-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б
Мова тендерної пропозиції - українська.
Завершена
36 389 149.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 181 945.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 181 945.75 UAH
Номер:
3c08e82bbb1b4a9db44576d0806ead9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-13-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2025 00:00
Період моніторингу:
13.06.2025 15:59 - 05.07.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.06.2025 Київ № 170
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби
від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2025-04-30-010171-a 30.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей пунктів 17 та 84 Постанови № 668.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», ПП «Західбуд-Плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення виявлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.04.2025 № 194, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» (далі - ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»), приватного підприємства «Західбуд-Плюс» (далі - ПП «Західбуд-Плюс»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 № 236, від 27.05.2025 № 247, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2025, договір на закупівлю робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою
м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» від 10.06.2025 № 300 на суму 35 550 000,00 грн у тому числі ПДВ (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 19.06.2025
№ 1 (далі – Додаткова угода), пояснення та документи Замовника надані 23.06.2025 та 27.06.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» (далі – Постанова № 668), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення, виконання договорів підряду та є обов'язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт, пов’язаних із капітальним будівництвом.
Пунктом 17 Постанови № 668 установлено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Також, пунктом 84 Постанови № 668 установлено, що план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, на порушення вимоги абзацу першого пункту 17 Особливостей та пункту 17 Постанови № 668 календарний графік виконання робіт, що є додатком № 2 до Договору, не містить дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених Договором та на порушення пункту 84 Постанови № 668 план фінансування, що є додатком № 4 до Договору, не визначено джерел фінансування.
На запит Держаудитслужби Замовник 23.06.2025 повідомив, що: «Після підписання Договору про закупівлю Замовником була проведена нарада з Підрядником, на якій було обговорено питання щодо етапів виконання робіт. Після якої прийнято рішення внести зміни в Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) та План фінансування (Додаток № 4).
19.06.2025 було укладено Додаткову Угоду № 1 до договору № 300 щодо закупівлі робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою
м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» від 10.06.2025, якою внесені зміни до Додатку № 2 Календарний графік виконання робіт та Додатку № 4 План фінансування».
Отже Замовник 23.06.2025 оприлюднив додаткову угоду від 19.06.2025
№ 1 вніс зміни до Договору (до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку № 4 «План фінансування»).
Період усунення порушень:
02.07.2025 17:32 - 17.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2025 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю, 19.06.2025 було укладено та 23.06.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель Додаткову Угоду № 1 до договору № 300 щодо закупівлі робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» від 10.06.2025, якою внесені зміни до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку № 4 «План фінансування».
Частиною 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Враховуючи обставини пов’язані з виявленим порушенням, вважаємо, що порушення було усунуте ще до оприлюднення Висновку. Проте, Замовником здійснено заходи щодо не допущення виявлених порушень у подальшому, а саме 08.07.2025 року укладено договір про надання інформаційно-консультаційних послуг з ПП «Юридична фірма «Світ права», відповідно якого, директором Іриною Кордою проведено семінар-тренінг на тему «Особливості застосування Постанови КМУ від 01 серпня 2025 р № 668 в публічних закупівлях» для групи представників Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. За результатами прослуханого курсу видано сертифікат про проходження семінар-тренінгу (додається окремим файлом).
У зв’язку із самостійним усуненням порушення Замовником, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону – звільнення від адміністративної відповідальності.
Додаток:
1. Сертифікат про проходження семінар-тренінгу в 1 прим. на 1 арк.
Дата публікації звіту:
08.07.2025 18:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
10.07.2025 14:16
Запити/Пояснення
Номер:
3319a0b43c144b569a22d74bfdd2d8c3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2025 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-010171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів з наступних питань, а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Інформації, пояснень щодо підстав невідповідності календарного графіку виконання робіт (додаток № 2 до Договору № 300 на закупівлю робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» від 10.06.2025 (далі – Договір)) пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року (далі – Постанова №668) в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт.
4. Інформації, пояснень щодо підстав невідповідності плану фінансування (додаток № 4 до Договору) пунктів 17 та 84 Постанови № 668, в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт, визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
139554dd281748bc90bf29624a4369cd
Назва:
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б», UA-2025-04-30-010171-a
Дата опублікування:
23.06.2025 17:22
Опис:
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 18.06.2025 о 15:16 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи щодо закупівлі «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» ID UA-2025-04-30-010171-a.
1. Відповідно до завдання на проектування від 01.11.2024 (додається) та наказу ЛДУ БЖД від 05.11.2024 № НГ 66/90 про проведення капітального ремонту по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» (додається), була розроблена проектно-кошторисна документація (додається), яка затверджена в установленому порядку (наказ ЛДУ БЖД від 13.03.2025 № НГ 29/90 (додається)) та отриманого експертного звіту (позитивного) від 11.03.2025 № 104-12/25 (додається), ініціативним структурним підрозділом сформовано (відповідно вимог Наказу ДСНС України від 29 березня 2019 року № 200 (зі змінами)) та подано в сектор закупівель та договірної роботи службову записку від 18.04.2025 № 218, в якій міститься інформація про обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості (додається).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних
коштів» (зі змінами) –
https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/12_zakup/_2025/obgruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_6.pdf
3,4. Пояснення щодо невідповідності календарного графіку виконання робіт (додаток № 2 до Договору № 300) та плану фінансування (додаток № 4 до Договору № 300):
Після підписання Договору про закупівлю Замовником була проведена нарада з Підрядником, на якій було обговорено питання щодо етапів виконання робіт. Після якої прийнято рішення внести зміни в Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) та План фінансування (Додаток № 4).
19.06.2025 було укладено Додаткову Угоду № 1 до договору № 300 щодо закупівлі робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» від 10.06.2025, якою внесені зміни до Додатку № 2 Календарний графік виконання робіт та Додатку № 4 План фінансування.
Додатки до пояснення на запит Держаудитслужби України:
1. Завдання на проектування від 01.11.2024 в 1 прим. на 8 арк.;
2. Наказ ЛДУБЖД від 05.11.2024 № НГ 66/90 «Про проведення капітального ремонту» в 1 прим. на 1 арк;
3. Наказ ЛДУБЖД від 13.03.2025 № НГ 29/90 «Про затвердження проєктної документації» в 1 прим. на 1 арк;
4. Проектно-кошторисна документації по об’єкту (12 томів) в 1 прим. на 772 арк.;
5. Службова записка від 18.04.2025 № 218 в 1 прим. на 45 арк.;
6. Експертний звіт від 11.03.2025 № 104-12/25 в 1 прим. на 25 арк;
7. Додаткова Угода № 1 до договору № 300 в 1 прим. на 4 арк
Номер:
9d0e8272f40c4236b9ef77d5e601161f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2025 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-010171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів з наступних питань, а саме:
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення додаткової угоди від 19.06.2025 № 1 до договору № 300 від 10.06.2025 у машинозчитувальному форматі.
2. За рахунок яких коштів здійснено фінансування зазначеної закупівлі (субвенції (дотації) з державного бюджету (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету) або коштів місцевого бюджету) з наданням відповідних документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
adf7a1e7014647f989933381465da8a0
Назва:
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б», UA-2025-04-30-010171-a
Дата опублікування:
27.06.2025 14:07
Опис:
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 25.06.2025 о 10:23 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо пояснення та документи щодо закупівлі «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» ID UA-2025-04-30-010171-a
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення додаткової угоди від 19.06.2025 № 1 до договору № 300 від 10.06.2025 у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: «повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня:
внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону);
складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додається уточнена договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі»
Однак, Законом не визначений перелік допустимих форматів для висвітлення інформації.
А також, Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі Особливості) не містить визначення поняття "машинозчитувальний формат".
Разом з цим, у Директиві Європейського Парламенту і Ради 2003/98/ЄС від 17.11.2003 про вторинне використання інформації публічного сектору вказано, що «машинозчитуваний формат» означає формат файлу, структурований так, щоб комп`ютерні програми могли легко ідентифікувати, розпізнавати й отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти, та їхню внутрішню структуру». У частині 1 статті 5 цієї Директиви зазначено, що органи публічного сектору повинні надавати доступ до своїх документів у будь-якому наявному форматі або будь- якою мовою та, якщо це можливо й доцільно, у відкритому і машинозчитуваному форматі разом із їхніми метаданими. Тобто, такий підхід до оприлюднення інформації зумовлений відкритістю та прозорістю, і передбачає, що інформацію оприлюднюватимуть у такому вигляді, щоб з неї можна було зчитати певні дані за допомогою комп`ютерних програм. Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (яке затверджене постановою КМУ від 21.10.2015 №835), також містить дещо схоже визначення, а саме: машиночитаний формат - це формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини.
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Керуючись пп.3 п.19 Особливостей та п. 16.6 Договору № 300 від 10.06.2025 19.06.2025 Замовником було укладено Додаткову Угоду № 1 до договору № 300 щодо закупівлі робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» від 10.06.2025 (далі Додаткова угода № 1), якою внесені зміни до Додатку № 2 Календарний графік виконання робіт та Додатку № 4 План фінансування, яка була оприлюднена 23.06.2025 в електронній системі закупівель (у форматі PDF (OCR) з можливістю розпізнавання тексту).
Одночасно зазначаю, що Додатковою угодою № 1 не вносились зміни в інформацію про ціни на матеріальні ресурси та договірну ціну. Замовник під час оприлюднення Додаткової угоди № 1, керувався норма чинного законодавства, яке в свою чергу врегульовує дане питання, тобто діяв в межах та спосіб визначеним в першу чергу Законом та Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082.
Підсумовуючи вищенаведене, наразі в українському законодавстві не існує чітких правил для оприлюднення договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю та змін до договору про закупівлю, окрім встановлених Наказу МЕРТУ № 1082. Така ж позиція Черкаського окружного адміністративного суду у справі від 24.03.2025 № 580/557/25: Єдиний державний реєстр судових рішень (рішення додається).
2. За рахунок яких коштів здійснено фінансування зазначеної закупівлі (субвенції (дотації) з державного бюджету (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету) або коштів місцевого бюджету) з наданням відповідних документів.
Джерело фінансування закупівлі «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» - державний бюджет.
Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (КПКВ) – 1006280.
Код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ) – 3132.
Відповідно до затверджених кошторисних бюджетних призначень зі змінами на 2025 рік передбачено – 15550,29720 тис.грн (копії довідок про зміни до кошторису додаються).
За рахунок коштів загального фонду - 9 398 026,66 грн.
За рахунок коштів спеціального фонду - 6 152 270,54 грн.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт нежитлових приміщень першого і другого поверхів, підвалу та сходових кліток в будівлі за адресою м. Львів, вул. Зелена, 301-Б» вартість робіт становить 39 079,985 тис. грн.
До розрахунку очікуваної вартості включено вартість по главах:
Глава 2. Об’єкти основного призначення – 25 986,694 тис. грн.
Кошторисний прибуток – 454,676 тис. грн.
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – 231,430 тис. грн.
Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва – 683,138 тис. грн.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 2 968,353 тис. грн.
Разом – 30 324,291 тис. грн.
Податок на додану вартість – 6 064,8582 тис. грн.
Всього для розрахунку очікуваної вартості 36 389,1492 тис. грн.
Відповідно до розрахунку очікувана вартість закупівлі становить - 36 389 149,00 грн. з ПДВ.
Додатки до пояснення на запит Держаудитслужби України:
1. Рішення Черкаського окружного адміністративного суду у справі від 24.03.2025 № 580/557/25 в 1 прим. на 11 арк.;
2. Кошторис на 2025 рік від 06.01.2025 в 1 прим. на 2 арк.;
3. Довідка про зміни до кошторису № 6129 від 08.04.2025 в 1 прим. на 1 арк.;
4. Довідка про зміни до плану асигнувань №6129 від 08.04.2025 в 1 прим. на 1 арк.;
5. Довідка про зміни до кошторису №14 від 09.06.2025 в 1 прим. на 2 арк..