-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інженерно-консультаційні послуги на об'єкті"Нове будівництво протирадіаційного укриття Комунального закладу "Дергачівський ліцей № 3", розташованого за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Дергачі, вул. Сумський шлях, 79-В"
Завершена
2 686 009.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 430.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 430.05 UAH
Номер:
2960d6aa5d8b4e04a210546fe9e00c56
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 13:25 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2025 № 184
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 30.05.2025 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.05.2025 № 184
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2025-04-29-005038-a 29.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, порушення частини третьої статті 22 Закону, абзацу 10 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Антипюр 2007" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 29.04.2025 року № 97, зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням від 08.05.2025 № 107, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.05.2025 року, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Антипюр2007" (далі – ТОВ "Антипюр2007" Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 16.05.2025 № 113, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 16.05.2025 року, Договір № 1-25 ІК від 28.05.2025 року (далі - Договір), додаткову угоду про зміни до договору від 04.06.2025 № 1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.06.2025 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до умов абзацу 10 пункту 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
При цьому, тендерна документація Замовника не містить зазначених переліків, оформлених, як окремі додатки до тендерної документації, що передбачено абзацом 10 пункту 28 Особливостей.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 03.06.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 04.06.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Тендерна документація містить Додаток 2, в якому окремим Розділом 5 розміщений перелік документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі.».
Однак, зазначене не спростовує факт наявності порушень частини третьої статті 22 Закону, абзацу 10 пункту 28 Особливостей, оскільки зазначені переліки не оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "Антипюр2007" встановлено наступне.
Відповідно до умов п. 1.1.3 Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» (далі — Додаток 2) до тендерної документації, вимогою до обов'язкової наявності працівників відповідної кваліфікації та досвіду їх роботи є інженер-проектувальник у частині кошторисної документації.
У якості документального підтвердження учасник надає сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій кваліфікаційних сертифікатів працівників.
За даними Довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, наданої у складі тендерної пропозиції, на вимогу тендерної документації, ТОВ "Антипюр 2007" підтверджено наявність інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, яким є Швець Станіслав Володимирович.
Також, у складі тендерної пропозіції ТОВ "Антипюр 2007" надано копію кваліфікаційного сертифікату Швець Станіслава Володимировича, з датою видачі від 05.07.2017 року.
Однак, відповідно до ст.17 Закону України про архітектурну діяльність строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується лише для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років.
Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Антипюр 2007" надано копію кваліфікаційного сертифікату Швець Станіслава Володимировича, який не є чинним без підтверджуючих документів про підвищення кваліфікації чи про відсутність перерви в роботі за фахом понад три роки.
Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей̆ Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "Антипюр 2007", тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 03.06.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 04.06.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Замовником було перевірено надану учасником інформацію за допомогою Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва., функціонування якої регулюється Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності” та Порядком ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681».
Однак, зазначене не спростовує факт наявності порушень пункту 43 Особливостей, оскільки у складі тендерної пропозіції ТОВ "Антипюр 2007" відсутні документи, які підтверджують чинність наданого кваліфікаційного сертифікату.
Період усунення порушень:
19.06.2025 19:15 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 19:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звіт
Дата публікації звіту:
01.07.2025 10:04
Запити/Пояснення
Номер:
10612888a30442ffb7a06901f0c2e945
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Інженерно-консультаційні послуги на об'єкті"Нове будівництво протирадіаційного укриття Комунального закладу "Дергачівський ліцей № 3", розташованого за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Дергачі, вул. Сумський шлях, 79-В"» (ДК 021:2015: 71530000-2 — Консультаційні послуги в галузі будівництва), очікуваною вартістю 2 686 009,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-29-005038-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, щодо наявності здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Відповідно до умов абзацу 10 пункту 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Надати пояснення, щодо відсутності зазначених переліків, як окремих додатків до тендерної документації Замовника?
5. Відповідно до умов п. 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації, вимогою до обов'язкової наявності працівників відповідної кваліфікації та досвіду їх роботи є Провідний інженер-консультант (будівництво).
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Антипюр 2007" надано Довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, за даними якої підтверджено наявність провідного інженера-консультанта (будівництво) в штаті товариства. Однак за даними штатного розпису ТОВ "Антипюр 2007", який надано на вимогу п. 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації, зазначена посада відсутня.
Надати пояснення, щодо не виявлення Замовником зазначеної невідповідність під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Антипюр 2007"?
6. Відповідно до умов п. 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації, вимогою до обов'язкової наявності працівників відповідної кваліфікації та досвіду їх роботи є інженер-проектувальник у частині кошторисної документації.
У якості документального підтвердження учасник надає сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій кваліфікаційних сертифікатів працівників.
За даними Довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ "Антипюр 2007" підтверджено наявність інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, а саме: Швець Станіслав Володимирович.
Також, на виконання вимоги тендерної документації надано копію кваліфікаційного сертифікату Швець Станіслава Володимировича дата видачі якого становить 05.07.2017 року.
Відповідно до ст.17 Закону України про архітектурну діяльність строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується.
Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Антипюр 2007" надано копію кваліфікаційного сертифікату Швець Станіслава Володимировича, який не є чинним без підтверджуючих документів про підвищення кваліфікації.
Надати пояснення, щодо не виявлення Замовником зазначеної невідповідність під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Антипюр 2007"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
efc5ffe5e68447b6b6a2a2ac81898c81
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.06.2025 16:37
Опис:
Пояснення
Номер:
11bfe9565b624bb3bb59063bdd1eb964
Назва:
Запит
Дата опублікування:
24.06.2025 08:44
Опис:
Запит
Номер:
02aaa90a9bf64209b79de995deeca971
Назва:
Відповідь на Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
30.06.2025 17:48
Опис:
Північно-східним офісом Держаудитслужби було розглянуте Ваше звернення від 24.06.2025 за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: за ДК 021:2015: 71530000-2 — Консультаційні послуги в галузі будівництва, ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-29-005038-a, очікуваною вартістю 2 686 009,00 грн.
Згідно з частиною другою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12. 2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 та на підставі наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.05.2025 № 184 проведено моніторинг закупівель, за результатами якого посадовою особою органу державного фінансового контролю складено висновок про результати моніторингу закупівлі.
Стосовно надання роз'яснення, про невідповідність вимогам Тендерної документації, яку повинен був виявити Замовник, а також посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності.
Згідно з пунктом 1.3 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
На виконання вимог тендерної документаії, у складі тендерної пропозіції ТОВ "Антипюр 2007" надано копію кваліфікаційного сертифікату Швець Станіслава Володимировича, з датою видачі від 05.07.2017 року.
Відповідно до ст.17 Закону України про архітектурну діяльність строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується лише для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років.
Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Антипюр 2007" надано копію кваліфікаційного сертифікату Швець Станіслава Володимировича, який не є чинним без підтверджуючих документів про підвищення кваліфікації чи про відсутність перерви в роботі за фахом понад три роки.
При цьому, відповідно до Запиту на роз'яснення щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-29-005038-a, який оприлюднено Замовником 24.06.2025 «Відповідно до пункту 1.1.3.2. додатку 2 до Тендерної документації у якості документального підтвердження учасник надає сканкопію оригіналу/належним чином завіреної копії ЧИННОГО сертифікату».