• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі Ямпільського ліцею Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області»

Завершена

29 624 180.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 148 120.90 UAH
Номер: 1ce6577d7af34731b30ebd2618557286
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-17-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.06.2025 14:45 - 09.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.06.2025 №174 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.06.2025 №174. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-28-005347-a, 28.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Промтехімпекс» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог норм пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а також частини першої статті 41 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 – при укладанні договорів про закупівлі. Крім того, привести у відповідність до норм пункту 84 Постанови КМУ №668 умови договору від 27.05.2025 №306 щодо плану фінансування робіт шляхом укладання та опублікування відповідної додаткової угоди. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-28-006363-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; оприлюднене звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 №4; тендерну пропозицію приватного підприємства «Промтехімпекс» (далі - ПП «Промтехімпекс»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Промтехімпекс» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 27.05.2025 №306 з додатками, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За вимогою пункту 2 розділу 4 Додатку №1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, договірну ціну та проєкт календарного графіку виконання робіт. Одночасно, за умовами тендерної документації Замовника (підпункт 4.4. пункту 4 розділу І тендерної документації, пункт 5.1. проєкту договору, що міститься у Додатку №3) строк виконання робіт – до 31.12.2026 згідно з графіком виконання робіт. Моніторингом встановлено, що учасником ПП «Промтехімпекс» надано проєкт календарного графіка робіт (файли «19 календ графік.pdf» та «графік»), у якому передбачено виконання робіт протягом червня 2025 року – грудня 2026 року. Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ПП «Промтехімпекс» також міститься проєкт договору (файл «проект договору.pdf»), у пункі 5.1. якого зазначено: «Строк (термін) виконання робіт по 31.12.2026 р. згідно з графіком виконання робіт.». Водночас, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Промтехімпекс» надано договірну ціну (файл «18 договірна ціна.pdf») на суму 29 530 856,40 грн на «Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі Ямпільського ліцею Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області», що здійснюється у 2025 році. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), а невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З врахуванням вищенаведеного, у документах тендерної пропозиції учасника ПП «Промтехімпекс» наявні невідповідності (щодо зазначення у договірній ціні про роботи на об’єкті будівництва, що здійснюються у 2025 році, а не у 2025-2026 роках), які підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Однак, при розгляді тендерної пропозиції ПП «Промтехімпекс» та оприлюдненні при цьому повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей, Замовником не було зазначено про наявність вищезазначених невідповідностей щодо договірної ціни та не вказано вимоги щодо виправлення такої невідповідності, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Також, за нормами частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ №668). Відповідно до пункту 83 Постанови КМУ №668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду; план фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Крім того, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Водночас, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі договір від 27.05.2025 №306 містить графік фінансування робіт (Додаток №3 до договору), у якому не зазначено інформації щодо плану фінансування робіт на поточний 2025 рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), що суперечить вимогам пункту 84 Постанови КМУ №668 та є порушенням частини першої статті 41 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 07.07.2025 17:51 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2025 17:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 07.07.2025 р. повідомляємо наступне: На підставі висновку ДАСУ керівником Замовника було проведено роз’яснювальну роботу з Уповноваженою особою, зокрема, в частині щодо недопущення в подальшому порушення вимог норм пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, та у зв’язку із цим направлення Уповноваженої особи на навчання задля удосконалення її професійних навичок під час проведення процедур закупівель. Крім того, з метою приведення у відповідність до норм пункту 84 Постанови КМУ №668 умови договору від 27.05.2025 №306 щодо плану фінансування робіт прийнято рішення про укладання та опублікування згідно вимог чинного законодавства відповідної додаткової угоди. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити закупівлі виключно у відповідності до норм чинного законодавства. Відповідно Замовником було повністю виконано всі зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно положень ч.9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Просимо прийняти до уваги надану відповідь. З повагою!
Дата публікації звіту: 14.07.2025 11:03

Запити/Пояснення