-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
електрична енергія
Завершена
328 765.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 643.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 643.83 UAH
Номер:
124e189e48334361bff0921b8753e344
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-26-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.09.2025 00:00
Період моніторингу:
26.09.2025 16:27 - 18.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
26.09.2025
№ 87-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 26.09.2025 № 003100-18/12051-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.09.2025 № 87-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2025-04-30-003333-a. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
cb403d61d386448b8a9052aa9084fef9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.09.2025 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-003333-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1) Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Чи вносилися зміни до істотних умов договору про постачання електричної енергії споживачу від 15.05.2025 № 9266-ВЦ. Якщо так, то надайте інформацію та відповідні документи, що підтверджують такі зміни.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Номер:
e5287719089c461a94d40e95cfd36d22
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-30-003333-a
Дата опублікування:
01.10.2025 17:24
Опис:
Пісківський ліцей імені Героїв-земляків Костопільської міської ради (далі — Замовник) в порядку частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) надає пояснення на порушені запитання у запиті Управління Північного офісу Держаудитслу-жби в Житомирській області у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (електрична енергія).
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенння його очікуваної вартості.
Нормативно-правове обгрунтування.
Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою На-ціональної комісії , що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Законом України «Про пуб-лічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон про закупівлі), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотриман-ня, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних характеристик.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної ене-ргії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорів-нює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї го-дини. Очікуваний обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника становить 32 880,00 кВт.год до кінця 2025 року.
Обґрунтування якісних характеристик.
Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І Правил № 312, визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, ко-мерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, у тому числі тих, що передбачені згідно з Поряд-ком № 375, Законом, ПРРЕЕ, КСР, умовами договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та іншими нормативно-правовими актами. Згідно зі статтею 18 За-кону показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені НКРЕКП. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації ма-ють відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, у тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Електропостачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах для забезпечення безперервного надання послуг із постачання електричної енергії споживачу (замовнику), що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачу (замовнику). Електропостачальник зобов’язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються споживачу (замовнику), що передбачає вчасне та повне інформування споживача (замовника) про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини між елект-ропостачальником та споживачем (замовником), ведення точних та прозорих розрахунків із споживачем (замовником), а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання. Споживач (замовник) має право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником. Постачальник зобов’язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником у порядку, затвердженому Регулятором, та опублікувати на своєму офіційному вебсайті порядок надання компенсацій та їх розміри.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 328 765,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії за 2024 рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі (проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, на сайті акціонерного товариства "Оператор ринку", спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо)). До ціни електричної енергії включена вартість середньозваженої ціни електричної енергії, зазначеної на сайті Оператора ринку, послуги з передачі електричної енергії, розподілу електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Закупівля в межах потреби 2025 року, в межах кошторисних призначень (довідка про зміни до кошторису на 2025 рік та довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік додаються) та в межах наявних вільних (не зареєстрованих) планових асигнувань, які з’явились в результаті відшкодування витрат на електроенергію (документи по відновленню касових видатків додаються)
Розрахунок потреби враховує забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв, забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків.
2. До істотних умов договору про постачання електричної енергії споживачу від 15.05.2025 № 9266-ВЦ не вносилися зміни.
Номер:
2e9b39d566f940aaab088572b597b232
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2025 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-30-003333-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
Відповідно пункту 9 Додатку 10 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на ринку «на добу наперед» та договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку. Договори надаються в електронному вигляді з накладеними кваліфікованими/удосконаленими електронними підписами уповноважених осіб з боку учасника та Оператора ринку.
На виконання вище вказаних вимог учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» надав договір про участь у ринку «на добу на перед» та внутрішньодобовому ринку від 29.06.2019 № 33/01ВДР.
Однак, аналізом встановлено, що договір про участь у ринку «на добу на перед» та внутрішньодобовому ринку від 29.06.2019 № 33/01ВДР, наданий без накладених кваліфікованими/удосконаленими електронними підписами уповноважених осіб з боку учасника та Оператора ринку, чим в свою чергу не дотримався вимог пункту 9 Додатку 10 до тендерної документації.
Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В свою чергу, не дотримання учасником вимог учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» пункту 9 Додатку 10 до тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, чому вами на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років