• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Сардельки варені вищого сорту, сосиски варені вищого сорту, ковбаса варена вищого сорту, ковбаса напівкопена вищого сорту, грудинка варена або варено-копчена вищого сорту, шинка варена або варено-копчена вищого сорту

Завершена

1 390 115.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 950.58 UAH
Номер: 9239084b10fa4d7fbdea9a6742deb797
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 02.06.2025 14:35 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 № 66-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 02.06.2025 №66-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-30-010684-a 30.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.b.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозицій установлено порушення вимог абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 при розгляді пропозиції ТОВ «Проскурів-Агро». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення вимогам Закону та Особливостям № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3114 Національної Гвардії України (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій від 12.05.2025, пропозиції фізичної особи-підприємця Ковальчука С.М., малого приватного підприємства «ХАДЖИБЕЙ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Проскурів-Агро» (далі – ТОВ «Проскурів-Агро»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.05.2025 №76, від 16.05.2025 №78, від 21.05.2025 №79, вимогу про усунення невідповідностей до 14.05.2025, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025, договір від 04.06.2025 №150/ПС, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 05.06.2025 та від 06.06.2025. За результатами моніторингу закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, в поданій учасником ТОВ «Проскурів-Агро» пропозиції, подання яких передбачалося оголошенням. Так, відповідно до пункту 8 Додатку 2 «Документи (для учасників-юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) (далі – Додаток 2) до оголошення, учасник повинен надати оригінал або завірену учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)), договір повинен бути виконаний у 2024-2025 роках, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його назві. Також, учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує виконання договору (оригінал або завірену учасником копію): заповнений та підписаний акт звірки по наданому договору, або лист-відгук до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання), або видаткову накладну (видаткові накладні) по наданому договору. Учасником ТОВ «Проскурів-Агро» на виконання вищезазначених вимог у складі пропозиції надано договір поставки від 27.12.2024 №53-124-01-24-24563 (файл «Аналогічний договір.pdf), відповідно до пункту 4.1 якого ціна договору становить 1 043 640,00 грн, при цьому видаткові накладні до цього договору надано на суму 915 544,83 грн (файл «Видаткові накладні до договору.pdf) (на 128 095,17 грн менше). При цьому, додаткові угоди щодо зменшення ціни договору у складі пропозиції відсутні, відповідно до пункту 11.1 договору - він діє до повного виконання сторонами прийнятих на себе зобов’язань за договором. З огляду на викладене, учасником не підтверджено виконання зазначеного договору в повному обсязі, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 2 до оголошення. Крім того, Замовник у пункті 9 Додатку 2 до оголошення встановив вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Таблиця 1.1), що містить інформацію про наявність виробничого або складського приміщення, кількість, приналежність (власне чи орендоване) та про наявність транспорту, кількість, приналежність (власний чи орендований) для виконання умов договору на поставки предмета закупівлі. Учасником ТОВ «Проскурів-Агро» на виконання вищезазначених вимог надано довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази б/н б/д (файл «наявність обладнання мат тех бази.pdf») не за формою (Таблиця 1.1), визначеною пунктом 9 Додатку 2 до оголошення, що не відповідає вимогам пункту 9 Додатку 2 до оголошення. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі - Управління) 05.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 06.06.2025 надав пояснення в якому підтвердив виявлені невідповідності. Слід зазначити, що абзацом шостим пункту 8 Особливостей № 1275 імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Проскурів-Агро» вищезазначених невідповідностей шляхом надання виконаного аналогічного договору у 2024-2025 рр., а також довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, визначеною у Таблиці 1.1 пункту 9 Додатку 2 до оголошення, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути виявлені невідповідності.
Період усунення порушень: 12.06.2025 15:16 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2025 15:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання, викладеного у Висновку про результати моніторингу закупівлі, повідомляємо, що у військовій частині здійснені відповідні заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому при проведені закупівель та відповідно до Закону України «Про Дисциплінарний статут Збройних Сил України» відповідальних осіб, якими допущено порушення притягнуто до відповідальності, шляхом нагадування їм про обов’язки служби.
Дата публікації звіту: 17.06.2025 11:31

Запити/Пояснення