-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аналізатор розмірів та дзета потенціалу наночастинок Zetasizer Nano ZS/ZSP/S1 або аналог
Завершена
1 199 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 999.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 999.95 UAH
Номер:
f346c23bc03c47e588d59e77fd0d8364
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-13-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2025 00:00
Період моніторингу:
13.06.2025 12:57 - 05.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2025 № 45-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 13.06.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
13.06.2025 №45-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-29-011882-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського національного університету імені Тараса Шевченка (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.04.2025 № б/н; протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.05.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Новації» від 13.05.2025 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2025; договір від 28.05.2025 № НДЧ 46/05 ціною 1 194 228,00 гривень; пояснення Замовника, надані 19.06.2025 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
20.06.2025 14:49 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2025 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
ba53ee48c73a4694a5f48882d7672277
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2025 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Аналізатор розмірів та дзета потенціалу наночастинок Zetasizer Nano ZS/ZSP/S1 або аналог, код ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-29-011882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
da14bb36f89549b2adcc6e2dbc800381
Назва:
відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:
19.06.2025 20:27
Опис:
Щодо питання 1:
Порядок здійснення публічних закупівель в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка врегульовано розпорядженням від 24.03.2023 р. № 18, яким затверджено Порядок організації та проведення публічних закупівель в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка (далі – розпорядження № 18) (додається).
Відповідно до п. 4.1 розпорядження № 18 потреба у закупівлі формується на підставі подань структурних підрозділів відповідно до вимог, затверджених додатком 1 до даного розпорядження, які подаються на розгляд проректору з науково-педагогічної роботи (перспективного розвитку та інфраструктури).
Пункт 4.2 розпорядження № 18 визначає, що проректор з науково-педагогічної роботи (перспективного розвитку та інфраструктури) протягом трьох робочих днів надає доручення відповідним структурним підрозділам (планово-фінансовому, бухгалтерії та іншим структурним підрозділам в межах повноважень).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на підставі отриманих комерційних пропозицій.
Підтверджуючі документи, зокрема: подання, аркуш погодження, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, комерційна пропозиція додаються.
Щодо питання 2: Офіційний вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: Закупки університету (knu.ua) (https://knu.ua/ua/zakupky/).