-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для функціональної діагностики для забезпечення підготовки та участі національних збірних команд України з олімпійських видів спорту в міжнародних змаганнях (ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023: 11474 - Електроміограф), наказ 2308
Торги не відбулися
2 282 625.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 413.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 413.13 UAH
Номер:
18f267960226419c9ab5cbfe0a0ac9a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 14:40 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 № 58-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
30.05.2025 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2025-04-29-012183-a, 29.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "УПРАВЛІННЯ ЗБІРНИХ КОМАНД ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СПОРТИВНИХ ЗАХОДІВ "УКРСПОРТЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" (далі − замовник) UA-P-2025-04-29-015315-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.05.2025; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.05.2025; перелік змін до тендерної документації від 14.05.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЛАБІОПРО"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.05.2025; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 05.06.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
16.06.2025 17:54 - 20.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
f4a5e632e3d645378c236f8803ae7d6c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2025 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 282 625,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-29-012183-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надайте інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ);
- надайте інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) відповідно постанови Кабінету міністрів від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів». У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
- поясніть підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛАБІОПРО" через ненадання учасником копії документів, або гарантійних листів, які вимагались пунктами 2,6,7 Додатку 5 до тендерної документації замовника, як таких, що не впливають на зміну предмету закупівлі (його найменування, марки, моделі тощо) відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
314849e6f6e84c8bb11447bc8d73a32d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
05.06.2025 17:21
Опис:
Державна установа "Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів "Укрспортзабезпечення" (далі – Управління "Укрспортзабезпечення" або Замовник) розглянула запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 30.05.2025 року щодо надання пояснень та повідомляємо наступне.
1. Щодо першого питання про надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" (далі -Закон), державне управління фізичною культурою і спортом здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту, за сприяння відповідно інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Частиною першою статті 48 Закону визначено, що матеріально-технічне забезпечення сфери фізичної культури і спорту здійснюється шляхом будівництва та використання спортивних споруд, створення, придбання та використання фізкультурно-спортивного спорядження та обладнання, іншого майна, призначеного для занять фізичною культурою і спортом. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, визначає нормативи матеріально-технічного забезпечення сфери фізичної культури і спорту в Україні.
Згідно із абзацом другим пункту 1 Положення про Міністерство молоді та спорту України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 02.07.2014 № 220, Мінмолодьспорт є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах молодіжної політики, фізичної культури і спорту, утвердження української національної та громадянської ідентичності.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 2012 р. № 152 затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку фізичної культури, спорту вищих досягнень та резервного спорту (далі – Порядок № 152).
У відповідності до пункту 2 Порядку № 152 головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінмолодьспорт.
Абзацом другим пункту 3-1 Порядку № 152 визначено, що бюджетні кошти із спеціального фонду державного бюджету спрямовуються на матеріально-технічне забезпечення сфери фізичної культури і спорту (придбання для підготовки спортсменів національних збірних команд з олімпійських та неолімпійських видів спорту до участі у змаганнях міжнародного рівня і забезпечення їх участі в таких змаганнях обладнання та інвентарю довгострокового використання, будівництво будівель і спортивних споруд баз, оплата інших товарів, робіт і послуг, необхідних для розвитку та створення таких об’єктів баз, виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення капітального ремонту, реконструкції будівель і спортивних споруд баз та державних центрів олімпійської підготовки, що належать до сфери управління Мінмолодьспорту, придбання ними обладнання та інвентарю довгострокового використання).
У свою чергу, згідно із абзацом другим пункту 4 Порядку № 152 переліки необхідного обладнання та інвентарю довгострокового використання, спортивного одягу, взуття та аксесуарів загального і спеціального призначення, які придбаваються розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, затверджуються головним розпорядником бюджетних коштів.
Міністерством молоді та спорту України на виконання вищевказаних норм видано наказ від 17.04.2025 № 2308 (далі - Наказ № 2308) "Про придбання спортивного обладнання та інвентарю довгострокового використання для забезпечення підготовки та участі національних збірних команд України з олімпійських видів спорту у міжнародних змаганнях".
Пунктом 1 Наказу № 2308 затверджено перелік спортивного обладнання та інвентарю довгострокового використання для забезпечення підготовки та участі національних збірних команд України з олімпійських видів спорту у міжнародних змаганнях, а саме обладнання для функціональної діагностики.
Згідно з пунктом 3 Наказу № 2308 Державній установі "Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів "Укрспортзабезпечення" підготувати тендерну документацію та розпочати в установленому законодавством порядку процедуру закупівлі за рахунок коштів спеціального фонду, передбачених за бюджетною програмою КПКВК 3401220 "Розвиток фізичної культури, спорту вищих досягнень та резервного спорту", протягом п’яти робочих днів з дня отримання від департаменту спорту вищих досягнень інформації, необхідної для підготовки технічного завдання щодо технічних, якісних та кількісних характеристик та інформації, необхідної для обґрунтування очікуваної вартості предметів закупівлі, згідно з переліком.
Згідно із частиною чотирнадцять статті 48 Закону фізкультурно-спортивне спорядження та обладнання - спортивна форма (спеціальний одяг та взуття), спортивні снаряди (апарати), інвентар і апаратура для обладнання спортивних споруд та обслуговування спортивних заходів виготовляються з дотриманням вимог (правил, норм) міжнародних спортивних федерацій.
Департамент спорту вищих досягнень Мінмолодьспорту листом від 17.04.2025 № 3750/3.1 надав до Управління "Укрспортзабезпечення" інформацію щодо технічних та якісних характеристик для підготовки технічного завдання з урахуванням вказаних вимог.
З огляду на зазначене, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розроблено з урахуванням вимог міжнародних спортивних федерацій та на підставі переліків, затверджених Мінмолодьспортом.
Згідно із пунктом 3.9 Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення закупівель Державної установи "Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів "Укрспортзабезпечення", яке затверджене наказом Управління "Укрспортзабезпечення" від 25.11.2021 № 132 одним із основних завдань (функцій) Уповноваженої особи є проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку.
З метою проведення аналізу ринку щодо предмету закупівлі уповноваженою особою здійснено:
- розміщення комерційної закупівлі (запит цінових пропозицій), згідно якої направлено 513 запитів потенційним постачальникам https://my.zakupivli.pro/cabinet/rialto/bt_rfp/68015e065ed30b75137bcaaf (скриншот додається);
- направлено запит виробнику щодо отримання цінової пропозиції (скриншот додається);
- направлено запити постачальникам медобладнання в Україні щодо отримання цінової пропозиції (скриншот додається).
За результатами проведеного моніторингу отримано дві цінові пропозиції, а саме від Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАБІОПРО" яка є офіційним дилером компанії Cometa Srl. та Товариства з обмеженою відповідальністю "МІАМЕД" (документи щодо дилерства додаються).
На підставі аналізу всього масиву інформації отриманої з різних джерел, визначено очікувану вартість предмета закупівлі в межах бюджетних призначень за КПКВК 3401220 «Розвиток фізичної культури, спорту вищих досягнень та резервного спорту».
2. Щодо другого питання про надання інформації стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо).
Міністерством молоді та спорту України на виконання норм Порядку № 152 видано Наказ № 2308 "Про придбання спортивного обладнання та інвентарю довгострокового використання для забезпечення підготовки та участі національних збірних команд України з олімпійських видів спорту у міжнародних змаганнях".
Пунктом 1 Наказу № 2308 затверджено перелік спортивного обладнання та інвентарю довгострокового використання для забезпечення підготовки та участі національних збірних команд України з олімпійських видів спорту у міжнародних змаганнях, а саме обладнання для функціональної діагностики.
Згідно з пунктом 3 Наказу № 2308 Державній установі "Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів "Укрспортзабезпечення" доручено підготувати тендерну документацію та розпочати в установленому законодавством порядку процедуру закупівлі за рахунок коштів спеціального фонду, передбачених за бюджетною програмою КПКВК 3401220 "Розвиток фізичної культури, спорту вищих досягнень та резервного спорту", протягом п’яти робочих днів з дня отримання від департаменту спорту вищих досягнень інформації, необхідної для підготовки технічного завдання щодо технічних, якісних та кількісних характеристик та інформації, необхідної для обґрунтування очікуваної вартості предметів закупівлі, згідно з переліком.
Інформація стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (кошторис на 2025 рік, план спеціального фонду бюджету на 2025 рік, лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2025 рік, розрахунок витрат спеціального фонду державного бюджету на 2025 рік, наказ № 238) додається.
3. Щодо третього питання про надання інформації щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) відповідно постанови Кабінету міністрів від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів». У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Посилання на сторінку веб-сайту Замовника, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.ua-sport.agency/2025/04/ (назва файлу - Обладнання для функціональної діагностики для забезпечення підготовки та участі національних збірних команд України з олімпійських видів спорту в міжнародних змаганнях (ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023: 11474 – Електроміограф), наказ 2308 Обгрунтування-UA-2025-04-29-012183-a.
4. Щодо надання пояснення підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛАБІОПРО".
Згідно із пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною першою статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною п’ятою статті 23 Закону встановлено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Частиною першою статті 2 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124 VIII (далі - Закон 124) визначено, що цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а у випадках, визначених частиною другою статті 11 цього Закону, - перебуває в експлуатації в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону № 124 продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах.
Згідно із пунктом 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, який затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 "Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів" (далі – Технічний регламент) дія цього Технічного регламенту поширюється на медичні вироби та допоміжні засоби до них (далі - медичні вироби).
Підпунктом дев’ять пункту 2 Технічного регламенту визначено, що медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти.
Згідно із пунктом 9 Технічного регламенту введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Частиною другою статті 28 Закону № 124 визначено, що у декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено.
З огляду на зазначене, декларація про відповідність та документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту є документами, що підтверджують відповідність медичного виробу вимогам Технічного регламенту.
Таким чином, документи щодо відповідності медичного виробу вимогам Технічного регламенту є документами про технічні, якісні характеристики предмету закупівлі.
Додатком 5 до тендерної документації передбачений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який у свою чергу поділяється на два блоки.
Перший блок – це документи про технічні, якісні характеристики та інші вимоги щодо предмета закупівлі.
Другий блок – це інші документи, які Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник чітко розмежував у тендерній документації документи про технічні, якісні характеристики та інші документи, які Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, декларація про відповідність або документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту або гарантійний лист про надання одного з перелічених документів під час поставки віднесені до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Так, у тендерній документації одними із пунктів переліку документів про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі вимагалося надання завіреної копії декларації про відповідність або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту або гарантійного листа, що один із таких буде надано під час поставки.
Проте, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано перелічених документів або гарантійного листа, що один із зазначених документів буде надано під час поставки.
З огляду на зазначене, протокольним рішенням Уповноваженої особи від 26.05.2025 учасника, Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабіопро", відхилено відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи, що ненадані документи належать до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури, та у свою чергу не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, Замовник не мав права звертатись з вимогою про усунення невідповідностей.
Таким чином, Замовник діяв у чіткій відповідності до вимог Особливостей та з дотриманням встановленої позиції органів оскарження та державного фінансового контролю.
Наголошуємо, що чинні законодавчі, нормативно-правові та розпорядчі документи не містять вимог щодо форми протоколу уповноваженої особи. Беручи до уваги, що потреба у закупівлі у Замовника не відпала та з метою якісної підготовки документів учасниками у майбутньому, уповноваженою особою у протокольному рішенні від 26.05.2025 зазначено також інформацію про неподання учасником інших документів, передбачених пунктами 6 та 7 Додатку 5 до тендерної документації, яка не впливає на підстави відхилення пропозиції.