-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
25П-168_45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Горизонтально-направлене буріння по проєкту будівництва промислового газопроводу ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (на території Чугуївського району Харківської області)
Завершена
5 288 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Номер:
a1fb06cd85944e93bf948b321548c191
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-11-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
11.11.2025 14:51 - 03.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
291 Київ № 10.11.2025
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-29-000729-a 29.04.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
5126df39af324ae0a34203560bff47f0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2025 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 25П-168_45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Горизонтально-направлене буріння по проєкту будівництва промислового газопроводу ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (на території Чугуївського району Харківської області) ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-29-000729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) стосовно врахування Замовником вимог підпункту 4 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УкрМонтажБудІнвест», зважаючи на рішення Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) від 22.05.2025 № 60/91-р/к щодо притягнення вказаного учасника до відповідальності за порушення, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (зведені відомості АМКУ станом на 12.11.2025 за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennia-rezultativ-torhiv-za-2025-rik).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
608db149560d4943bb4eb36b4979f2e4
Назва:
про надання пояснень на запит ДАСУ
Дата опублікування:
17.11.2025 14:01
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-168_45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Горизонтально-направлене буріння по проєкту будівництва промислового газопроводу ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (на території Чугуївського району Харківської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-29-000729-a про надання інформації:
1. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 25П-168_45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Горизонтально-направлене буріння по проєкту будівництва промислового газопроводу ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (на території Чугуївського району Харківської області) ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-29-000729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) стосовно врахування Замовником вимог підпункту 4 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УкрМонтажБудІнвест», зважаючи на рішення Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) від 22.05.2025 № 60/91-р/к щодо притягнення вказаного учасника до відповідальності за порушення, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (зведені відомості АМКУ станом на 12.11.2025 за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennia-rezultativ-torhiv-za-2025-rik).
Надаємо наступну інформацію:
Під час проведення закупівлі 25П-168_45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Горизонтально-направлене буріння по проєкту будівництва промислового газопроводу ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (на території Чугуївського району Харківської області), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-29-000729-a (далі – закупівля),
АТ «Укргазвидобування» (далі – Замовник), перевірку відповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРМОНТАЖБУДІНВЕСТ» (ЄДРПОУ 44176751) проведено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості).
За результатами проведеної перевірки, в тому числі і шляхом перевірки наявності відповідної інформації про Учасника у «Зведених відомостях щодо спотворення результатів торгів» АМКУ, інформація про наявність рішення Адмінколегії Південно-західного МТВ від 22.05.2025р., №60/91-р/к, про визнання ТОВ «УКРМОНТАЖБУДІНВЕСТ» (ЄДРПОУ 44176751) таким, що вчинило порушення, передбачене пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів тендерів, Замовником встановлена не була, тобто, підстав для відхилення його тендерної пропозиції, визначених пп.4 п.47 Особливостей, не встановлено.
Відсутність інформації у «Зведених відомостях щодо спотворення результатів торгів» АМКУ щодо ТОВ «УКРМОНТАЖБУДІНВЕСТ» як на момент здійснення перевірки його пропозиції Замовником, так і у більш пізні періоди, також підтверджується проведеним у період з 30 червня по 22 липня 2025 року Державною аудиторською службою України моніторингом по вказаній процедурі закупівлі, згідно висновків якого (UA-M-2025-06-30-000080) за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, щодо розгляду тендерних пропозицій, порушень не встановлено.
Як і коли вказана інформація з’явилась у згаданому реєстрі наразі невідомо.
Окремо слід заначити, що Замовник не володіє інформацією щодо наявності затверджених процедур та нормативної документації, якими регламентується повнота та своєчасність наповнення реєстрів з відомостями щодо рішень АМКУ стосовно визнання вчинення учасниками порушень законодавства про захист економічної конкуренції. Неодноразово у спілкуванні в телефонному режимі із представниками АМКУ, останніми зазначалось, що вказані «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів» носять суто інформаційний характер та не мають статусу офіційного нормативного документу АМКУ чи іншого органу.
Номер:
6cfd0a45625546c78942a4d0beec80a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 18:21 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2025 Київ № 184
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-04-29-000729-a 29.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29 квітня 2025 року № 297 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК» (далі – ТОВ «МАРЛІН ІНК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «УкрМонтажБудІнвест» (далі – ТОВ «УкрМонтажБудІнвест»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 22 травня 2025 року, протокол від 27 травня 2025 року № 346, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 05 червня 2025 року, протокол від 06 червня 2025 року № 367, протокол від 17 червня 2025 року № 390, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17 червня 2025 року, договір про закупівлю від 30 червня 2025 року № 25П-168 на суму 4 950 700,31 гривень з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 04 липня 2025 року та 17 липня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
22.07.2025 16:17 - 26.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2025 16:17
Запити/Пояснення
Номер:
98c76555d6e04ef8ac360b47562e6734
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.07.2025 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з горизонтальнонаправленого буріння по проєкту будівництва промислового газопроводу ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (на території Чугуївського району Харківської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-000729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6b43e04d180b426aa2818d54f42932d5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.07.2025 09:12
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-168_45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Горизонтально-направлене буріння по проєкту будівництва промислового газопроводу ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (на території Чугуївського району Харківської області), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-29-000729-a надаємо інформацію.
Номер:
05ba5eb57f064c48bf72e438686ad41b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.07.2025 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з горизонтальнонаправленого буріння по проєкту будівництва промислового газопроводу ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (на території Чугуївського району Харківської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-000729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, щодо підстави відхилення учасника процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК», зважаючи на те, що учасник на виконання вимоги про усунення невідповідностей надав декларацію про провадження господарської діяльності № 109395/25, а також лист від 22.05.2025 № 01-07/325 з поясненнями щодо ненадання ліцензії на проведення господарської діяльності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3253c518b9a34776aad10fdd6e46661b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.07.2025 09:19
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-168_45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Горизонтально-направлене буріння по проєкту будівництва промислового газопроводу ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (на території Чугуївського району Харківської області), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-29-000729-a надаємо інформацію стосовно наступних питань:
1. Надати пояснення (інформації та документів), а саме, щодо підстави відхилення учасника процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК», зважаючи на те, що учасник на виконання вимоги про усунення невідповідностей надав декларацію про провадження господарської діяльності № 109395/25, а також лист від 22.05.2025 № 01-07/325 з поясненнями щодо ненадання ліцензії на проведення господарської діяльності.
Щодо питання 1 повідомляємо:
Предметом закупівлі є виконання робіт з горизонтально-направленого буріння, що є складовою проєкту з будівництва промислового газопроводу. Склад робіт визначено у Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):
- буріння та розширення свердловин установками ГНБ;
- установлення та знімання оголовків для протягування трубопроводів;
- протягування ниток трубопроводу у свердловину установками ГНБ.
Відповідно до встановленого замовником кваліфікаційного критерію, для підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства учасник мав надати скановану копію ліцензії, виданої уповноваженим державним органом, на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів за напрямом:
- 2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
- 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МАРЛІН ІНК» було подано декларацію про провадження господарської діяльності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18.03.2022 та Закону України № 3869-IX від 17.07.2024. Також учасник надав супровідний лист з роз’ясненнями, в якому зазначив, що замість ліцензії на виконання робіт за напрямом 2.02.00 «Монтаж зовнішніх інженерних мереж» подає декларацію про провадження господарської діяльності з використанням відповідних кодів класифікації видів економічної діяльності (КВЕД), а саме:
- 43.21 Електромонтажні роботи;
- 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення, кондиціонування;
- 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, зокрема монтаж приладів, автоматики, вентиляції.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено, що надана декларація визначає право учасника здійснювати господарську діяльність з монтажу внутрішніх інженерних мереж у будівлях і спорудах (43.21, 43.22) та проведення інших спеціалізованих будівельних робіт, що не віднесені до інших угруповань (43.99). Перелік видів економічної діяльності, зазначений у декларації, не відповідає предмету закупівлі (проведення бурових робіт, будівництво трубопроводу) та не відповідає видам робіт, що входять до складу ліцензії, встановленої кваліфікаційними критеріями (Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури. Монтаж зовнішніх інженерних мереж).
Відповідно до Класифікації видів економічної діяльності, з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18.03.2022 та Закону України № 3869-IX від 17.07.2024, належним видом господарської діяльності у складі декларації, що відповідає предмету закупівлі та охоплює роботи, передбачені ліцензією 2.02.00, є клас 42.21 - Будівництво трубопроводів.
Таким чином, ТОВ «МАРЛІН ІНК» не підтвердило наявність належного права на провадження робіт, що є предметом закупівлі, оскільки:
- учасник не надав ліцензії відповідно до кваліфікаційного критерію;
- подана декларація не відповідає видам робіт, встановленим у ліцензії, та не охоплює робіт, що є предметом закупівлі;
- подана декларація не підтверджує наявності законних підстав на провадження учасником господарської діяльності, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі невідповідності вимогам кваліфікаційних критеріїв та відсутності належних дозвільних документів для виконання робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до чинного законодавства України.
Додатки:
1. Коди видів економічної діяльності за КВЕД