-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95, Дизельне паливо
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу " ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
5 905 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 526.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 526.50 UAH
Номер:
b45d346fe5eb4b549e5f4efaadc4b803
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-07-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2025 00:00
Період моніторингу:
07.07.2025 12:09 - 29.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.07.2025 №99-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.07.2025 №99-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2025-04-28-011857-a, 28.04.2025 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПК Укрпромпостач» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення пункту 18 Постанови № 1178.
За результатами щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту кормів та сільського господарства Поділля НАН України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.04.2025 б/н), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПК Укрпромпостач» (далі – ТОВ «ПК Укрпромпостач»), повідомленння з вимогою про усунення невідповідностей до 14.05.2025, рішення уповноваженої особи (протокол від 15.05.2025 б/н) про визначення ТОВ «ПК Укрпромпостач» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 27.05.2025 № 11857 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 03.06.2025 № 1, від 04.07.2025 № 2, від 18.07.2025 № 3, пояснення Замовника (інформацію та документи), отримані 14.07.2025, 17.07.2025, 23.07.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПК Укрпромпостач», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Пунктом 3.2 Додатку 3 «Перелік документів для учасника» тендерної документації визначено, що для здійснення відвантаження товару в резервуари замовника учасник повинен мати відповідне обладнання, зокрема рукав напірний довжиною не менше 15 метрів. Учасник має надати технічні характеристики та підтверджуючі документи щодо його наявності.
Учасником ТОВ «ПК Укрпромпостач» на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність в нього рукава довжиною 16 м та діаметром 50 мм (файл «Довідки відповідно тз.pdf»), однак на підтвердження наявності такого рукава вказаним учасником надано видаткові накладні (файл «Підтвердження рукав.рdf»), у яких зазначено, що учасник має рукав напірно-всмоктуючий (гофра) Ф75 довжиною 4 м та рукав напірно-всмоктуючий (гофра) Ф50 L-6000мм –12 м.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) Замовник пояснив: «З’єднання рукавів діаметром 50 мм та 75 мм здійснюється за допомогою швидкорознімного з’єднання типу Camlock (камлок), відповідного до вимог транспортування та відвантаження нафтопродуктів згідно з ДСТУ EN ISO 14420-7:2018 (або DIN 2828), що забезпечує герметичність, стійкість до нафтопродуктів та безпечне від’єднання під час експлуатації. Для з’єднання рукавів різного діаметру (50 мм та 75 мм) використовується відповідний редукційний перехідник з Camlock-з’єднанням, виготовлений з алюмінію або нержавіючої сталі, що відповідає стандартам з безпеки при роботі з легкозаймистими рідинами…. Вимогою тендерної документації було підтвердити наявність рукава напірного довжиною не менше 15 метрів. Окремо не вимагалося підтвердження чи надання окремих документів щодо з’єднувачів, перехідників, тому учасником дотримано усіх вимог тендерної документації».
Однак, надане пояснення не спростовує виявленого порушення, оскільки у складі пропозиції ТОВ «ПК Укрпромпостач» надано інформацію про наявність рукава довжиною 16 м та діаметром 50 мм, тоді як фактично підтверджено наявність двох рукавів різного діаметра.
Отже, враховуючи вищевикладене, учасником не підтверджено наявності рукава напірного довжиною не менше 15 метрів, чим порушено вимоги пункту 3.2 Додатку 3 «Перелік документів для учасника» тендерної документації.
Пунктом 43 Постанови № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливості учаснику ТОВ «ПК Укрпромпостач» її усунути.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовником із переможцем торгів ТОВ «ПК Укрпромпостач» укладено Договір, умови якого відрізняються від змісту його тендерної пропозиції. Так, учасником ТОВ «ПК Укрпромпостач» у складі тендерної пропозиції надано цінову пропозицію, у якій зазначено, що він пропонує дизельне паливо наливом за ціною 43,74 грн/л на загальну суму 4 374 000,00 грн та бензин А-95 в талонах (скретч-картках, смарт-картках) за ціною 51,00 грн/л на загальну суму 51 000,00 грн, загальна вартість пропозиції - 4 425 000,00 грн.
Однак, у додатку № 1 «Специфікація» до Договору визначено, що до постачання пропонується дизельне паливо наливом за ціною 51,00 грн/л та бензин А-95 в талонах (скретч-картках, смарт-картках) за ціною 43,74 грн/л, загальна вартість договору становить 4 425 000,00 грн.
Пунктом 18 Постанови № 1178 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті, перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Отже, враховуючи вищевикладене, умови Договору, укладеного Замовником з учасником ТОВ «ПК Укрпромпостач» відрізняються від змісту його тендерної пропозиції, чим порушено пункту 18 Постанови № 1178.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Постанови № 1178.
На запит Управління Замовник надав пояснення, яке не спростовує виявленого порушення: «…після підписання договору та завершення процедури закупівлі, було виявлено, що учасник під час розрахунку вартості своєї тендерної пропозиції допустив помилку, а саме: замість ціни 51,00 грн з ПДВ за Бензин А-95, учасник порахував ціну 5,10 грн з ПДВ, при ринковій вартості – 51,00 грн. з ПДВ. Після виявлення даної помилки, було укладено додаткову угоду №1 від 03.06.2025 року про зменшення суми договору, та зменшення кількості товару Бензин А-95».
Період усунення порушень:
28.07.2025 15:14 - 12.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2025 15:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-28-011857-a від 28.07.2025 року, Замовником виконано вимогу висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та розірвано договір № 11857 від 27.05.2025 року для усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором (Звіт про виконання договору додається)
Дата публікації звіту:
04.08.2025 16:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
05.08.2025 09:52
Запити/Пояснення
Номер:
08899b7faddd43d7b296a21480610ce6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2025 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-28-011857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Пунктом 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Поясніть чому умови договору від 27.05.2025 № 1185, укладеного з ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ», а саме ціна за одиницю товару (бензину А-95 та дизельного палива) відрізняються від змісту його тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6eeaac170f4e4fd0bda9480d321bd575
Назва:
Пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
14.07.2025 15:48
Опис:
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2025-07-07-000012, повідомляю наступне:
1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 5 905 300,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та на потреби ІК СГП НААН, та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ та https://vseazs.com ) станом на дату оголошення закупівлі, та згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), а також на підставі комерційних пропозицій отриманих від ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» та від ТОВ «Каяно» (комерційні пропозиції надаються).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2025 року.
Бензин А-95 за своїми характеристиками повинен бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015.
Дизельного паливо за своїми характеристиками повинно відповідати ДСТУ 7688:2015 та по своїм технічним/якісним показникам до сезонності експлуатації.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://fri.vin.ua/benzin-a-95-dizelne-palivo/
2). Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковано за посиланням: https://fri.vin.ua/benzin-a-95-dizelne-palivo/
3). Пунктом 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Поясніть чому умови договору від 27.05.2025 № 1185, укладеного з ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ», а саме ціна за одиницю товару (бензину А-95 та дизельного палива) відрізняються від змісту його тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Згідно п. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Під час подання тендерної пропозиції учасник ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» в тендерній документації надав усі документи, які були передбачені вимогами тендерної документації. Тендерна документація не містила окремо вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції документу «Тендерна пропозиція», в якому в більшості випадків міститься інформація про загальну ціну та загальну вартість кожної номенклатурної позиції, яку учасник пропонує. Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Під час подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель учасник зазначив загальну вартість своєї тендерної пропозиції - 4 425000, 00 грн. з ПДВ. Та додатково завантажив документ «ЦП», в якому вказав ціни за 1 л товару та загальну пропозицію 4 425000, 00 грн. з ПДВ.
Після розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» його пропозицію було визначено як переможець з ціновою пропозицію 4 425000, 00 грн. з ПДВ.
Пунктом 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Згідно до вимоги пункту 18 Особливостей договір було укладено з переможцем на суму цінової пропозиції - 4 425000, 00 грн. з ПДВ.
Оскільки під час розгляду тендерної пропозиції документ «ЦП» не розглядався, так як він не вимагася тендерною документацією, то після підписання договору та завершення процедури закупівлі, було виявлено, що учасник під час розрахунку вартості своєї тендерної пропозиції допустив помилку, а саме: замість ціни 51,00 грн з ПДВ за Бензин А-95, учасник порахував ціну 5,10 грн з ПДВ, при ринковій вартості – 51,00 грн. з ПДВ.
Назва товару Кількість літрів Ціна за 1 літр Сума
Бензин А-95 10000 5,10 51 000,00
Дизельне пальне 100000 43,74 4374000,00
Загальна вартість 4 424 000, грн. з ПДВ.
Після виявлення даної помилки, було укладено додаткову угоду №1 від 03.06.2025 року про зменшення суми договору, та зменшення кількості товару Бензин А-95.
Отже, на підставі вище наведеного повідомляю, що договір укладено відповідно до тендерної документації, тому Замовником під час проведення процедури закупівлі дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Уповноважена особа
Тетяна Мельничук
Номер:
54061f073ef9424a80247df319d5b7d6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.07.2025 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA 2025 04 28 011857 a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Якими документами підтверджено коливання ціни товару (дизельного палива) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 27.05.2025 року № 11857 додатковою угодою від 04 липня 2025 року № 2 в частині збільшення ціни товару? На який відсоток збільшилася ціна товару (дизельного палива) на ринку на дати укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання договору?
2. Яким чином учасником ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги пункту 3.2 Додатку 3 «Перелік документів для учасника» тендерної документації в частині наявності відповідного обладнання, а саме - рукава напірного довжиною не менше 15 метрів. Оскільки, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» надало підтверджуючі документи щодо наявності напірного рукава 16 м - видаткові накладні (файл «Підтвердження рукав.рdf»), у яких вказано, що учасник має 2 рукави: рукав напірно-всмоктуючий (гофра) Ф75 довжиною 4 м та рукав напірно-всмоктуючий (гофра) Ф50 L-6000мм 12 м?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a6c26df33ed44e9ad98a472f4160e39
Назва:
Пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
17.07.2025 17:10
Опис:
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2025-07-07-000012, повідомляю наступне:
1) Якими документами підтверджено коливання ціни товару (дизельного палива) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 27.05.2025 року № 11857 додатковою угодою від 04 липня 2025 року № 2 в частині збільшення ціни товару? На який відсоток збільшилася ціна товару (дизельного палива) на ринку на дати укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання договору?.
04.07.2025 року Постачальник ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» надіслав листа № 49, в якому повідомляє про зростання ціни на дизельне паливо та на підтвердження зростання ціни надано висновок Чернігівської регіональної торгово-промислової палати № ЧК – 530 від 04.07.2025 року.
В наданому висновку зазначається підвищення ціни станом на 04.07.2025 року порівняно з датою укладення договору (27.05.2025 року) на 11,77%.
На підставі даного висновку ціна зо 1 дизельного палива збільшилася з 43,74 грн. з ПДВ до 48,88 грн. з ПДВ, тобто на 11,75 %, що не перевищує відсок збільшення (11,77%).
Отже, під час укладання додаткової угоди Постачальник ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» надав підтвердження коливання ціни, та відсоток збільшення відповідає вимозі підпункту 2 пункту 19 Особливостей: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
2). Яким чином учасником ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги пункту 3.2 Додатку 3 «Перелік документів для учасника» тендерної документації в частині наявності відповідного обладнання, а саме - рукава напірного довжиною не менше 15 метрів. Оскільки, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» надало підтверджуючі документи щодо наявності напірного рукава 16 м - видаткові накладні (файл «Підтвердження рукав.рdf»), у яких вказано, що учасник має 2 рукави: рукав напірно-всмоктуючий (гофра) Ф75 довжиною 4 м та рукав напірно-всмоктуючий (гофра) Ф50 L-6000мм 12 м?.
З’єднання рукавів діаметром 50 мм та 75 мм здійснюється за допомогою швидкорознімного з’єднання типу Camlock (камлок), відповідного до вимог транспортування та відвантаження нафтопродуктів згідно з ДСТУ EN ISO 14420-7:2018 (або DIN 2828), що забезпечує герметичність, стійкість до нафтопродуктів та безпечне від’єднання під час експлуатації. Для з’єднання рукавів різного діаметру (50 мм та 75 мм) використовується відповідний редукційний перехідник з Camlock-з’єднанням, виготовлений з алюмінію або нержавіючої сталі, що відповідає стандартам з безпеки при роботі з легкозаймистими рідинами.
Закон України “Про публічні закупівлі” — вимога точного опису предмета закупівлі;
Наказ Міністерства інфраструктури № 281 (2013) — щодо перевезення небезпечних вантажів;
ДСТУ EN ISO 14420-7:2018 (Camlock couplings) — європейський стандарт, чинний в Україні;
ADR (Європейська угода про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів) — якщо мова про транспортування пального.
Вимогою тендерної документації було підтвердити наявність рукава напірного довжиною не менше 15 метрів. Окремо не вимагалося підтвердження чи надання окремих документів щодо з’єднувачів, перехідників, тому учасником дотримано усіх вимог тендерної документації, та тендерна пропозиція
Отже, на підставі вище наведеного повідомляю, що під час укладення додаткової угоди №1 та під час розгляду тендерної пропозиції Замовником дотримано дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
adba3bebcc2e41958b1c09a51be86695
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2025 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA 2025 04 28 011857 a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питання:
Якими документами підтверджено коливання ціни товару (дизельного палива) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 27 травня 2025 року № 11857 додатковою угодою від 18 липня 2025 року № 3 в частині збільшення ціни товару? На який відсоток збільшилася ціна товару (дизельного палива) на ринку на дату укладання додаткової угоди від 18 липня 2025 року №3 у порівнянні із датою укладання додаткової угоди від 04 липня 2025 року №2?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
21228334aeb54b73929984dc85740509
Назва:
Пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
23.07.2025 15:46
Опис:
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2025-07-07-000012, повідомляю наступне:
1) Якими документами підтверджено коливання ціни товару (дизельного палива) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 27 травня 2025 року № 11857 додатковою угодою від 18 липня 2025 року № 3 в частині збільшення ціни товару? На який відсоток збільшилася ціна товару (дизельного палива) на ринку на дату укладання додаткової угоди від 18 липня 2025 року №3 у порівнянні із датою укладання додаткової угоди від 04 липня 2025 року №2.
14.07.2025 року Постачальник ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» надіслав листа № 54, в якому повідомляє про зростання ціни на дизельне паливо та на підтвердження зростання ціни надано висновок Чернігівської регіональної торгово-промислової палати № ЧК – 543 від 11.07.2025 року.
В наданому висновку зазначається підвищення ціни станом на 11.07.2025 року порівняно з датою укладення додаткової угоди №2 (04.07.2025 року) на 3,48%.
На підставі даного висновку ціна додатковою угодою №3 збільшено ціну за 1 літр дизельного палива з 48,88 грн. з ПДВ до 50,54 грн. з ПДВ, тобто на 3,4 %, що не перевищує відсок збільшення (3,48%).
Отже, під час укладання додаткової угоди Постачальник ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» надав підтвердження коливання ціни, та відсоток збільшення відповідає вимозі підпункту 2 пункту 19 Особливостей: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Отже, на підставі вище наведеного повідомляю, що під час укладення додаткової угоди №3 Замовником дотримано дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.