-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобіль спеціалізованого призначення на базі легкового автомобіля
Завершена
4 148 377.78
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 741.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 741.89 UAH
Номер:
0251003c4e4243d0a7ff444d0b8bfa11
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 12:45 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2025 № 38-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.06.2025 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-04-30-003693-a 30.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції торгів ПП «ТАЛИСМАН» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ФІЛІЇ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.04.2025 року №73; тендерну пропозицію приватного підприємства «ТАЛИСМАН» ( далі – ПП «ТАЛИСМАН»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ПП «ТАЛИСМАН» від 14.05.2025 №73/2; повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку для укладання договору від 29.05.2025 року №73/4; договір від 04.06.2025 року №53-140-01-25-01361; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 04 та 13 червня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ТАЛИСМАН» та визначення його переможцем торгів встановлено наступне.
Замовником у пункті 6 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається наступне: «Анкета за формою наведеною в Додатку 8 з інформацією, необхідною для перевірки учасника щодо поширення/непоширення на нього/запропонований ним товар заборон, встановлених нормативно-правовими актами, прийнятими у зв’язку з військовою агресією/правовим режимом воєнного стану».
Так, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «ТАЛИСМАН» надано заповнену Анкету (файл: «Анкета.pdf»), однак у пункті 16 вищезазначеної анкети відсутня будь-яка відповідь учасника на запитання «Чи співпрацює компанія/UBO з будь-якими особами, щодо яких застосовані міжнародні/українські санкції, у тому числі SDN, non-SDN (договірні відносини, у тому числі договір про спільну діяльність, участь у некомерційних організаціях, спільне підприємство, товариство, спільна участь у бізнесі (власність інших юридичних осіб), будь-які форми фінансування, судові суперечки, особисті відносини)?».
З огляду на вищенаведене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 13.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо прийнятого рішення про визначення учасника ПП «ТАЛИСМАН» переможцем закупівлі, проте надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте Замовником рішення з огляду на наступне.
За нормами абзацу другого пункту 36 Особливостей визначено, якщо була подана одна тендерна пропозиція Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Так, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності у тендерній пропозиції учасника ПП «ТАЛИСМАН» підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Проте, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які вимагалися в пункті 6 Додатку 5 тендерної документації.
Період усунення порушень:
16.06.2025 16:17 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 16:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме: «здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому», повідомляємо, що дане порушення проаналізоване та прийняте до уваги, вжито заходи направлені на попередження та недопущення в подальшому виявлених порушень. Серед уповноважених осіб Філії проведено роз’яснювальну роботу щодо запобігання таких порушень та недопущення невиконання чи недотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель у майбутніх процедурах. А також уповноважена особа пройшла навчання «Підвищення кваліфікації для замовників» (сертифікат про підвищення кваліфікації додається).
Таким чином за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-30-003693-a ДАСУ, філія «ВП АТЦ» врахувала зауваження та посилить контроль для недопущення встановлених порушень у подальшому. Дії замовника жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
17.06.2025 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
37d426dfa6004034abc02450512d80da
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2025 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціалізованого призначення на базі легкового автомобіля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-003693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
bf3f82e7c6264cf09fb7a6c007146075
Назва:
Відповідь замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 13:39
Опис:
1. Закупівля автомобілів необхідна для підтримки аварійної готовності та виконання плану виробничої діяльності філії «ВП АТЦ». Крім того однією з основних задач філії «ВП АТЦ» під час ліквідації наслідків радіаційної аварії є термінова та безпечна доставка персоналу аварійних груп та бригад до місця аварії. Слід зазначити, що на ефективність та оперативність доставки персоналу значною мірою впливає мобільність підрозділів по ліквідації наслідків аварії.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме: за результатами запиту цінових пропозицій учасників ринку сформовано Інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розробленої та затвердженої Мінекономіки, виробничих та організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» (Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі додається).
Додатки:
1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі та комерційні пропозиції від потенційних учасників на 16 арк. в 1 прим.
Номер:
3f3387ec2a594e62a9d65608405cbc35
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.06.2025 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціалізованого призначення на базі легкового автомобіля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-003693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Поясніть, яким чином Уповноваженою особою ФІЛІЇ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Талисман» та прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі без застосування положень пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо:
Замовником у пункті 6 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається наступне: «Анкета за формою наведеною в Додатку 8 з інформацією, необхідною для перевірки учасника щодо поширення/непоширення на нього/запропонований ним товар заборон, встановлених нормативно-правовими актами, прийнятими у зв’язку з військовою агресією/правовим режимом воєнного стану».
Так, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Талисман» надано заповнену Анкету (файл: «Анкета.pdf»), однак у пункті 16 вищезазначеної анкети відсутня будь-яка відповідь учасника на запитання «Чи співпрацює компанія/UBO з будь-якими особами, щодо яких застосовані міжнародні/українські санкції, у тому числі SDN, non-SDN (договірні відносини, у тому числі договір про спільну діяльність, участь у некомерційних організаціях, спільне підприємство, товариство, спільна участь у бізнесі (власність інших юридичних осіб), будь-які форми фінансування, судові суперечки, особисті відносини)?».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e343b3b5563b4b32908a1cced205e2c4
Назва:
Відповідь замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.06.2025 11:38
Опис:
1. Повну перевірку інформації, яка зазначена у Анкеті, щодо належності до осіб, пов’язаних з державою-агресором, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», з урахуванням вимог постанови Національного банку України від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», з метою забезпечення дотримання мораторію (заборони) на вчинення низки господарських операцій з особами, пов’язаними з державою-агресором, до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, до якої входить і перевірка співпраці компаній/UBO з будь-якими особами, щодо яких застосовані міжнародні/українські санкції, у тому числі SDN, non-SDN (договірні відносини, у тому числі договір про спільну діяльність, участь у некомерційних організаціях, спільне підприємство, товариство, спільна участь у бізнесі (власність інших юридичних осіб), будь-які форми фінансування, судові суперечки, особисті відносини), проводить Дирекція з контрольно-ревізійної роботи та комплаєнс-політики АТ «НАЕК «Енергоатом».
За результатами перевірки анкети учасника ПП «Талисман» не виявлено правових підстав застосування мораторіїв (заборон) (висновок додається).
Також, перевірка Учасників проводиться Сектором з юридичної роботи, антикорупційних заходів та майнових відносин (СЮРАЗтаМВ) філії «ВП АТЦ» на наявність корупційних ризиків та ознаки пов’язаності з державою – агресором та Республікою Білорусь (відповідно до постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178), за результатами якої учасник ПП "Талисман" відповідає вимогам антикорупційного законодавства України та відсутні ознаки пов’язаності з державою – агресором (висновок додається).
З огляду на вищезазначене, відсутність відповіді у пункті 16 вищезазначеної анкети ніяким чином не впливає на повноту перевірки Учасника та відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
Додатки:
1. Вхідний лист №40-1209-вх від 23.04.2025 з висновком на 3 арк. в 1 прим.
2. Висновок на 3 арк. в 1 прим.