-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнер напівпідземний для збору твердих побутових відходів, відповідний код 44613800-8.
Контейнер напівпідземний, характеристики зазначені в Додатку 3 до тендерної документації, однією партією, поставка до кінця поточного року.
Завершена
1 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 600.00 UAH
Номер:
36b095bff65d42b88f34b7b9d96ad128
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-23-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
23.05.2025 14:09 - 14.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.05.2025 № 55-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
23.05.2025 № 55-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-30-006495-a, 30.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – замовник) UA-P-2025-04-30-007859-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену Протоколом уповноваженої особи замовника від 30.04.2025 №383; тендерну пропозицію учасника ТОВ Елкопласт Україна; вимогу про усунення невідповідностей до 09.05.2025; Протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 09.05.2025 № 410; договір про закупівлю товарів від 22.05.2025 № 267 на суму 1 859 976,00 гривень (з ПДВ) з ТОВ Елкопласт Україна; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю оприлюднену від 29.05.2025.
Період усунення порушень:
05.06.2025 17:39 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2025 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
bb51a50777cb40468dd0ccd651b93193
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2025 18:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 860 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-30-006495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Яким чином замовником було перевірено тендерну пропозицію учасника - ТОВ Елкопласт Україна, на відповідність Додатку 3 до тендерної документації в частині відповідності вимог «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі», а саме «Висота контейнера – 2700 мм; Висота наземної частини - 1100 мм; Колір кришки: для залишкового сміття – чорний; для скла – зелений; для пластику – жовтий; для паперу – синій; Дно накопичувача мати місткість 130 літрів; Вага контейнеру 320 кг»?
- Частиною 1 статті 41 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Крім того, частиною 2 статті 231 Господарського кодексу України встановлено, що «У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.». Натомість у пункті 7.2 Додатку 4 «ПРОЕКТ» до тендерної документації замовника зазначено: «У випадку порушення Постачальником терміну поставки, передбаченого п. 5.1 цього Договору, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожний день прострочення. А за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 20% від вартості непоставленого Товару.». Поясніть розбіжність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ff98e5dc2e4445a880b9d61d6f41e81e
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.05.2025 16:25
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
1. Очікувану вартість предмета закупівлі було розраховано з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, на підставі отриманої комерційної пропозиції від потенційного постачальника ТОВ «Елкопласт-Україна», що є офіційним представником виробника даного товару чеської компанії ELKOPLAST CZ.
Розмір витрат (бюджетного призначення), в тому числі кошти бюджету Кременчуцької міської територіальної громади, визначено в межах Програми санітарного очищення Кременчуцької міської територіальної громади та забезпечення діяльності КП «Кременчуцьке КАТП 1628» на 2025-2027 роки (далі - Програма), затвердженої рішенням сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 29 листопада 2024 року, зі змінами, (розміщено за посиланням https://npa.kremen.gov.ua/site/archive_erada_item?session_id=437&date_prinyatiya=2024-11-29&page=7&per-page=5), виходячи з наявної потреби в даному предметі закупівлі.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі контейнер напівпідземний для збору твердих побутових відходів. Термін постачання — З момента укладання договору до 31 грудня 2025 року. Однією партією, відповідно до заявки замовника. Поставка товару здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання заявки замовника, за адресою: м. Кременчук, вул. Левка Лук’яненка, буд.48/75, склад замовника. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Замовник здійснював закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника. Необхідність закупівлі безпосередньо контейнерів певної моделі та марки пов’язана з особливостями виробничого процесу та функціями, покладеними на підприємство. Крім того, підприємство має в наявності контейнери саме такої моделі, вони будуть встановлені в межах одного контейнерного майданчика разом з новими контейнерами, що закуповуються, відповідно задля забезпечення технічної складової щодо спустошення контейнерів, в тому числі, в межах одного контейнерного майданчика, та дотримання естетичного вигляду контейнерного майданчика в цілому, є необхідність в закупівлі саме контейнерів відповідної моделі. Закупівля контейнерів з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами замовника з урахуванням позитивного досвіду експлуатації саме таких контейнерів протягом кількох років, отже працівники підприємства мають відповідний досвід з експлуатації та обслуговування даних контейнерів.
2. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ Додатка 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації. Учасником ТОВ «Елкопласт-Україна» в складі його тендерної пропозиції на виконання даної вимоги було подано документ «Технічна частина (2).pdf», який і є Додатком 3 до тендерної документації, підписаний учасником, що підтверджує відповідності вимог, в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, а саме Висота контейнера – 2700 мм; Висота наземної частини - 1100 мм; Колір кришки: для залишкового сміття – чорний; для скла – зелений; для пластику – жовтий; для паперу – синій; Дно накопичувача мати місткість 130 літрів; Вага контейнеру 320 кг, встановлені замовником до даного виду товару. Жодних додаткових вимог щодо подання інших документів на підтвердження зазначених параметрів замовником в тендерній документації не було встановлено. Таким чином, учасником було виконано встановлені замовником вимоги в цій частині, а замовником було перевірено подані учасником документи.
3. Частиною 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 231 Господарського кодексу України передбачено, що у разі, якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Тобто, норми Господарського кодексу не забороняють встановлювати розмір штрафних санкцій умовами договору.
А норми цієї статті трактуються як застосування розміру штрафних санкцій за замовчуванням в разі, якщо інше не передбачено взагалі в договорі.
Окрім того, розмір штрафних санкцій умовами Договору зазначений в розмірі 20%, а не 7%, що взагалі посилює міри відповідальності з нашої сторони відносно дій Постачальника щодо бюджетних коштів.
Також, у Договорі передбачена відповідальність щодо якості Товару, яка Вами у запиті чомусь не зазначається, а саме п. 7.3. Договору встановлено, за порушення умов щодо якості Товару стягується штраф з Постачальника на користь Замовника у розмірі 20% від вартості неякісного Товару, якщо в установлений законодавством строк дефекти не будуть усунуті або заміна неякісного Товару не буде проведена.
Тобто, Договір укладений відносно норм ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і будь-які розбіжності між нормами законодавства та умовами Договору взагалі відсутні.