• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт підвального приміщення

Завершена

1 438 750.40 UAH без ПДВ
Номер: 15b4113d4eda4308b2e9ad527d030572
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-02-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.05.2025 12:10 - 04.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: 12.05.2025 № 121 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 № 121 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-04-30-008243-a 30.04.2025 ПАВЛОГРАДСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, v.v.sheremet@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання обрання закупівлі та наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом укладання договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує не порушувати в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПАВЛОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2025 рік за номером ID: UA-P-2025-04-30-009707-a, затверджений кошторис на 2025 рік по КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів, проектну документацію, Договір від 30.04.2025 року №30/4-25, експертний звіт №50418 від 04 квітня 2025 року (реєстраційний номер ЕХ01:3303-9707-9516-0598), який затверджений розпорядженням голови районної державної адміністрації № Р-79/0/335-25 від 16.04.2025 року, рішення сесії від 11.03.2025 року № 1967-6 VIII Про внесення змін до рішення міської ради від № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)) щодо надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів» Павлоградській РДА за рахунок місцевого бюджету Павлоградської міської ради (КПКВКМБ 0219800), обґрунтування закупівлі робіт без використання електронної системи, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-04-30-008243-a, протокол розкриття тендерної пропозиції опублікованого 30.04.2025, договір підряду від 30.04.2025 №30/4-25 укладений з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕММА» (далі – ТОВ «ГЕММА») від 30.04.2025 №30/4-25 на суму 1 438 750,40 грн без ПДВ (далі - Договір), пояснення та документи Замовника надані 19.05.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 14.05.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. За нормою частини 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід'ємною частиною договору підряду. Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Моніторингом встановлено, що до укладеного у встановлені терміни договору підряду від 30.04.2025 №30/4-25 Замовником на порушення пункту 83 Постанови № 668 не включено план фінансування робіт з капітального ремонту будівель і споруд. Зазначене порушення було усунуто під час проведення моніторингу шляхом оприлюднення плану фінансування робіт з капітального ремонту будівель і споруд до договору підряду від 30.04.2025 №30/4-25 у відповідності з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 83 Постанови № 668. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Моніторингом встановлено: - Замовником у встановлені терміни оприлюднено в електронній системі закупівель Договір підряду від 30.04.2025 №30/4-25 та додатки до нього (протокол погодження договірної ціни (Додаток №3); Календарний графік виконання робіт (Додаток №2)) у форматі PDF, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону; - Замовником не опубліковано інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що є невід’ємним додатком до укладеного з ТОВ «ГЕММА» Договору від 30.04.2025 №30/4-25, чим порушено вимоги частини першої статті 41 Закону. Зазначені порушення Замовником були усунуті під час проведення моніторингу шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору підряду 30.04.2025 №30/4-25 із додатками (Додатку №1 «Договірна ціна») та «Підсумкової відомості ресурсів» у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 21.05.2025 16:55 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2025 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (UA-2025-04-30-008243-a) про порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону. Павлоградською райдержадміністрацією здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в майбутньому, наголошено на неухильному дотримуванні Закону України «Про публічні закупівлі», особливостей та інших вимог законодавства України - при здійсненні публічних закупівель товарів, робіт і послуг в подальшому.
Дата публікації звіту: 22.05.2025 15:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в майбутньому, наголошено на неухильному дотримуванні Закону України «Про публічні закупівлі», особливостей та інших вимог законодавства України - при здійсненні публічних закупівель товарів, робіт і послуг в подальшому.
Дата публікації: 25.09.2025 15:52

Запити/Пояснення