеристик по даному об’єкту на веб-сайті.
Тендерна пропозиція не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації, зокрема деякі локальні кошториси містять не всі види робіт та обладнання, змінені деякі види робіт, обсяги робіт та матеріально-технічних ресурсів, а саме:
Розділ «Загальнобудівельні роботи» - пункти 2, 17, 24, 25, 48, 52, 65, 69, 93, 96, 102, 116, 124, 139, 148, 153,160, 184, 212, 213, 215, 236, 246, 251, 257, 262, 269, 271, 278, 279, 280, 286, 288, 309, 319, 324, 330, 335, 341, 350, 351, 352, 364, 367, 372, 423;
Розділ «Утеплення фасаду» - пункти 39, 59;
Розділ «Покрівля» - пункти 7, 9, 87;
Розділ «Опалення та вентиляція» - пункти 40, 41, 71, 76, 78, 86, 87, 89, 97, 102, 103, 106, 107, 143, 161, 180, 189, 190, 191, 196, 202, 215, 217, 228; відсутні в розрахунках учасника пункти 97, 209 Технічного завдання;
Розділ «Устаткування» - пункти 34, 90, 93, 94, 166, 188, 368;
Розділ «Холодний водопровід» - пункти 1, 2, 3, 4, 80, 102, 126;
Розділ «Гарячий водопровід» - доданий учасником додатковий пункт не передбачений технічним завданням (пункт 47 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-011);
Розділ «Санітарно-технічне обладнання» - пункт 10;
Розділ «Каналізація побутова» - пункти 1, 2, 3, 4, 10, 75;
Розділ «Блискавкозахист» - пункт 24;
Розділ «Електромонтажні роботи» - пункти 1, 14, 16, 17, 18, 19, 28, 38, 42, 65, 73, 82,;
Розділ «Устаткування» - пункти 17, 22, 28, 45, 46, 47, 48, 52, 60, 66; не включений пункт 80 Технічного завдання;
Розділ «Пусконалагоджувальні роботи» - пункт 2;
Розділ «Подача кисню» - пункти 8, 26;
Розділ «Монтаж автоматичної пожежної сигналізації» - пункт 19;
Розділ «Монтаж системи оповіщення про пожежу» - пункти 6, 15;
Розділ «Придбання устаткування системи оповіщення про пожежу» - пункт 10;
Розділ «Встановлення дизельного генератора. Електропостачання» - відсутні в розрахунках учасника пункти 17, 18 Технічного завдання;
Розділ «Зовнішній водопровод» - пункти 64, 66;
Розділ «Зовнішня каналізація» - пункти 47, 48.
Номер:
ec43dd22ed22455ba25c40e2f012ee13
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.08.2025 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 Код 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області. Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-01-008737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснюється фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
2. Надати інформацію, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244 р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «НІКОСТРОЙ» (далі – учасник), з огляду на те, що:
1) на документи у складі тендерної пропозиції учасника та на пропозицію в цілому накладено не КЕП/УЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, а електронна печатка ТОВ «НІКОСТРОЙ»;
2) у складі тендерної пропозиції учасником надано Договірну ціну (файл «50_ДЦ_ДЦ.rtf»), в якій зазначено: «Вид договірної ціни: тверда», в той час як відповідно до пункту 3.1 проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна.
4. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі тендерної пропозицій учасника міститься дозвіл/дозволи на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки щодо «Крану баштового поворотного SIMMA GT118 Рік випуску 1989» та «Спеціального вантажного автокрану 10-20т, Марка – КАМАЗ 53213», зазначених у Довідці про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 23.05.2025 №6 (файл «Довідка №6 про наявність обладнання.pdf»).
5. Надати пояснення щодо невідповідності обсягів робіт в окремих локальних кошторисах, що містяться у складі тендерної пропозиції учасника, Технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації), а саме:
позиції 9, 176, 189, 242 та 243 у Локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf»);
позиція 5 у Локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-04 на віконні та дверні прорізи (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf»);
позиції 129, 185 та 211 у Локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-06 на опалення та вентиляція (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf»);
позиції 30, 42, 103 та 116 у Локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-010 на холодний водопровід (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-010.rtf»);
позиції 47 та 48 у Локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-011 на гарячий водопровід (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-011.rtf»);
позиції 19 та 70 у Локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-016 на електромонтажні роботи (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-016.rtf»).
6. Надати пояснення щодо невідповідності найменувань видів робіт та устаткування в окремих локальних кошторисах, що містяться у складі тендерної пропозиції учасника, Технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації), а саме:
позиції 103, 104, 106, 107, 108 та 185 у Локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-06 на опалення та вентиляція (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf»);
позиції 18 та 19 у Локальному кошторисі на будівельні роботи 02-01-016 на електромонтажні роботи (файл «50_ДЦ_ЛК1_02-01-016.rtf»);
позиції 17, 22, 28, 53, 80, 82 та 83 у Локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-017 для електромонтажних робіт (файл «50_ДЦ_ЛК2_02-01-017.rtf»).
7. Вказати в якому документі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі тендерної пропозицій ТОВ «НІКОСТРОЙ» містяться роботи, передбачені замовником у Розділі 2 «Холодний водопровід (додатково)» блоку «Холодний водопровід» та роботи, передбачені замовником у позиції 49 блоку «Гарячий водопровід» Глави 2 «Об’єкти основного призначення» Технічного завдання.
8. Надати пояснення щодо невідхилення тендерної пропозицій переможця торгів ТОВ «НІКОСТРОЙ» через надання ним 30.07.2025 Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданого станом на 20.05.2025 (більше ніж за 30 календарних днів до дня його подання замовнику), що не відповідає вимогам пункту 5.6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fb3c0f0535ce420fa354ebfee2bfb3ea
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2025 17:57
Опис:
1., 2. Проект «Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області. Коригування» реалізується у рамках Програми з відновлення України (за КПКВК 7381 – Реалізація проектів в рамках програми з відновлення України).
Програма Відновлення України реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової Угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX.
3.1. Тендерна пропозиція ТОВ «НІКОСТРОЙ» підписана електронним підписом директора. На підтвердження надаємо Протокол створення та перевірки кваліфікаційного та удосконаленого електронного підпису та скріншот з електронної системи.
4. Тендерною документацією не передбачена пряма вимога щодо надання дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
3.2., 5., 6., 7., 8. Підтверджуємо факт виявлених невідповідностей.