• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «ПівнГЗК N2» до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-110 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область

Завершена

34 161 371.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 341 613.71 UAH
Номер: 4ef4b7e7d9cf40fb9061ef8d087f83f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-18-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.07.2025 16:14 - 09.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 18.07.2025 № 205 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.07.2025 № 205 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2025-05-01-004809-a 01.05.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 93) 044-15-45, o.o.zakharchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації положенням Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХАБ» встановлено порушення підпункту пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, опублікувати договір від 06.06.2025 № 282-25 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та додатки до нього у відповідності до вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖ-ТЕПЛОМЕРЕЖА" (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-01-005179-a, оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.05.2025 № 4/94/25, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» (Далі – ТОВ «ХАБ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця закупівлі ТОВ «ХАБ» від 28.05.2025 № 4/96/25, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2025, договір від 06.06.2025 № 282-25 (далі – Договір), пояснення надані Замовником на запити Східного офісу через електронну систему закупівель 22.07.2025, 04.08.2025. Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. У свою чергу, підпунктом 10 пункту 47 Особливостей обумовлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом). Моніторингом встановлено, що очікувана вартість закупівлі становить 34 161 371,00 грн, що перевищує 20 млн. грн. Проте, в порушення вимог пункту 28 Особливостей Замовник не зазначив у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановленої підпунктом 10 пунктом 47 Особливостей. Також моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції: договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів з зазначенням країни виробника матеріалу, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку, розрахунки інших витрат Учасника (в разі необхідності) та інформаційну модель договірної ціни (*IMD). Відповідно до пункту 3.1 проєкту договору підряду, визначеного Додатком 4, що є невід’ємною частиною тендерної документації, Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною та визначається згідно з договірною ціною (Додаток №1), розрахованою на підставі локальних кошторисів, які є невід’ємною частиною договору. Отже, Замовником у тендерній документації, зокрема у Додатку 4 визначено вид договірної ціни − динамічна. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ХАБ» завантажений файл 128_ДЦ_ДЦ.xls.p7s, що містить в собі Договірну ціну. Проте, вид договірної ціни визначено – тверда, що не відповідає Додатку 4 в частині визначення виду договірної ціни, як динамічна. При цьому, в порушення пункту 43 Особливостей Замовником не було опубліковане повідомлення, що містить вимоги про усунення невідповідностей протягом 24 годин, в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ХАБ» що вимагалися, тим самим не надав можливості учаснику усунути такі невідповідності, натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав із ним договір від 06.06.2025 № 282-25 за кошти місцевого бюджету, на суму 34 158 693,58 гривень. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*,CSV*,XLS(X),ODS*,YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та всі додатки до нього у форматі PDF, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 13.08.2025 17:40 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.08.2025 17:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-01-004809-a, погодженого начальником відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби, прийнято рішення про усунення порушення у закупівлі Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні «ПівнГЗК N2» до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-110 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) та оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення було оприлюднено Протоколом № 6/94/25 уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель про внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів від 18.08.2025 року.
Дата публікації звіту: 19.08.2025 18:15

Запити/Пояснення