• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування)

Завершена

11 707 533.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 65 000.00 UAH
Номер: cbb282b4645f475c875eee0878a51eec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-16-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 16.06.2025 17:27 - 08.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.06.2025 № 230 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-04-30-004689-a 30.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 245-82-27, o.o.darmoros@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», установлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства, встановлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей № 1178 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.04.2025 року б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 27.05.2025 № 44 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.05.2025, договір про закупівлю робіт від 12.06.2025 № ВТ-1/06-25, пояснення та документи надані Замовником від 20.06.2025 та від 02.07.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби, угоду про розірвання договору від 03.07.2025 № б/н, звіт про виконання договору про закупівлю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» з ціновою пропозицією 11 468 762,75 гривень. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 4 Додатку 5 до ТД, установлено, що для підтвердження відповідність робіт технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі технічній специфікації, та іншим вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник повинен надати документи які складають розрахунки договірної ціни: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальні кошториси, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. Разом з тим, згідно з пунктом 11 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» до ТД, Замовником установлено, що кількість, обсяг виконання та види робіт наведено в Таблиці 1 та Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації. Поруч з тим, Замовником у Таблиці 2 Додатку 3 до ТД при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання устаткування, зокрема: 495 Дизельний генератор, потужністю 25кВт шт 1 496 Ємність для палива 50л шт 1 497 Ємність для питної води г.р. 1300х600х1800(h) шт 3 498 Клітка до генератора г.р. 1000х800х650 (h) шт 1 499 Коробка вогнетривка розподільча КВР 01/30-100В шт 5 500 Місце для лежання(нари двохярусні) 1800х600х1400(h) шт 29 501 Похилий підйомник для МГН г.р. 1200х850 шт 2 502 Стелаж інвентарний г.р. 1100х450х2100(h) шт 8 503 Стелаж інвентарний г.р. 2000х900х850(h) шт 2 504 Стіл офісний г.р. 1600х1000х750(h) шт 1 505 Стілець 420х425х450(h) шт 147 506 Шафа для одягу г.р. 1100х450х2100(h) шт 9 507 Шафа для одягу г.р. 800х400х2100(h) шт 3 Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» надано кошторисні розрахунки по об’єкту (файл: «Додаток 5 4.2 Кошторис.pdf») відповідно до яких, учасником не зазначено та не враховано дані щодо позиції 495-507 Таблиці 2 Додатку 3 до ТД, які передбачені Замовником у технічному завданні на закупівлю робіт по об'єкту (Підсумкова відомість ресурсів), чим відповідно, Учасником порушено вимоги Додатку 3 до ТД. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII звернувся 27.06.2025 через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником 02.07.2025 надано наступні пояснення: «…З метою усунення виявлених порушень під час проведення закупівлі вищезазначених робіт, Замовником було прийнято рішення щодо розірвання договору про закупівлю робіт № ВТ-1/06-25 від 12.06.2025 р. та здійснення заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому.». Таким чином, надані Замовником пояснення від 02.07.2025 підтверджують наявність порушення в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» вимогам, встановленим Замовником у Додатку 3 до ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено договір на суму 11 468 762,75 гривень. Окрім того, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668). Пунктом 5 Постанови № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду, зокрема, є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта). Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час проведення моніторингу встановлено, що укладений Договір від 12.06.2025 № ВТ-1/06-25 з ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» не містить плану фінансування робіт, як невід’ємної частини договору підряду, а отже з порушенням вимог, встановлених пунктом 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей № 1178, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. Разом з тим, Замовником в електронній системі закупівель 03.07.2025 оприлюднено угоду про розірвання договору про закупівлю робіт від 12.06.2025 № ВТ-1/06-25.
Період усунення порушень: 07.07.2025 17:30 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2025 17:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення, викладеного у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі робіт - «Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (№ оголошення - UA-2025-05-12-006388-a) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 11.07.2025 15:49

Запити/Пояснення