-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт центрального міського стадіону "Чемпіон" по вулиці Соборній 183-Б у м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України
Завершена
70 965 688.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 354 828.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 354 828.44 UAH
Номер:
9b2bf49ed72f42679e721713118e420d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-13-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2025 00:00
Період моніторингу:
13.06.2025 15:41 - 05.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.06.2025 Київ № 170
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби
від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2025-04-28-008496-a 28.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства з урахуванням вимог законодавства встановлено недотримання вимог пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668.
За результатами аналізу питання відповідності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЯГУАР», своєчасності укладення договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на усунення Замовником встановленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом укладення додаткової угоди до договору №2 від 25.06.2025 року та зазначенням плану фінансування робіт в розрізі місяців 2025 року, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення аналогічних порушень законодавства у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи (Протокол від «28» травня 2025 р. № 290), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЯГУАР» (далі – ТОВ «ЯГУАР»), повідомлення про намір укласти договір від 04 червня 2025 року, договір від 11.06.2025 року №49/25 на суму 67 203 000,00 грн, додаткову угоду №1 від 12.06.2025, додаткову угоду №2 від 25 червня 2025 року, пояснення та документи, надані Замовником (23.06.2025, 26.06.2025, 27.06.2025, 01.07.2025) на запити Держаудитслужби (18.06.2025, 23.06.2025, 26.06.2025) через електронну систему закупівель.
Між Департаментом з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської міської ради (далі - Замовник) та ТОВ «ЯГУАР» укладено договір від 11.06.2025 №49/25, предметом якого є капітальний ремонт центрального міського стадіону «Чемпіон» по вулиці Соборній 183-Б у м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України вартістю 67 203 000,00 грн.
Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (далі - Постанова №668) фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки.
Однак, Замовником укладено з ТОВ «ЯГУАР» договір від 11.06.2025 року №49/25, який не містить План фінансування робіт за місяцями на поточний рік (2025 рік) з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано вимоги пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668.
Держаудитслужба 23.06.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення щодо не складання плану фінансування у відповідності до умов пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668. В своєму поясненні від 26.06.2025 Замовник зазначив: «..у Договір від 11.06.2025 № 49-25 внесено зміни, приведено у відповідність до п. 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668, шляхом укладення додаткової угоди №2».
Замовником 26 червня 2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду №2 від 25.06.2025 року із додатком до неї із зазначенням Плану фінансування робіт в розрізі місяців 2025 року.
Період усунення порушень:
04.07.2025 16:47 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2025 16:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня!
Замовником в майбутньому не буде допущено аналогічних порушень під час проведення процедур закупівель.
Дата публікації звіту:
07.07.2025 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
a3f86417296c449bb5a15dd9ed8ba2a9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2025 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального міського стадіону "Чемпіон" по вулиці Соборній 183-Б у м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), з очікуваною вартістю 70 965 688,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-008496-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба:
1. В отриманні інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. В річному плані закупівель Замовника джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. Просимо надати інформацію за рахунок якої субвенції (у разі наявності такої) з державного бюджету місцевим бюджетам тощо здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c6fa868fbfd441b391411eecfd587e54
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.06.2025 12:29
Опис:
Доброго дня!
1. Щодо першого питання. Очікувана вартість розрахована на підставі позитивного експертного звіту на зведеного кошторисного розрахунку (додається)
2. Щодо другого питання. https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/04/obgruntuvannya-chempion-stadion-4.pdf
3. Щодо третього питання. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 січня 2024 року № 21-р «Про передачу Київській обласній державній адміністрації коштів з рахунка «Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури», від 31 березня 2025 р. № 281-р «Деякі питання використання коштів з рахунка «Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури» для відновлення інфраструктурного об'єкта у м. Ірпінь». КПКВК 7801030.
4. Щодо четвертого питання. Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснюється.
Номер:
c473c439afff425ba4cb4498e9232cea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.06.2025 12:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального міського стадіону "Чемпіон" по вулиці Соборній 183-Б у м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України», з очікуваною вартістю 70 965 688,80 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-008496-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, та документів, обумовлених п. 3.3 Договору від 11 червня 2025 року № 49-25, а саме:
1. В складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику наступну документацію:
- локальні кошториси – 1 примірник;
- підсумкову відомість ресурсів – 1 примірник;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів - 1
примірник;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2,
тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу
ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години
орендованої будівельної техніки – 1 примірник;
- розрахунки до документа "Договірна ціна" – 1 примірник;
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат,
виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням
потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому
періоді фінансова діяльність не проводилась – 1 примірник;
- розрахунок чи довідку про розмір кошторисної заробітної плати на об’єкті
будівництва– 1 примірник.
2. Просимо пояснити причину нескладання та неоприлюднення плану
фінансування до Договору від 11 червня 2025 року № 49-25, за яким відповідно
до п. 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в
капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 1 серпня 2005 р. № 668, проводиться фінансування робіт, який складається замовником та є невід"ємною частиною договору підряду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,
та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь),
необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих
днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу
України невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b0527985b43242dc8503f01bf13feb76
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
26.06.2025 12:52
Опис:
Щодо першого питання. Документи додаються
Щодо другого питання. Договір від 11 червня 2025 року № 49-25 внесено зміни, приведено у відповідність до п. 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, шляхом укладення додаткової угоди №2. (Додається)
Номер:
f26e34d97984480b8862b288e15dc373
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.06.2025 12:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального міського стадіону "Чемпіон" по вулиці Соборній 183-Б у м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України», з очікуваною вартістю 70 965 688,80 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-008496-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, та документів, обумовлених п. 3.3 Договору від 11 червня 2025 року № 49-25, а саме:
1. В складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику наступну документацію:
- локальні кошториси – 1 примірник;
- підсумкову відомість ресурсів – 1 примірник;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів - 1
примірник;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2,
тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу
ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години
орендованої будівельної техніки – 1 примірник;
- розрахунки до документа "Договірна ціна" – 1 примірник;
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат,
виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням
потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому
періоді фінансова діяльність не проводилась – 1 примірник;
- розрахунок чи довідку про розмір кошторисної заробітної плати на об’єкті
будівництва– 1 примірник.
2. Просимо пояснити причину нескладання та неоприлюднення плану
фінансування до Договору від 11 червня 2025 року № 49-25, за яким відповідно
до п. 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в
капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 1 серпня 2005 р. № 668, проводиться фінансування робіт, який складається замовником та є невід"ємною частиною договору підряду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,
та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь),
необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих
днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу
України невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dfae8eee9cb54a4caa7c8f7c4c60f712
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
26.06.2025 12:55
Опис:
Щодо першого питання. Документи додаються
Щодо другого питання. Договір від 11 червня 2025 року № 49-25 внесено зміни, приведено у відповідність до п. 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, шляхом укладення додаткової угоди №2. (Додається)
Номер:
cde95127110e4ea6b9413e6ac2e2294a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2025 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт центрального
міського стадіону "Чемпіон" по вулиці Соборній 183-Б у м. Ірпінь, Бучанського
району, Київської області пошкодженого внаслідок агресивних дій російської
федерації проти України», з очікуваною вартістю 70 965 688,80 грн,
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-
2025-04-28-008496-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про
основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та
9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо ненадання Підрядником до
календарного графіку виконання робіт (Додаток №2, який є невід’ємною
частиною Договору) копії наказу про призначення та закріплення на Об’єкті
відповідальної особи (виконроба) або витяг з наказу, засвідчені в установленому
порядку, як це передбачено п. 2.1 Договору будівельного підряду від 11 червня
2025 року № 49-25.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,
та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь),
необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих
днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу
України невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
96e3e4ffdae441d5a11e18170a55521b
Назва:
.
Дата опублікування:
27.06.2025 11:18
Опис:
Договір укладений за результатом закупівлі містить чіткий перелік документів, які є додатками до цього договору, так Відповідно до пункту 21.1. Договору від 11.06.2025 №49-25 , а саме:
"Додатками до цього Договору є:
- Додаток № 1 – Договірна ціна;
- Додаток № 2 - Календарний графік виконання робіт;
- Додаток № 3 - Протокол погодження договірної ціни на 2025 рік.
- Додаток № 4 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси."
Як вбачається з пункту 21.1. Договору - копія наказу про призначення та закріплення на Об’єкті
відповідальної особи (виконроба) або витяг з наказу, засвідчені в установленому порядку не є Додатком до Договору від 11.06.2025 №49-25.
Разом з тим, на виконання пункту 2.1. Договору від 11.06.2025 №49-25., ТОВ "ЯГУАР" було надано Наказ від 11.06.2025 р. №13 Про призначення Кундика Василя Михайловича відповідальним за ведення робіт.
Номер:
5e11834c0b8a440dab837e8d1cb480fe
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2025 18:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт
центрального міського стадіону "Чемпіон" по вулиці Соборній 183-Б у м.
Ірпінь, Бучанського району, Київської області пошкодженого внаслідок
агресивних дій російської федерації проти України», з очікуваною вартістю 70
965 688,80 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за
номером ID: UA-2025-04-28-008496-a) та відповідно до пункту 6 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та
документів, а саме:
1. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Ягуар»
міститься договір – оренди від 01 лютого 2023 року № 03-230, укладений з ТОВ
«Танко», згідно якого орендар приймає в користування виробничі приміщення
площею 600 м2, упорядковану площадку – 1 800 м2, приміщення в
адміністративному корпусі – 25,5 м2, термін дії якого до 31 грудня 2024 року
(наданий на вимогу п.1.3 Додатку №4 Тендерної документації). П. 4.2 Договору
передбачено, що, якщо за місяць до закінчення тepмінy дії цього договору
жодна iз сторін не заявила про намір розірвати цей договір, він вважається
продовженим на наступний календарний piк з 1 сiчня по 31 грудня, на тих же
умовах. Разом з цим відповідно до 4.3. Договору Tepмін оренди може бути
скорочений за згодою сторін та в iнших випадках, передбачених даним
Договором.
З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином учасник ТОВ
«Ягуар» підтвердив у складі своєї пропозиції чинність даного договору оренди,
позаяк інформація щодо пролонгації або скорочення терміну його дії у складі
тендерної пропозиції відсутня.
2. Просимо зазначити чітке посилання на документи учасника
(переможця) закупівлі ТОВ «Ягуар», якими він підтвердив усунення
невідповідностей, встановлених замовником у вимозі в частині підтвердження
наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та
досвід, передбачених в Додатку №4 до тендерної документації. Крім того,
просимо підтвердити відповідну кваліфікацію таких працівників, зазначених в
Довідці про наявність відповідної кваліфікації учасника закупівлі ТОВ «Ягуар»:
арматурника (будівельні-монтажні і ремонтно-будівельні роботи) Гурського
Василя Петровича, бетоняра Хоменка Валерія Миколайовича, слюсаря-
сантехніка Радзивіла Євгена Вікторовича, водіїв автотранспортного засобу:
Шумейка Олександра Євгеновича та Неверовського Андрія Петровича,
машиніста екскаватора Сапожника Олександра Миколайовича, слюсара-
будівельного Цупи Олега Григоровича, електромонтера з ремонту та
обслуговування електроустаткування Вербило Віталія Леонідовича, штукатура
Морозова Олексія Петровича, лицювальника плиточника Княги Анатолія
Васильовича, столяра будівельного Луцюка Анатолія Вікторовича.
Також просимо пояснити наявність посвідчень в тендерній пропозиції
учасника машиніста котка самохідного з рівними вальцями Бугаєнка Валентина
Івановича, машиністів крана-кранівника: Стахова Миколи Івановича, Босюка
Петра Івановича, інформація про яких відсутня в Довідці про наявність
відповідної кваліфікації учасника закупівлі ТОВ «Ягуар».
3. Учасником надано довідку про наявнiсть обладнання, матеріально-
технічної бази та технологій вiд 19.05.2025 р. №2-25Т в якій зазначена
інформація про наявність Дрилі електричної в кількості 1 шт, тоді як відповідно
до Додатку №4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, вимоги та
документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції
учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника в п. 2
Таблиці А зазначено в множині: «Дрилі електричні».
Просимо пояснити причину не зазначення замовником у повідомленні про
усунення невідповідностей зазначеної невідповідності.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу
України невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.