• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б

Мова тендерної пропозиції - українська.

Завершена

36 389 149.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 181 945.75 UAH
Номер: 3c08e82bbb1b4a9db44576d0806ead9d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-13-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.06.2025 15:59 - 05.07.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2025-04-30-010171-a 30.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, l.r.bekirova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей пунктів 17 та 84 Постанови № 668. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», ПП «Західбуд-Плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення виявлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.04.2025 № 194, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» (далі - ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»), приватного підприємства «Західбуд-Плюс» (далі - ПП «Західбуд-Плюс»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 № 236, від 27.05.2025 № 247, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2025, договір на закупівлю робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» від 10.06.2025 № 300 на суму 35 550 000,00 грн у тому числі ПДВ (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 19.06.2025 № 1 (далі – Додаткова угода), пояснення та документи Замовника надані 23.06.2025 та 27.06.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» (далі – Постанова № 668), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення, виконання договорів підряду та є обов'язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт, пов’язаних із капітальним будівництвом. Пунктом 17 Постанови № 668 установлено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Також, пунктом 84 Постанови № 668 установлено, що план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, на порушення вимоги абзацу першого пункту 17 Особливостей та пункту 17 Постанови № 668 календарний графік виконання робіт, що є додатком № 2 до Договору, не містить дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених Договором та на порушення пункту 84 Постанови № 668 план фінансування, що є додатком № 4 до Договору, не визначено джерел фінансування. На запит Держаудитслужби Замовник 23.06.2025 повідомив, що: «Після підписання Договору про закупівлю Замовником була проведена нарада з Підрядником, на якій було обговорено питання щодо етапів виконання робіт. Після якої прийнято рішення внести зміни в Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) та План фінансування (Додаток № 4). 19.06.2025 було укладено Додаткову Угоду № 1 до договору № 300 щодо закупівлі робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» від 10.06.2025, якою внесені зміни до Додатку № 2 Календарний графік виконання робіт та Додатку № 4 План фінансування». Отже Замовник 23.06.2025 оприлюднив додаткову угоду від 19.06.2025 № 1 вніс зміни до Договору (до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку № 4 «План фінансування»).
Період усунення порушень: 02.07.2025 17:32 - 17.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2025 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю, 19.06.2025 було укладено та 23.06.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель Додаткову Угоду № 1 до договору № 300 щодо закупівлі робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» від 10.06.2025, якою внесені зміни до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку № 4 «План фінансування». Частиною 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Враховуючи обставини пов’язані з виявленим порушенням, вважаємо, що порушення було усунуте ще до оприлюднення Висновку. Проте, Замовником здійснено заходи щодо не допущення виявлених порушень у подальшому, а саме 08.07.2025 року укладено договір про надання інформаційно-консультаційних послуг з ПП «Юридична фірма «Світ права», відповідно якого, директором Іриною Кордою проведено семінар-тренінг на тему «Особливості застосування Постанови КМУ від 01 серпня 2025 р № 668 в публічних закупівлях» для групи представників Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. За результатами прослуханого курсу видано сертифікат про проходження семінар-тренінгу (додається окремим файлом). У зв’язку із самостійним усуненням порушення Замовником, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону – звільнення від адміністративної відповідальності. Додаток: 1. Сертифікат про проходження семінар-тренінгу в 1 прим. на 1 арк.
Дата публікації звіту: 08.07.2025 18:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 10.07.2025 14:16

Запити/Пояснення