• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери).

Завершена

4 135 033.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 350.00 UAH
Номер: 03edef0110394a3bbbf4424bf371a1c2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.07.2025 11:12 - 19.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.07.2025 Київ № 198 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-30-010872-a 30.04.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Троян Діани Володимирівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень комісії АМКУ у визначений Законом строк, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30 квітня 2025 року № 818 (зі змінами від 11 червня та 01 липня 2025 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Троян Діани Володимирівни, протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10 липня 2025 року № 1529, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10 липня 2025 року, договір про закупівлю від 18 липня 2025 року № 1576-25 на суму 4 134 960,00 гривень без ПДВ (далі – Договір), рішення Комісії АМКУ від 13 травня 2025 року № 7686/пк-пз та від 23 червня 2025 року № 9924-р/пк-пз, пояснення та документи, надані Замовником на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель 01 серпня 2025 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. В ході моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю «Комерс Еліт Солюшнс Груп» (далі – ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп») від 04 травня 2025 № UA-2025-04-30-010872-a.a1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 13 травня 2025 року № 7686/пк-пз (далі – рішення-1), згідно з яким встановлено, що прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Рішенням-1 Комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015 - 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери).», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-04-30-010872-a. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником 11 червня 2025 року внесено зміни до технічних вимог до предмету закупівлі, визначених тендерною документацією. Водночас, на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» від 12 червня 2025 року № UA-2025-04-30-010872-a.a2 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 23 червня 2025 року № 9924-р/пк-пз (далі – рішення-2), згідно з яким встановлено, що прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. При цьому, Комісією АМКУ за результатом прийнятого рішення-2 встановлено, що Замовником не виконано рішення-1, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. Рішенням-2 Комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015 - 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери).», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-04-30-010872-a. На виконання рішення-2 Замовником 01 липня 2025 року були внесені відповідні зміни до технічних вимог до предмету закупівлі, визначених тендерною документацією. Згідно з частиною двадцять другою статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Зважаючи на зазначене, Замовник виконав рішення Комісії АМКУ від 13 травня 2025 року № 7686-р/пк-пз з порушенням строків, визначених у частині двадцять другій статті 18 Закону.
Період усунення порушень: 13.08.2025 17:32 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.08.2025 17:32

Оскарження висновку в суді

Опис: Позивач не погоджується з результатами та висновками моніторингу, прийняттям висновку від 13.08.2025 року, оскільки вважає, що зазначені у висновку порушення не доведені відповідачем, оскільки дані порушення були усунені. Тож, враховуючи наведене, позивач вважає, що висновок Державної аудиторської служби України є протиправним та підлягає скасуванню.
Дата публікації: 09.09.2025 18:45

Запити/Пояснення