• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Предмети однострою поліцейських і спеціального форменого одягу підрозділів воєнізованої охорони (ДК 021:2015 – 18113000-4 «Виробничий одяг»).

Предмети однострою поліцейських і спеціального форменого одягу підрозділів воєнізованої охорони (ДК 021:2015 – 18113000-4 «Виробничий одяг»). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів, а також вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.

Завершена

2 320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 200.00 UAH
Номер: f6ddee473a2e4d66bb116310bfa735ab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.05.2025 17:54 - 10.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.05.2025 № 54-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.05.2025 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2025-04-29-004723-a, 29.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o.i.salo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю товарів від 13.05.2025 № У-198/25 укладеного з ПП ВКФ Весна-Ділогія та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Полтавській області (далі − Замовник) UA-P-2025-04-29-005380-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.04.2025 № 144; тендерну пропозицію учасника ПП ВКФ Весна-Ділогія (далі – Учасник); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-04-29-004723-a, оприлюднене 07.05.2025; договір про закупівлю товарів від 13.05.2025 № У-198/25 на суму 2215560,00 грн з ПДВ (далі – Договір); відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 23.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, Замовником згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація товару) Предмети однострою поліцейських і спеціального форменого одягу підрозділів воєнізованої охорони, код за ДК 021:2015 - 18110000-3 (Формений одяг)» до тендерної документації встановлено вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів, зокрема на вироби: - для костюма (сорочка, брюки) для поліції (пункт 1 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації): «експертний висновок або сертифікат відповідності та протокол випробувань на вироби, на відповідність до ТО 1811.40108578-302:2020 (зі змінами), видані акредитованим органом сертифікації…»; - для кепі для поліції (пункт 2 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації): «експертний висновок або сертифікат відповідності та протокол випробувань на вироби, на відповідність до ТО 1844.40108578-101:2020, видані акредитованим органом сертифікації…»; - для фуфайки з короткими рукавами для поліції (пункт 3 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації): «експертний висновок або сертифікат відповідності та протокол випробувань на вироби, на відповідність до ТО 14.1 40108578-006:2016, видані акредитованим органом сертифікації…»; - для сорочки трикотажної з короткими рукавами для поліції (пункт 4 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації): «експертний висновок або сертифікат відповідності та протокол випробувань на вироби, на відповідність до ТО 1833.40108578-401:2020, видані акредитованим органом сертифікації…»; - для погон для поліції (пункт 5 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації): «експертний висновок або сертифікат відповідності та протокол випробувань на вироби, на відповідність до ТО 14.1-40108578-009:2016 (зі змінами), видані акредитованим органом сертифікації…». На виконання вказаного учасником в складі тендерної пропозиції на вироби надано: - для костюма (сорочка, брюки): сертифікат відповідності від 22.01.2025 UA.276.022.05-25 виданий ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» та протокол випробування від 05.12.2024 № 3509-Л виданий Криворізькою філією Державного підприємства «Дніпропетровський регіональний Державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації»; - для кепі для поліції: сертифікат відповідності від 22.01.2025 UA.276.022.03-25 виданий ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» та протокол випробування від 28.11.2024 № 3365-Л виданий Криворізькою філією Державного підприємства «Дніпропетровський регіональний Державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації»; - для фуфайки з короткими рукавами для поліції: сертифікат відповідності від 27.01.2025 UA.276.027.02-25 виданий ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» та протокол випробування від 22.01.2025 № 86-Л виданий Криворізькою філією Державного підприємства «Дніпропетровський регіональний Державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації»; - для сорочки трикотажної з короткими рукавами для поліції: сертифікат відповідності від 27.01.2025 UA.276.027.01-25 виданий ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» та протокол випробувань від 22.01.2025 № 85-Л виданий Криворізькою філією Державного підприємства «Дніпропетровський регіональний Державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації»; - для погон для поліції: сертифікат відповідності від 27.01.2025 UA.276.027.03-25 виданий ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» та протокол випробувань від 22.01.2025 № 87-Л виданий Криворізькою філією Державного підприємства «Дніпропетровський регіональний Державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації». При цьому, надані учасником в складі тендерної пропозиції протоколи випробувань на вищезазначені вироби видані акредитованим органом сертифікації, а сертифікати відповідності не акредитованим, як це вимагалось Замовником в тендерній документації. Відповідно до вимог частини першої статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національним органом України з акредитації є НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (далі - НААУ), на що вказує пункт 1 Положення про НААУ, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161. Нормами абзацу 3 статті 12 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитовані органи з оцінки відповідності повинні посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано. Згідно з нормами частини четвертої статті 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Національний знак акредитації (далі - Знак) засвідчує, що організація, яка використовує цей Знак, акредитована НААУ. Акредитованому органу з оцінки відповідності дозволяється використовувати Знак на протоколах чи сертифікатах, які він видає у межах своєї галузі акредитації. Акредитований орган з оцінки відповідності може використовувати Знак з метою реклами виключно тих робіт, на які він був акредитований, що підтверджується Правилами застосування національного знака акредитації, затвердженими наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 21.11.2002 № 339. З огляду на вищевказані норми законодавства та вимоги тендерної документації Замовника, учасники в складі своїх тендерних пропозицій зобов’язані підтвердити наявність сертифікатів відповідності на вироби, виданими акредитованим органом сертифікації. Водночас, надані сертифікати відповідності для костюма (сорочка, брюки) від 22.01.2025 UA.276.022.05-25, для кепі для поліції від 22.01.2025 UA.276.022.03-25, для фуфайки з короткими рукавами для поліції від 27.01.2025 UA.276.027.02-25, для сорочки трикотажної з короткими рукавами для поліції від 27.01.2025 UA.276.027.01-25, для погон для поліції від 27.01.2025 UA.276.027.03-25 видані ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА», який не акредитовано Національним органом України з акредитації на оцінку відповідності до ТО 1811.40108578-302:2020 (зі змінами), ТО 1844.40108578-101:2020, ТО 14.1 40108578-006:2016, ТО 1833.40108578-401:2020, ТО 14.1-40108578-009:2016 (зі змінами), відповідно, та не містять Національного знаку акредитації. При цьому, інформація, оприлюднена на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України, а саме в розділі «Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності» станом на 23.05.2025 свідчить, що сфера акредитації органу з сертифікації ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА», не містить виду робіт за ТО 1811.40108578-302:2020 (зі змінами), ТО 1844.40108578-101:2020, ТО 14.1 40108578-006:2016, ТО 1833.40108578-401:2020, ТО 14.1-40108578-009:2016 (зі змінами). Вказане свідчить, що орган з сертифікації ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА», яким видані сертифікати відповідності, не акредитовано стосовно виду робіт за ТО 1811.40108578-302:2020 (зі змінами), ТО 1844.40108578-101:2020, ТО 14.1 40108578-006:2016, ТО 1833.40108578-401:2020, ТО 14.1-40108578-009:2016 (зі змінами). Отже, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» не надано сертифікати відповідності на вироби, на відповідність ТО 1811.40108578-302:2020 (зі змінами), ТО 1844.40108578-101:2020, ТО 14.1 40108578-006:2016, ТО 1833.40108578-401:2020, ТО 14.1-40108578-009:2016 (зі змінами), який б були видані акредитованим органом сертифікації. Вказане суперечить пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику, у відповідь на який Замовником 23.05.2025 надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив, що: «Перевірка атестатів акредитації випробувальних лабораторій, органів з сертифікації проводилась на сайті Національного агентства з акредитації України (НААУ), де в реєстрах зазначена узагальнена сфера і чинність атестату. В переліку органів з сертифікації продукції, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 (ISO/IEC 17065:2012) та на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT) Товариство з обмеженою відповідальністю «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА «УКРЕКСПЕРТИЗА»» перебуває в строчці 86 під номером ОВВ 10276». Надані замовником пояснення відносно наявності сертифікатів відповідності не спростовують виявленого порушення, а саме: надані учасником сертифікати відповідності видані не акредитованим органом сертифікації, як це передбачено вимогами тендерної документації Замовника (Додаток 4 до тендерної документації). Окрім цього, Замовником в тендерній документації (пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») зазначено, що «Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку № 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до пункту 44 Особливостей, окрім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей». Проте, Замовник всупереч вищевказаній вимозі тендерної документації та в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП ВКФ Весна-Ділогія, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, в частині технічного завдання, натомість, визначив ПП ВКФ Весна-Ділогія переможцем процедури закупівлі та уклав договір про закупівлю товарів від 13.05.2025 № У-198/25.
Період усунення порушень: 28.05.2025 17:14 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2025 17:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України на підставі наказу № 54-3 від 19.05.2025 року проведено моніторинг процедури закупівлі Предмети однострою поліцейських і спеціального форменого одягу підрозділів воєнізованої охорони (ДК 021:2015 – 18113000-4 Виробничий одяг), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18110000-3 (Формений одяг), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-29-004723-a. За результатами проведеного моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби під час розгляду питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено, про що опубліковано у висновку від 28.05.2025 року. За період з 19.05.2025 року по 23.05.2025 року Управлінням поліції охорони в Полтавській області надавались відповідні відповіді (пояснення) на запити (запитання) Північно-східного офісу Держаудитслужби з питань проведення моніторингу процедури закупівлі Предмети однострою поліцейських і спеціального форменого одягу підрозділів воєнізованої охорони (ДК 021:2015 – 18113000-4 Виробничий одяг), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18110000-3 (Формений одяг). З метою усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, між Замовником (Управління поліції охорони в Полтавській області) та Виконавцем (ПП ВКФ «ВЕСНА-ДІЛОГІЯ») була укладена Додаткова угода № 3 від 04.06.2025 р. до Договору № 198/25 від 13.05.2025 р., змістом якої є що, Замовник та Виконавець дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю товарів № У-198/25 від 13.05.2025 р. та Договір, з моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли Договором. Зазначені зміни були оприлюдненні в електронній системі закупівель 04.06.2025 року. Таким чином, з урахуванням вищевикладеного Управління поліції охорони у Полтавській області здійснило заходи по усуненню порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 04.06.2025 13:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 13.06.2025 09:52

Запити/Пояснення