-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «ПівнГЗК N2» до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-110 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
Завершена
34 161 371.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 341 613.71 UAH
мін. крок: 1% або 341 613.71 UAH
Номер:
4ef4b7e7d9cf40fb9061ef8d087f83f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-18-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2025 00:00
Період моніторингу:
18.07.2025 16:14 - 09.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
18.07.2025 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.07.2025 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2025-05-01-004809-a 01.05.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації положенням Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХАБ» встановлено порушення підпункту пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, опублікувати договір від 06.06.2025 № 282-25 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та додатки до нього у відповідності до вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖ-ТЕПЛОМЕРЕЖА" (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-01-005179-a, оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.05.2025 № 4/94/25, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» (Далі – ТОВ «ХАБ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця закупівлі ТОВ «ХАБ» від 28.05.2025 № 4/96/25, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2025, договір від 06.06.2025 № 282-25 (далі – Договір), пояснення надані Замовником на запити Східного офісу через електронну систему закупівель 22.07.2025, 04.08.2025.
Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
У свою чергу, підпунктом 10 пункту 47 Особливостей обумовлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом).
Моніторингом встановлено, що очікувана вартість закупівлі становить 34 161 371,00 грн, що перевищує 20 млн. грн. Проте, в порушення вимог пункту 28 Особливостей Замовник не зазначив у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановленої підпунктом 10 пунктом 47 Особливостей.
Також моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції: договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів з зазначенням країни виробника матеріалу, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку, розрахунки інших витрат Учасника (в разі необхідності) та інформаційну модель договірної ціни (*IMD).
Відповідно до пункту 3.1 проєкту договору підряду, визначеного Додатком 4, що є невід’ємною частиною тендерної документації, Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною та визначається згідно з договірною ціною (Додаток №1), розрахованою на підставі локальних кошторисів, які є невід’ємною частиною договору. Отже, Замовником у тендерній документації, зокрема у Додатку 4 визначено вид договірної ціни − динамічна.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ХАБ» завантажений файл 128_ДЦ_ДЦ.xls.p7s, що містить в собі Договірну ціну. Проте, вид договірної ціни визначено – тверда, що не відповідає Додатку 4 в частині визначення виду договірної ціни, як динамічна.
При цьому, в порушення пункту 43 Особливостей Замовником не було опубліковане повідомлення, що містить вимоги про усунення невідповідностей протягом 24 годин, в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ХАБ» що вимагалися, тим самим не надав можливості учаснику усунути такі невідповідності, натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав із ним договір від 06.06.2025 № 282-25 за кошти місцевого бюджету, на суму 34 158 693,58 гривень.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*,CSV*,XLS(X),ODS*,YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та всі додатки до нього у форматі PDF, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
13.08.2025 17:40 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2025 17:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-01-004809-a, погодженого начальником відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби, прийнято рішення про усунення порушення у закупівлі Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «ПівнГЗК N2» до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-110 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) та оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення було оприлюднено Протоколом № 6/94/25 уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель про внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів від 18.08.2025 року.
Дата публікації звіту:
19.08.2025 18:15
Запити/Пояснення
Номер:
b7328007cee0464b86fa62ad49c66162
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
22.07.2025 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надайте пояснення яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте пояснення, чому укладений договір від 23.05.2025 № 253-25 опублікований не у машинозчитувальному форматі, а саме не використано для оприлюднення такі формати, як: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML* Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 ПКМУ від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», пунктів 10 та 11 ч. 1 ст.10 Закону, ч. 1 ст. 41 Закону, та п. 15 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, а оприлюднений у форматі PDF, що був перетворений з WORD?
3. Надайте пояснення, чому пропозиція ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" (Далі - ТОВ «ХАБ») не була відхилена, якщо замовник у тендерній документації зазначає: «Договірна ціна динамічна, визначається згідно з договірною ціною», при цьому ТОВ «ХАБ» у складі своєї пропозиції надав договірну ціну (Файл - 128_ДЦ_ДЦ.xls.p7s) де вказав вид договірної ціни «тверда.». З подальшим укладенням договору, де вид договірної ціни змінений на «динамічна».
4. Надайте пояснення яким чином підтверджена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, якщо замовник вимагає довідку, складену в довільній формі про перелік обладнання, устаткування та механізмів (власних або орендованих) необхідних для виконання даних робіт? При цьому:
- В відомості ресурсів (Файл - 128_ДЦ_ПВР.xls.p7s) поданій у пропозиції ТОВ «ХАБ» зазначений автогудронатор, місткість 3500 л, а в довідці з обладнанням (Файл - 9.1. Довідка про МТБ.pdf) вказаний гудронатор ручний;
- В відомості ресурсів зазначені електростанція 4 та 7 кВ (2 шт), а в довідці з обладнанням наявна електростанція, потужністю 2 та 4 кВ
- В відомості ресурсів зазначені котки дорожні самохідні вібраційні у кількості 4 шт, а в довідці з обладнанням зазначені котки тандемні (2 шт) та 1 коток самохідний;
- В довідці з обладнанням відсутні Машино поливально-мийні, місткість 6000 л та асфальтоукладальники універсальні, продуктивністю 600 т/год, Електростанції пересувні (при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів),потужність 60 кВт; Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції), Термоповітродувка, Розпушувачі причіпні [без трактора] що зазначені у переліку задіяного обладнання в підсумковій відомості ресурсів.
5. Надайте пояснення, яким чином Замовник пересвідчився у фактичній спроможності учасника ТОВ «ХАБ» виконати договір, враховуючи те, що:
– у пропозиціях на участь у кількох закупівлях учасником надано ідентичний перелік техніки, без зазначення поділу або черговості її залучення;
– у календарних графіках виконання робіт, поданих на кожну із закупівель, встановлені однакові або перекривні строки;
– відповідно до наданих документів, техніка не є у власності, і не надано підтверджень її реального одночасного залучення.
Номер:
29e69d235bf94858abb61da956fcbecd
Назва:
Відповідь на запит від 22.07.2025
Дата опублікування:
25.07.2025 15:40
Опис:
Начальнику відділу контролю
у сфері закупівель
Східного офісу Держаудитслужби
Державної аудиторської
служби України
Ользі КОВАЛЬОВІЙ
Вивчивши запит, розміщений 22.07.2025р. на prozorro.gov.ua, підчас проведення моніторингу закупівлі робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «ПівнГЗК N2» до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-110 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-01-004809-a КПТМ «Криворіжтепломережа» повідомляє наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «ПівнГЗК N2» до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-110 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» КПТМ «Криворіжтепломережа» були визначені виходячи з проєктно-кошторисної документації за проектом 18206-ТМ та на підставі експертного звіту (позитивного) ТОВ «УК ЕКСПЕР-ТИЗА» м.Тернопіль Nº15/662-04/25 від 15 квітня 2025, затвердженого 29 квітня 2025р. (реєстраційний номер EX01:1358-5435-5218-5486 Редакція №2), згідно з проєктно-кошторисною документацією очікувана вартість цих робіт становить 34 161,371 тис. грн. (з ПДВ).
2. У зв’язку з невідповідністю інформації у заданому питання підприємство КПТМ «Криворіжтепломережа» не має змоги відповісти на нього. Укладений договір від 23.05.2025 № 253-25 не відноситься до закупівлі «Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «ПівнГЗК N2» до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-110 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» № UA-2025-05-01-004809-a.
3. Підрядник ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» (далі ТОВ «ХАБ») у складі своєї пропозиції надав договірну ціну за об’єктом, де вказав вид договірної ціни «тверда».
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) п. 5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Після узгодження вид договірної ціни змінений на «динамічну».
4. У Додатку № 3 до тендерної документації п.6.2. Перелік обладнання, устаткування та механізмів (власних або орендованих) необхідних для виконання даних робіт.
Виконуючи даний пункт учасник ТОВ «ХАБ» надав довідку 9.1. (Додаток 1) вих.№306 від 15.05.2025р., в якій вказав перелік найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій його кількість та належність.
При цьому Замовником КПТМ «Криворіжтепломережа» не вимогалось наводити наявність у учасника техніки, обладнання, устаткування, зазначених у відомості ресурсів до локальних кошторисів на етапі подання тендерної пропозиції.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі ТОВ «ХАБ» надав додаток 3 (Додаток 2) вих.№310від 24.04.2025р., який містить види і обсяги робіт з обов’язковим дотриманням вимог Замовника КПТМ «Криворіжтепломережа».
Подібне питання розглядалось Дніпропетровським окружним адміністративним судом по справі №160/9623/21.
- щодо спроможності учасника ТОВ «ХАБ» виконати договір Учасником ТОВ «ХАБ» до тендерної пропозиції були надані наступні документи:
- Детальний графік виконання робіт (Додаток 3) вих.№320 від 15.05.2025р.
- Гарантійний лист на виконання робіт (Додаток 4) вих.№316 від 15.05.2025р.
Окрім цього, як зазначалося раніше ТОВ «ХАБ» бере в оренду техніку, для виконання робіт.
Ця та інша документація на етапі тендерної пропозиції не дає підстав для сумління у спроможності ТОВ «ХАБ» виконати договір.
Зважаючи на виконання учасником вказаних у тендерній документації вимог, були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАБ».
Додатки:
1. 9.1. Довідка про МТБ.
2. Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація.
3. Додаток 3 Детальний графік виконання робіт.
4. Гарантійний лист на виконання робіт.
Номер:
f73503bdb86244f68855490eb6a69ff4
Назва:
Запит на пояснення-2
Дата опублікування:
04.08.2025 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надайте проєктно-кошторисну документацію за проектом 18206-ТМ, на підставі експертного звіту ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 15/662-04/25 від 15 квітня 2025 (Реєстраційний номер EX01:1358-5435-5218-5486 Редакція №2)
2. Відповідно до п. 5 ПКМУ 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві »Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду, у тому числі є:
-відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
-порядок врегулювання спорів;
Отже, надайте пояснення (інформацію), у якій частині договору замовником передбачено умови щодо відповідальності сторін у разі порушення або невиконання зобов’язань підрядника за договором, а також положення про застосування господарських санкцій до сторони, яка порушила зобов’язання або необґрунтовано відмовилася від їх виконання?
Номер:
bd8f3d18232e4089b7aa72d88892525e
Назва:
Відповідь №2261/10 від 07.08.2025
Дата опублікування:
07.08.2025 17:57
Опис:
Начальнику відділу контролю
у сфері закупівель
Східного офісу Держаудитслужби
Державної аудиторської
служби України
Ользі КОВАЛЬОВІЙ
Вивчивши запит, розміщений 22.07.2025р. на prozorro.gov.ua, підчас проведення моніторингу закупівлі робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «ПівнГЗК N2» до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-110 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-01-004809-a КПТМ «Криворіжтепломережа» повідомляє наступне:
1. Поєктно-кошторисна документація за проектом 18206-ТМ та експертний звіт ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 15/662-04/25 від 15 квітня 2025 (Реєстраційний номер EX01:1358-5435-5218-5486 Редакція №2) надається у Додатку.
2. Замовником передбачено умови щодо відповідальності сторін у разі порушення або невиконання зобов’язань підрядника за договором, а також положення про застосування господарських санкцій до сторони, яка порушила зобов’язання або необґрунтовано відмовилась від їх виконання у наступних пунктах Договору підряду №282-25 від 06.06.2025р.:
7.3. У разі виявлення Замовником невідповідності виконаних робіт Підрядником установленим вимогам, Підрядник негайно виправляє допущені недоліки, про що повідомляє Замовника. У разі виявлення невідповідності ресурсів, постачання яких забезпечує Підрядник для виконання робіт встановленим вимогам, Підрядник зобов'язаний негайно провести їх заміну.
7.4. При виявленні дефектів або відхилень Замовник надає Підряднику письмове розпорядження про їх усунення, а при необхідності приймає рішення про призупинення робіт.
8.5. За наявності претензій Замовника за якістю і об'єму виконаних робіт, він має право відмовитися від підписання акту і направити Підряднику письмові зауваження з вказівкою термінів усунення недоліків.
8.6. Ризик випадкового пошкодження виконаних робіт за цим договором до прийому результатів робіт несе Підрядник.
10.2. Якщо впродовж терміну гарантії Замовником будуть виявлені недоліки, які перешкоджають продовженню нормальної експлуатації (використовуванню) результатів виконаних Підрядником робіт, вказаний термін в п. 11.1. цього Договору продовжується на період усунення таких недоліків. Усунення недоліків здійснюється Підрядником за свій рахунок протягом 14 календарних днів, якщо інший термін не встановлений сторонами в відповідному акті.
10.3. При відмові Підрядника від складання або підписання акту виявлених недоліків або у разі виникнення суперечки між сторонами, для їх підтвердження Замовник призначає незалежну кваліфіковану експертизу з подальшим віднесенням понесених витрат на рахунок Підрядника, яка складає відповідний акт по фіксації недоліків і їх характеру.
11.7. У разі несвоєчасної реєстрації ПН/РК Підрядником в ЄРПН протягом граничного терміну, встановленого статтею 187 ПКУ, Підрядник сплачує Замовнику штраф у сумі ПДВ, визначений в таких ПН/РК, протягом 10 календарних днів з дати отримання відповідної претензії Замовника.
16.2. Підрядник гарантує і несе відповідальність за наявність ліцензій, інших дозвільних документів, необхідних для виконання робіт, визначених цим договором.
Додатки:
1. Поєктно-кошторисна документація (9 файлів) ;
2. Експертний звіт.