-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування)
Завершена
11 707 533.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 65 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 65 000.00 UAH
Номер:
cbb282b4645f475c875eee0878a51eec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-16-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.06.2025 00:00
Період моніторингу:
16.06.2025 17:27 - 08.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.06.2025 № 230
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-04-30-004689-a 30.04.2025
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», установлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства, встановлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей № 1178 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.04.2025 року б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 27.05.2025 № 44 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.05.2025, договір про закупівлю робіт від 12.06.2025 № ВТ-1/06-25, пояснення та документи надані Замовником від 20.06.2025 та від 02.07.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби, угоду про розірвання договору від 03.07.2025 № б/н, звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» з ціновою пропозицією 11 468 762,75 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 4 Додатку 5 до ТД, установлено, що для підтвердження відповідність робіт технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі технічній специфікації, та іншим вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник повинен надати документи які складають розрахунки договірної ціни: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальні кошториси, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку.
Разом з тим, згідно з пунктом 11 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» до ТД, Замовником установлено, що кількість, обсяг виконання та види робіт наведено в Таблиці 1 та Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Поруч з тим, Замовником у Таблиці 2 Додатку 3 до ТД при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання устаткування, зокрема:
495 Дизельний генератор, потужністю 25кВт шт 1
496 Ємність для палива 50л шт 1
497 Ємність для питної води г.р. 1300х600х1800(h) шт 3
498 Клітка до генератора г.р. 1000х800х650 (h) шт 1
499 Коробка вогнетривка розподільча КВР 01/30-100В шт 5
500 Місце для лежання(нари двохярусні) 1800х600х1400(h) шт 29
501 Похилий підйомник для МГН г.р. 1200х850 шт 2
502 Стелаж інвентарний г.р. 1100х450х2100(h) шт 8
503 Стелаж інвентарний г.р. 2000х900х850(h) шт 2
504 Стіл офісний г.р. 1600х1000х750(h) шт 1
505 Стілець 420х425х450(h) шт 147
506 Шафа для одягу г.р. 1100х450х2100(h) шт 9
507 Шафа для одягу г.р. 800х400х2100(h) шт 3
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» надано кошторисні розрахунки по об’єкту (файл: «Додаток 5 4.2 Кошторис.pdf») відповідно до яких, учасником не зазначено та не враховано дані щодо позиції 495-507 Таблиці 2 Додатку 3 до ТД, які передбачені Замовником у технічному завданні на закупівлю робіт по об'єкту (Підсумкова відомість ресурсів), чим відповідно, Учасником порушено вимоги Додатку 3 до ТД.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII звернувся 27.06.2025 через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит Замовником 02.07.2025 надано наступні пояснення: «…З метою усунення виявлених порушень під час проведення закупівлі вищезазначених робіт, Замовником було прийнято рішення щодо розірвання договору про закупівлю робіт № ВТ-1/06-25 від 12.06.2025 р. та здійснення заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому.».
Таким чином, надані Замовником пояснення від 02.07.2025 підтверджують наявність порушення в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» вимогам, встановленим Замовником у Додатку 3 до ТД.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено договір на суму 11 468 762,75 гривень.
Окрім того, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668).
Пунктом 5 Постанови № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду, зокрема, є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Під час проведення моніторингу встановлено, що укладений Договір від 12.06.2025 № ВТ-1/06-25 з ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» не містить плану фінансування робіт, як невід’ємної частини договору підряду, а отже з порушенням вимог, встановлених пунктом 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей № 1178, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Разом з тим, Замовником в електронній системі закупівель 03.07.2025 оприлюднено угоду про розірвання договору про закупівлю робіт від 12.06.2025 № ВТ-1/06-25.
Період усунення порушень:
07.07.2025 17:30 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2025 17:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення, викладеного у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі робіт - «Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (№ оголошення - UA-2025-05-12-006388-a) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
11.07.2025 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
860f6e0c39b546ac94f4e3c333c7d546
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
17.06.2025 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування) за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-30-004689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
87f46328a7cd4363b600057bc15fa66a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.06.2025 11:53
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень, що оприлюднено в Системі Prozorro 2025-06-17 17:13:52 повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічні та якісних характеристики предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, здійснено на підставі документів проектно-кошторисної документації та експертного звіту (копія додається).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті за посилання - https://new.makariv-rada.gov.ua/normatyvni-akty-shchodo-zakupivel/
3. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет (копія рішення сесії Макарівської селищної ради додається). КПКВК - 0618110 "Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха".
4. Дана закупівля не підпадає під виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
bb2bd207ae134dd1bda17b1c3d674422
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2025 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати пояснення щодо підстав укладання договору підряду від 12.06.2025 №ВТ-1/06-25 без плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду відповідно до вимог пунктів 83 та 84 Порядку укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
2. Відповідно до пункту 11 Додатку 3 до ТД установлено, що кількість, обсяг виконання та види робіт наведено в Таблиці 1 та Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Поруч з тим, Замовником у Таблиці 2 Додатку 3 до ТД при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено наступне найменування:
494 Дизель-генератор 380В dalgakiran, 25 кВт шт 1
495 Дизельний генератор, потужністю 25кВт шт 1
496 Ємність для палива 50л шт 1
497 Ємність для питної води г.р. 1300х600х1800(h) шт 3
498 Клітка до генератора г.р. 1000х800х650 (h) шт 1
499 Коробка вогнетривка розподільча КВР 01/30-100В шт 5
500 Місце для лежання(нари двохярусні) 1800х600х1400(h) шт 29
501 Похилий підйомник для МГН г.р. 1200х850 шт 2
502 Стелаж інвентарний г.р. 1100х450х2100(h) шт 8
503 Стелаж інвентарний г.р. 2000х900х850(h) шт 2
504 Стіл офісний г.р. 1600х1000х750(h) шт 1
505 Стілець 420х425х450(h) шт 147
506 Шафа для одягу г.р. 1100х450х2100(h) шт 9
507 Шафа для одягу г.р. 800х400х2100(h) шт 3
Прошу надати пояснення, яким чином Замовником установлено відповідність наданих кошторисних розрахунків тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» вимогам Таблиці 2, з огляду на відсутність у кошторисних розрахунках ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», зокрема позицій 495-507 Таблиці 2 Додатку 3 до ТД.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6a272f6f7a184197a73d4bc04cc8f58f
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
02.07.2025 15:17
Опис:
По суті заданих питань в рамках проведення моніторингу закупівлі робіт - «Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (№ оголошення - UA-2025-05-12-006388-a), відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради повідомляє наступне:
З метою усунення виявлених порушень під час проведення закупівлі вищезазначених робіт, Замовником було прийнято рішення щодо розірвання договору про закупівлю робіт № ВТ-1/06-25 від 12.06.2025 р. та здійснення заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому.