-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стрічка телетайпна
код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
1 597 102.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 985.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 985.51 UAH
Номер:
e9ccd75c5b104e71b3218817b830c74d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 12:46 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2025 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2025 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2025-04-29-011212-a 29.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.04.2025 № ПЗЗ-25Т_ВО/500, ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 05.05.2025 та 09.05.2025, переліки змін, що вносяться до ТД, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТОРГСЕРВІС» (далі – ПП «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТОРГСЕРВІС»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 26.05.2025 № ПЗЗ-25Т-ВО/500 та 10.06.2025 № ПЗЗ-25Т_ВО/500, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.05.2025, договір про закупівлю матеріально – технічних ресурсів від 11.06.2025 № ПЗ/НХ-25539/НЮ, пояснення та документи, надані Замовником 10.06.2025 та 13.06.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
17.06.2025 17:39 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2025 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
ba3dcb901bac454b9c0eb4b92811e237
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2025 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
42e0bb33233c434996a29d7b082d5d6e
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
10.06.2025 13:56
Опис:
Державна аудиторська служба України
На запит Державної аудиторської служби України від 06.06.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Стрічка телетайпна» код ДК 021:2015: -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне № UA-2025-04-29-011212-а повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів
АТ «Укрзалізниця».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (копії комерційного запиту, комерційних пропозицій та техніко-економічного обґрунтування закупівлі додаються).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Додатки:
1. Комерційний запит служби організації та проведення закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 23.01.2025 № ПЗЗ НХ -04/273 – на 1 арк. в 1 прим.;
2. Комерційна пропозиція ПП «Група компаній «Торгсервіс» від 10.02.2025 № 10032025/2 на 1 арк. в 1 прим.;
3. Комерційна пропозиція ТВГ «Український папір» від 11.03.2025 № 1/110325 – на 1 арк. в 1 прим.;
4. Комерційна пропозиція ТОВ ВКП «Всесвіт» від 10.03.2025 №10-03/05К– на 1 арк. в 1 прим.;
5. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі (реєстраційна картка моніторингу № 10683/ПЗЗ) – на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа ______________ Володимир ВИГІВСЬКИЙ
Номер:
ff1157e518624c10be75e10d11d7f1d8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2025 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом 4 пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами).
У разі продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів, просимо надати відповідне обґрунтування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0f01b57674a745c189d97b67e6305e9d
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 11.06.2025
Дата опублікування:
13.06.2025 12:07
Опис:
Державна аудиторська служба України
На запит Державної аудиторської служби України від 11.06.2025 щодо надання пояснень та документів по процедурі закупівлі «Стрічка телетайпна» код ДК 021:2015: -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, № UA-2025-04-29-011212-а повідомляємо наступне:
Переможцем процедури закупівлі ПП «Група компаній «ТОРГСЕРВІС» (ЄДРПОУ 33240871) 09 червня 2025 року було особисто передано працівником підприємства на адресу: м.Київ,вул.Лисенко,6. Лист – звернення № 09062025/2 від 09.06.2025 року про подовження укладання договору. Лист наданий Уповноваженій особі, тобто мені Вигівському Володимиру Володимировичу, для прийняття рішення. Протоколом №ПЗЗ-25Т_ВО/500 від 10.06.2025 року було прийнято рішення: строк для укладення договору продовжити до 60 днів та Оприлюднити прийняте рішення щодо подовження строку укладання договору до 60 днів в електронній системі закупівель. У зв’язку з технічною неможливістю на торгівельному майданчику завантаження даного рішення - оприлюднення рішення провести за технічною можливістю у тому розділі торгівельного майданчика де є можливість завантаження рішень, а саме при завантаженні підписаного договору з Переможцем.
Додатки:
1.Лист –звернення приватного підприємства– на 1 арк. в 1 прим.;
2. Протокол про прийняте рішення про подовження строку укладання договору - на 1 арк. в 1 прим.;
Уповноважена особа ______________ Володимир ВИГІВСЬКИЙ