-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали - 25 найменувань
Торги не відбулися
1 454 911.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 274.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 274.56 UAH
Номер:
ab28365d7bfb4fe8b50be1086d7b6f01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 13:22 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2025 № 184
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 30.05.2025 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.05.2025 № 184
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8. UA-2025-04-28-009222-a 28.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Центральної поліклініки Міністерства внутрішніх справ України (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-04-28-009222-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.04.2025 № 145 (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА»; вимога про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 №158 про визначення ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» переможцем; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 09.05.2025; пояснення Замовника, отримане 05.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» встановлено наступне.
Замовником розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» до 09 травня 2025 року наступного змісту: «…1. Надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту …2. Надати документи, що підтверджують повну відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника: № з/п Назва Не підтверджені характеристики 23 Хірургічний синтетичний шовний матеріал із полівінілденфториду, що не розсмоктується, монофіламентний, стерильний, розмір 4-0, ріжуча голка 19 мм, 3/8 кола, довжина нитки 45 см, синя Голка повинна бути виготовлена з нержавіючої сталі inox AISI 300 або AISI 400.».
Згідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність в документах, які надані учасником на вимогу Технічної специфікації, обов’язкових показників щодо одиниці виміру предмету закупівлі НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей, яка може бути виправлена, оскільки подібне виправлення призведе до зміни технічних (габаритних) показників предмету закупівлі, які встановлені технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню.
Натомість, всупереч вимогам абзацу другого пункту 43 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав.
Отже, в порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Оскільки відсутність інформації та/або документів, яка/які підтверджує/підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей та, як наслідок, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
24.06.2025 17:00 - 09.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2025 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання пункту 3. Висновку про результати моніторингу «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА».
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» на закупівлю Медичних матеріалів – 25 найменувань (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали») (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель «Prozorro» UA-2025-04-28-009222-a) на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44. Особливостей.
2. Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» на закупівлю Медичних матеріалів – 25 найменувань (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали») (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель «Prozorro» UA-2025-04-28-009222-a) в електронній системі закупівель з урахуванням статей 8 і 10 Закону та пункту 46. Особливостей у вигляді даного протоколу.
Дата публікації звіту:
26.06.2025 16:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ПОЛІКЛІНІКИ МВС УКРАЇНИ від 26.06.2025 №203: Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТМЕДІКА» на закупівлю Медичних матеріалів - 25 найменувань (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали») (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель «Ргохогго» ЦА-2025-04-28-009222-а) на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44. Особливостей.
Дата публікації:
27.06.2025 14:02
Запити/Пояснення
Номер:
2b1dc413d29b402e9a031135636b793e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Медичні матеріали - 25 найменувань» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-28-009222-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку ґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, повідомлення про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено 09.05.2025, однак, станом на 02.06.2025 в електронній системі закупівель відсутня інформація про укладання договору за даною процедурою закупівель.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чи укладався договір про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-04-28-009222-a? У разі укладання вказаного договору прошу надати його копію з поясненням щодо відсутності оприлюдненого договору про закупівлю в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1e801989f0774318bbc95476151d87ad
Назва:
Надання пояснень на моніторинг закупівлі Медичних матеріалів – 25 найменувань (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали») (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-28-009222-a), який проводить Державна аудиторська служба України Північно-східний офіс держаудитслужби (Наказ 30.05.2025 № 184) (ID моніторингу: UA-M-2025-05-30-000010)
Дата опублікування:
05.06.2025 18:05
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України (далі – ЦП МВС, Поліклініка) є самостійним державним багатопрофільним лікувально-профілактичним відомчим закладом охорони здоров’я, що на підставі Положення про Центральну поліклініку Міністерства внутрішніх справ України.
Однією з функцій Поліклініки є організація в установленому законодавством України порядку медичного забезпечення, у тому числі лікування поліцейських та військовослужбовців Національної гвардії України, які постраждали при виконанні службових завдань під час здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російською федерацією проти України, перебували безпосередньо в районах та в період здійснення зазначених заходів чи виконували завдання з подолання наслідків надзвичайних ситуації тощо.
На даний час Поліклініка являється клінічною базою для дев’яти медичних кафедр Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, Української військово - медичної академії МО України та Національного університету охорони здоров’я України імені П.Л. Шупика, а саме:
- кафедра офтальмології НМУ імені О.О. Богомольця;
- кафедра акушерства та гінекології НУОЗУ імені П.Л. Шупика;
- кафедра неврології НМУ імені О.О. Богомольця;
- кафедра військової терапії Української військово – медичної академії;
- кафедра отоларингології НМУ імені О.О. Богомольця;
- кафедра загальної хірургії НМУ імені О.О. Богомольця;
- кафедра офтальмології та оптометрії НМУ імені О.О. Богомольця;
- кафедра щелепно –лицевої хірургії та сучасних стоматологічних технологій НМУ імені О.О. Богомольця;
- кафедра клінічної та лабораторної імунології, алергології та медичної генетики НМУ імені О.О. Богомольця.
В Поліклініці працюють:
• 6 член-кореспондентів Академії медичних наук України;
• 22 професори;
• 23 доктора медичних наук;
• 22 кандидата медичних наук;
• 7 заслужених лікарів України.
В умовах Поліклініки за участю лікарів професорського складу та лікарів, що мають науковий ступінь і надають висококваліфіковану, вузькоспеціалізовану медичну допомогу проводиться великий спектр хірургічних втручань. В структурі Поліклініки функціонує стаціонар з короткостроковим перебуванням хворих з операційними, які укомплектовані найсучаснішим обладнанням, що дозволяє проводити широкий спектр оперативних втручань, у тому числі, з використанням рентгенологічного обладнання (С-дуга). Окрім цього функціонують операційні в офтальмологічному, стоматологічному та ендоскопічна операційна в оториноларингологічному відділеннях Поліклініки. Матеріально технічна база Поліклініки та наявність висококваліфікованого кадрового потенціалу дозволяє проводити різноманітні оперативні втручання, а саме:
- Офтальмологічні (реконструктивні та відновні операції після мінно-вибухових травм, операції при катаракті, глаукомі, окулопластичні операції після новоутворень та патології на передньому відділі ока, тощо);
- ЛОР-операції (синусотомія, септопластика, вазотомія, конхотомія, тонзілектомія, риносептопластика, уголопалато фарингопластика, отопластика);
- Гінекологічні (вагінальні реконструктивні операції з пластикою тазового дна, вагінальні гістеректомії І та ІІ типів, операції з підрозділу естетичної гінекології, широкий спектр операцій лапаротомним доступом: консервативна міомектомія, надпіхвова ампутація матки, екстирпація матки, реконструктивні операції на маткових трубах, оперативне лікування пухлин придатків, ендоскопічні операції, лікування пухлин придатків позаматкових вагітностей, консервативна міомектомія, хірургічна корекція нетримання сечі з установкою системи TVT-O).
- Стоматологічні (видалення зубів у пацієнтів з супутніми соматичними патологіями (цукровим діабетом, гіпертонічною хворобою), атипові видалення зубів, кісткові аугментації верхньої та нижньої щелеп, дентальні імплантації, апікальна хірургія (резекції верхівки коренів), цистектомія, пластика ороантального сполучення, мʼякотканинна пластика ясен, видалення доброякісних утворень щелепно-лицевої ділянки, видалення конкрементів проток слинних залоз реконструкція орбіт, реконструкції щелепно-лицевої ділянки після мінно вибухових травм, видалення сторонніх тіл м’яких тканин щелепно-лицевої ділянки, френулотопластика (корекція вуздечки верхньої губи та язика у дітей)).
- Травматологічні (міотенопластична корекція переднього відділу стопи (Hallux valgus); пластика головки І плесневої кістки; корекція молоткоподібної деформації ІІ пальця стопи; видалення металоостеосинтезу; встановлення МОС; пластика передньої та задньої хрестоподібної зв’язки; операції з приводу контрактури Дюпюїтрена; видалення металевих уламків).
- Проктологічні (висічення гемороїдального вузла хірургічним способом; висічення анальної тріщини; висічення гіпертрофованої анальної бахромки; висічення поліпа анального каналу; видалення анальних нориць; видалення пілонідальної кісти).
- Урологічні (циркумцизіо; оперативне лікування гідроцеле; оперативне лікування сперматоцеле; оперативне лікування варикоцеле).
- Хірургічні (апендектомія; холецистектомія; герніопластика вентральних гриж (Sab Lay, In Lay); герніопластика пахової грижі за Ліхтенштейном та TAPP; герніопластика пупкової грижі (Sab Lay, In Lay); лапароскопічна крурорафія та фундаплікація за Ніссеном; венектомія з перев’язкою перфорантних вен; видалення новоутворень м’яких тканин і шкіри; пластичне закриття ранових дефектів розщепленим трансплантатом та пластика за методом Keystone; секторальна резекція молочної залози; видалення новоутворень шкіри по Мосу).
Для забезпечення виконання всіх зазначених втручань необхідна велика кількість різноманітних витратних матеріалів, у тому числі лез до скальпелів, шовних та ендоскопічних матеріалів. Технічні та якісні характеристики цих матеріалів визначались безпосередньо виконавцями оперативних втручань для забезпечення максимально ефективного результату та мінімізації ускладнень під час проведення втручань та у післяопераційному періоді.
Окрім цього, на виконання вимог Наказу МОЗ України від 23.07.2002 року №280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», спільного Наказу МОЗ України та Головного управління державної служби України ДУС від 18.02.2003 року № 75/24/1 «Про проведення щорічного профілактичного медичного огляду державних службовців», Наказу МВС України від 10.12.2015 року № 1561 «Про затвердження Порядку проходження комплексного медичного огляду (диспансеризації) поліцейськими», Наказу МВС України від 01.11.2016 року № 1146 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкових попереднього і періодичних медичних оглядів (диспансеризації) у закладах охорони здоров’я МВС» Наказу МОЗ України від 21.05.2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» в Поліклініці організовані профілактичні огляди прикріпленого контингенту із числа працівників системи МВС. Щодня профогляд проходить не менше 45 осіб, що потребує використання одноразових інструментів та матеріалів для проведення оглядів, в обов’язковий перелік входить огляд ЛОР-органів.
На підставі отриманої та узагальненої потреби на витратні матеріали, з урахуванням технічних та якісних характеристик визначених лікарями підрозділів Поліклініки та для формування очікуваної вартості закупівлі було отримано та проаналізовано три комерційні пропозиції від потенційних постачальників виробів медичного призначення:
1. ФОП Дем’яненко Ельвіна Михайлівна (РНОКПП 1763213588);
2. ФОП Лобанов Юрій Володимирович (РНОКПП 2187406356);
3. ТОВ «Стар Альянс» (ЄДРПОУ 36138329).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та Методичних рекомендацій, затверджених наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (розділ 3, пункт 1, підпункт 2).
Комерційні пропозиції містили інформацію про ціни та технічні характеристики товарів. На підставі аналізу вказаних пропозицій, а також з урахуванням наявного бюджетного ліміту, була сформована очікувана вартість предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані з урахуванням:
• аналізу отриманих комерційних пропозицій;
• ринкових характеристик медичних виробів відповідної категорії;
• потреби закладу.
2. Щодо укладання договору про закупівлю Закупівлі UA-2025-04-28-009222-a
Повідомлення про намір укласти договір було оприлюднене в електронній системі закупівель 09.05.2025. Станом на 05.06.2025 договір не укладено. Протоколом № 173 від 23.05.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центральної поліклініки МВС України продовжено строк укладення договору до 60 днів, у зв’язку із затримкою фінансування на здійснення закупівлі робіт чи послуг по КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев'язувальні матеріали». Технічна можливість оприлюднити рішення про продовження строку укладання договору в електронній системі закупівель Уповноваженого органу з питань закупівель відсутня.