• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Одяг рятувальника захисний (Костюм спеціальний захисний)

Торги не відбулися

118 727 701.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 593 638.51 UAH
Номер: 70150d36bbf04dd191234a36c9ac9e22
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-20-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.06.2025 15:55 - 12.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2025 Київ № 174 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-04-30-011059-a 30.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.m.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозицій ТОВ «МІК», ТОВ «Рибальство та експедиції», ТОВ «LEGIO» установлено недотримання вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 16.05.2025 № 124 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕКТОР-С» (далі – ТОВ «ВЕКТОР-С»), товариства з обмеженою відповідальністю «Рибальство та експедиції» (далі – ТОВ «Рибальство та експедиції»), товариства з обмеженою відповідальністю «LEGIO» (далі – ТОВ «LEGIO»), вимога про усунення невідповідностей до 18.06.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2025 № 132, від 18.06.2025 № 135, повідомлення про намір укласти договір, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.07.2025 № 10521-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 27.06.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до абзацу 3 пункту 9 «Переліку підтверджувальних документів» Додатку 1.4. до тендерної документації учасник процедури закупівлі для підтвердження якості Предмета повинен надати «сертифікат експертизи зразка, виданий незалежним органом або організацією, що акредитовані Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам, викладеним у п. 2 цих Технічних вимог. У сертифікаті експертизи зразка та додатках до нього повинна міститися вся відповідна інформація, яка дає змогу оцінювати відповідність виготовленої продукції досліджуваному типовому зразку та здійснювати контроль під час експлуатації (опис зовнішнього вигляду, перелік матеріалів, наведених у п. 3 із зазначеними виробника, артикула чи іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати предмет дослідження)». Пунктом 3 «Матеріали для виготовлення ОРЗ» Додатку 1.4 до тендерної документації передбачена наявність амортизуючих вставок для плечей та колін. На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «МІК» в складі тендерної пропозиції надано сертифікат про експертизу зразка, виданий органом з оцінки відповідності «АКАДЕМТЕСТ» від 25.03.2025 за № UA.TR.131.В.2227-25, відповідно до якого зразок відповідає суттєвим вимогам до безпеки та охорони здоров’я, встановленим технічним регламентом засобів індивідуального захисту (затвердженого Постановою КМУ № 771 від 21.08.2019). ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT) "Одяг захисний. Загальні вимоги; ДСТУ EN ISO 11612:2018 Одяг захисний. Одяг для захисту від тепла та полум'я. Мінімальні технічні вимоги (EN ISO 11612:2015, IDT; ISO 11612:2015, IDT) – обмеження поширення полум'я –“А1”, конвективне тепло - "В1"; ДСТУ EN ISO 20471:2016 (EN ISO 20471:2013, IDT; ISO 20471:2013, IDT; EN ISO 20471:2013/A1:2016, IDT; ISO 20471:2013/Amd 1:2016, IDT) «Одяг підвищеної видимості. Методи випробування та вимоги» — клас 1 одягу. В додатку 1 до сертифіката про експертизу зразка (Модуль В) зазначений перелік матеріалів для виготовлення одягу рятувальника захисного (костюма спеціального захисного). Проте, інформація щодо наявності амортизуючих вставок для плечей та колін в обов'язковому порядку з зазначенням виробника, артикула чи іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати предмет дослідження, не зазначено. Крім того, на виконання вимог пункту 8 переліку документів на підтвердження інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі згідно Додатку 1.4. до тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати «технічний опис, який повинен містити детальний опис моделі з урахуванням Технічних вимог, зображення виробу та всіх конструктивних елементів з поясненнями та зазначенням їх розмірів, таблицю вимірів виробу в готовому вигляді із зазначенням усіх розмірів виробу, конструктивних елементів і місця їх розташування за всіма розмірозростами, фактичних назв матеріалів, що використовуються для виготовлення та пройшли випробування, фактичних параметрів за результатами лабораторних випробувань (вимірювань)». Пунктом 3.7 Додатку 1.4 до тендерної документації передбачені вимоги до стрічки для евакуаційної петлі, а саме «стрічка для евакуаційної петлі (товщиною не менше 1,2 мм, шириною 3,5-4,0 см) виготовляється з параарамідних волокон». Однак, в наданому учасником ТОВ «МІК» технічному описі відсутня інформація щодо ширини стрічки евакуаційної петлі. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 132 від 12.06.2025 тендерну пропозицію ТОВ «МІК» відхилено керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВ «МІК» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. Держаудитслужба, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону 24.06.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів. Замовник 27.06.2025 на запит Держаудитслужби, надав пояснення, що «…Учасника ТОВ «МІК» було правомірно відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Учасник ТОВ «МІК» згідно Закону України «Про публічні закупівлі» мав 5 календарних днів на оскарження, проте своїм правом не скористався, що тільки підтверджує правомірність дій Замовника.». Вищезазначені пояснення не спростовують того, що учасником ТОВ «МІК» надано документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, виправлення яких не призводить б до зміни предмета закупівлі. Таким чином, Замовник не розмістивши в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, не надав можливість учаснику ТОВ «МІК» усунути такі невідповідності відхилив його тендерну пропозицію та визнав переможцем ТОВ «ВЕКТОР-С» згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2025 № 135. Однак, Рішенням АМКУ від 03.07.2025 № 10521-р/пк-пз Замовника зобов'язано скасувати рішення про визначення ТОВ «ВЕКТОР-С» переможцем зазначеної закупівлі. На виконання Рішення АМКУ № 10521-р/пк-пз Замовником 11.07.2025 скасовано рішення про визначення ТОВ «ВЕКТОР-С» переможцем та розглянуто тендерну пропозицію наступного учасника ТОВ «Рибальство та експедиції». Слід зазначити, що Замовник аналогічно не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі ТОВ «Рибальство та експедиції» та ТОВ «LEGIO» відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 та не надав можливості зазначеним учасникам усунути невідповідності в інформації та/або документах які були надані у складі їх пропозицій. Отже, враховуючи, що за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «МІК», Замовник мав би розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, однак Замовник недотримався вимог пункту 43 Особливостей № 1178 та не надав можливість усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції та керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника. В ході моніторингу Замовником торги відмінено через відхилення усіх тендерних пропозицій учасників.
Період усунення порушень: 17.07.2025 18:11 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2025 18:11

Запити/Пояснення