-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Світильники: Лот №1 Світильники (код 31520000-7 згідно ДК 021:2015 – Світильники та освітлювальна арматура); Лот №2 Світильники (код 31520000-7 згідно ДК 021:2015 – Світильники та освітлювальна арматура)
Завершена
4 053 470.65
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 950.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 8 950.00 UAH
Номер:
f9e4ba89a7b6435c97603bd16d18397c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 14:47 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2025 № 46-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.05.2025 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2025-04-29-011330-a 29.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Бондар Л.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.04.2025 №148, Лот 1: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.05.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "РАДІЙ ЛЕД", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 16.05.2025 №183, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025, договір поставки від 30.05.2025 № 53-124-01-25-26111 (далі – Договір), Лот 2: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.05.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 20.05.2025 №161, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2025, договір поставки від 02.06.2025 № 53-124-01-25-26119 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 10.06.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
17.06.2025 17:34 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2025 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
58979c2026044c1abde13af9a06e0296
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.06.2025 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Світильники: Лот №1 Світильники (код 31520000-7 згідно ДК 021:2015 – Світильники та освітлювальна арматура); Лот №2 Світильники (код 31520000-7 згідно ДК 021:2015 – Світильники та освітлювальна арматура)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-011330-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a740e6633fcb44edae91a93ec95afa97
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-04-29-011330-a
Дата опублікування:
10.06.2025 15:40
Опис:
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-04-29-011330-a
Закупівля за номером UA-2025-04-29-011330-a Світильники: Лот №1 Світильники (код 31520000-7 згідно ДК 021:2015 – Світильники та освітлювальна арматура); Лот №2 Світильники (код 31520000-7 згідно ДК 021:2015 – Світильники та освітлювальна арматура) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалася відповідно до визначеної потреби на підставі поданих заявок, з метою своєчасного виконання електромонтажних робіт по ремонту, заміні та відновленню освітлення будівель філії «ВП «Хмельницька АЕС», забезпечення стабільної та безаварійної роботи філії «ВП «Хмельницька АЕС»
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитки економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно-розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 №01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» м. Кропивницький, ТОВ «КРІОН-М» м. Кривий Ріг, ТОВ «Торговий дім Ватра-Західний Регіон» м. Тернопіль, ТОВ «ЮГ СВЕТ» м. Київ. Також, проведено аналіз інтернет-ресурсів, закупівель в системі «Prozorro» та попередні закупівлі аналогічних товарів філій АТ «НАЕК «Енергоатом». За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій, цін відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель, сформовано інформаційні довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі від 25.02.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Додатку №3.1 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі Лот №1 Світильники (код 31520000-7 згідно ДК 021:2015 – Світильники та освітлювальна арматура)» та Додатку №3.2 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі Лот №2 Світильники (код 31520000-7 згідно ДК 021:2015 – Світильники та освітлювальна арматура)».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/04/haes-2904254.DOCX
Додаток: Інформаційні довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі від 25.02.2025 з додатками на 7 аркушах.