-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Подарунки та нагороди (Медалі)
Завершена
510 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 550.75 UAH
Номер:
ae82ae731fad43d4b5388ce922ffd2dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:39 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 54-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.05.2025 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19. UA-2025-04-29-001996-a, 29.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатом аналізу питання укладання договору встановлено порушення частини 4 статті 180 Господарського кодексу України, частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; укладання договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору; відповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського обласного центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-29-001795-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.04.2025 № 28; тендерну пропозицію учасника ФОП «ДРОБОТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ»; тендерну пропозицію учасника ФОП «ТВАРДОВСЬКИЙ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2025 № 27; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 № 29; повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025; договір купівлі продажу товарів від 15.05.2025 № 01/15-05-2025 укладений з ФОП «ДРОБОТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ» на суму 477920,00 грн (без ПДВ); додаткова угода від 19.05.2025 № 1; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 23.05.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: пункту 4 частини другої статті 4 Закону в частині не зазначення КЕКВ в річному плані закупівель.
Так, замовником на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані не вказано код економічної класифікації видатків бюджету. При цьому, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником у пункті 8 річного плану вказано, що джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет.
Отже, замовник відповідно до пункту 4 частини другої статті 4 Закону мав вказати у річному плані код економічної класифікації видатків бюджету, що не забезпечено замовником.
Відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим відповідно до пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення чинного законодавства в частині не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Відповідно до пункту «На Ваш запит надаємо пояснення: 1.Наше підприємство не має власного вебсайту».
Так, відповідно до абзацу 3 пункту 4-1 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Таким чином, замовником на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом питання дотримання Замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця ФОП «ТВАРДОВСЬКИЙ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ».
Так, відповідно до додатку 2 тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, керівника учасника процедури закупівлі. Такий документ має бути виданий (датований) не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі».
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі 29.04.2025.
Разом з цим, переможцем процедури закупівлі ФОП «ТВАРДОВСЬКИЙ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ» надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 26.01.2025.
Таким чином, переможцем процедури закупівлі ФОП «ТВАРДОВСЬКИЙ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ» надано документ, який виданий раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, що не забезпечено замовником.
Моніторингом питання укладання договору встановлено порушення замовником норм чинного законодавства, в частині не внесення в договір інформації щодо якості товару, чим порушено норми частини 4 статті 180 Господарського кодексу України.
Так, встановлено, що між замовником та переможцем ФОП «ТВАРДОВСЬКИЙ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ» укладено договір купівлі продажу товарів від 15.05.2025 № 01/15-05-2025 на суму 477920,00 грн (без ПДВ) (далі – договір № 01/15-05-2025) та оприлюднено 15.05.2025 в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України.
Разом з цим, відповідно до частини 4 статті 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Натомість, укладений договір № 01/15-05-2025 не містить вимог щодо якості товару, що є порушенням частини 4 статті 180 Господарського кодексу України, частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
Період усунення порушень:
28.05.2025 17:21 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 17:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобов'язання щодо усунення порушень виконано
Дата публікації звіту:
02.06.2025 10:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель
Дата публікації:
18.06.2025 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
cb3412af0ee34215b68cc1c29e546371
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2025 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 510150,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-29-001996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
- Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2025 № 27, замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "ДРОБОТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" з наступних причин: «Відповідно розділу II п. 4. Додатку №1 та Додатку №3 до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції, зокрема, «На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину I додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими».
При цьому згідно вимог тендерної документації замовника (пункту 4 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації), а саме: «…учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації…». Натомість відомості електронної системи закупівель свідчать, що Додаток 3 не містить «Частини I». Поясніть вищезазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
dc13784491ec4fc0b532487d4aa38de8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.05.2025 10:16
Опис:
На Ваш запит надаємо пояснення:
1.Наше підприємство не має власного вебсайту;
2.Додаток №3 викладно однією частиною, яка і є «Частина І».
Додатково. Згідно п . 4 Розділу ІІ Додатку 1 вказано, що частина ІІ Додатку 3 «(у разі наявності…..)», а частина І є беззаперечно.