• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт центрального міського стадіону "Чемпіон" по вулиці Соборній 183-Б у м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України

Завершена

70 965 688.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 354 828.44 UAH
Номер: 9b2bf49ed72f42679e721713118e420d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-13-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.06.2025 15:41 - 05.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2025-04-28-008496-a 28.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства з урахуванням вимог законодавства встановлено недотримання вимог пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668. За результатами аналізу питання відповідності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЯГУАР», своєчасності укладення договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на усунення Замовником встановленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом укладення додаткової угоди до договору №2 від 25.06.2025 року та зазначенням плану фінансування робіт в розрізі місяців 2025 року, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення аналогічних порушень законодавства у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи (Протокол від «28» травня 2025 р. № 290), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЯГУАР» (далі – ТОВ «ЯГУАР»), повідомлення про намір укласти договір від 04 червня 2025 року, договір від 11.06.2025 року №49/25 на суму 67 203 000,00 грн, додаткову угоду №1 від 12.06.2025, додаткову угоду №2 від 25 червня 2025 року, пояснення та документи, надані Замовником (23.06.2025, 26.06.2025, 27.06.2025, 01.07.2025) на запити Держаудитслужби (18.06.2025, 23.06.2025, 26.06.2025) через електронну систему закупівель. Між Департаментом з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської міської ради (далі - Замовник) та ТОВ «ЯГУАР» укладено договір від 11.06.2025 №49/25, предметом якого є капітальний ремонт центрального міського стадіону «Чемпіон» по вулиці Соборній 183-Б у м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України вартістю 67 203 000,00 грн. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (далі - Постанова №668) фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Однак, Замовником укладено з ТОВ «ЯГУАР» договір від 11.06.2025 року №49/25, який не містить План фінансування робіт за місяцями на поточний рік (2025 рік) з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано вимоги пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668. Держаудитслужба 23.06.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення щодо не складання плану фінансування у відповідності до умов пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668. В своєму поясненні від 26.06.2025 Замовник зазначив: «..у Договір від 11.06.2025 № 49-25 внесено зміни, приведено у відповідність до п. 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668, шляхом укладення додаткової угоди №2». Замовником 26 червня 2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду №2 від 25.06.2025 року із додатком до неї із зазначенням Плану фінансування робіт в розрізі місяців 2025 року.
Період усунення порушень: 04.07.2025 16:47 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2025 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Замовником в майбутньому не буде допущено аналогічних порушень під час проведення процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 07.07.2025 12:00

Запити/Пояснення