-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (по об'єкту «Капітальний ремонт основної будівлі (адмінприміщення) КНП «ОМСЦ» ЖОР по вул. Покровська, 28 в м. Житомирі»)
Об'єкт: «Капітальний ремонт основної будівлі (адмінприміщення) КНП «ОМСЦ» ЖОР по вул. Покровська, 28 в м. Житомирі». Документи готуються та викладаються українською мовою. Тендерну документацію (далі – документація) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в нової редакції від 19.09.2024 року №3988-ІХ) (далі - Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
Торги відмінено
17 417 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 086.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 87 086.30 UAH
Номер:
f02f2188f5544b23befbe88345a437ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
25.06.2025 17:54 - 17.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2025 № 77-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 25.06.2025 № 77-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2025-04-30-004009-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Обласний медичний спеціалізований центр» Житомирської обласної ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД Закону №922 та Особливостям №1178 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «10» липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом від 30.04.2025 (зі змінами внесеними протоколом від 20.05.2025 №112), протокол щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 26.07.2025, службова записка від 25.07.2025.
Період усунення порушень:
10.07.2025 17:45 - 16.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2025 17:45