-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт дорожнього покриття для благоустрою населеного пункту с. Муроване Львівського району Львівської області»
Завершена
18 470 149.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 350.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 350.75 UAH
Номер:
191952ba7a764ca3876b2ee653b6e6aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 17:57 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2025 №162
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-28-005155-a, 28.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Мегапромбудімпекс» та надання ним документів як переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-28-003509-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; оприлюднене звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 16.05.2025; тендерну пропозицію Приватного підприємства «Мегапромбудімпекс» (далі – ПП «Мегапромбудімпекс»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Мегапромбудімпекс» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 26.05.2025 №304 з додатками, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналогічна вимога міститься у розділі 1 Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Моніторингом встановлено, що ПП «Мегапромбудімпекс» як переможцем тендеру, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема, зазначено що, під час укладення договору підряду із переможцем ПП «Мегапромбудімпекс» не було встановлено факту не оприлюднення в електронній системі документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Мегапромбудімпекс», а укладено з ним договір від 26.05.2025 №304.
Слід зазначити, що у наданому під час моніторингу поясненні Замовник зазначив про прийняття рішення про припинення зобов’язання за договором №304 від 26.05.2025 та вжиття всіх необхідних заходів щодо розірвання зазначеного договору, зокрема, шляхом направлення до підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору підряду за взаємною згодою сторін.
Водночас, станом на час завершення моніторингу в електронній системі закупівель інформація щодо розірвання договору про закупівлю відсутня.
Період усунення порушень:
13.06.2025 16:11 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 13 червня 2025 р. повідомляємо наступне:
Замовником торгів прийнято рішення щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору №304 від 26.05.2025 р. з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. На даний момент Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області вживає всіх необхідних заходів щодо розірвання вищезазначеного договору. Проєкт додаткової угоди щодо розірвання Договору №304 додається до даної відповіді. Інформація про припинення зобов’язань за договором №304 від 26.05.2025 р. буде оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
17.06.2025 15:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
02.07.2025 09:48
Запити/Пояснення
Номер:
9e816f598277415da8f0a7065ca70992
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Мурованській сільській раді територіальної громади Львівського району Львівської області
Дата опублікування:
06.06.2025 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-28-005155-a, яка проводилась Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Згідно з пунктом 47 Особливості №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналогічна вимога міститься у розділі 1 Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Під час моніторингу встановлено, що переможцем процедури закупівлі ПП «Мегапромбудімпекс» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чи враховано Замовником не оприлюднення в електронній системі закупівель переможцем торгів ПП «Мегапромбудімпекс» документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Замовника та пояснити причини не застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель
Дмитро ВДОВИЧ
Номер:
2bbf8841eac24f579b34cf3bad83a867
Назва:
У відповідь на запит Замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
10.06.2025 17:01
Опис:
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
1.) Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії № 2256 від 06.03.2024 року.
2.) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття для благоустрою населеного пункту с. Муроване Львівського району Львівської області» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом № 332/25 від 15 квітня 2025 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
3.) Обґрунтування очікуваної вартості:
Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати Главу 10 кошторису та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням https://murovanska-gromada.gov.ua/news/1749561632/
3. Щодо інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Згідно Розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію/документи про право підписання договору про закупівлю:
Для юридичних осіб:
- виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників або
- наказ про призначення або
- довіреність або доручення (оформлене у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи, що підписала вказану довіреність) або
- інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи переможця на підписання договору про закупівлю.
Даний перелік не є вичерпним, переможцем під час укладення договору про закупівлю може бути надана інша інформація про право підписання договору про закупівлю.
Так, на виконання зазначеної вимоги Учасником надано наказ №1 від 11.04.2027 р. про призначення Біласа Олега Ігоровича директором ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" (наказ про призначення директора додається).
4. Щодо того чи враховано Замовником не оприлюднення в електронній системі закупівель переможцем торгів ПП «Мегапромбудімпекс» документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації.
Замовником торгів під час укладення договору підряду із переможцем ПП «Мегапромбудімпекс» не було встановлено факту не оприлюднення в електронній системі документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації. Враховуючи зазначене, Замовником торгів прийнято рішення про припинення зобов’язання за договором №304 від 26.05.2025 р. На даний момент Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області вживає всіх необхідних заходів щодо розірвання вищезазначеного договору, зокрема, шляхом направлення до підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору підряду за взаємною згодою сторін.
Номер:
4480d8dc47834801b451979219424253
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Мурованській сільській раді територіальної громади Львівського району Львівської області
Дата опублікування:
09.06.2025 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-28-005155-a, яка проводилась Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до розділу 3 Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника зазначено, що учасник-переможець під час укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику торгів зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги у розділі 3 Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель
Дмитро ВДОВИЧ
Номер:
14032c853c584abebc096d8a46f6df85
Назва:
У відповідь на запит Замовнику про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
11.06.2025 16:11
Опис:
На виконання вимоги розділу 3 Додатку №2 до тендерної документації Учасник-переможець під час укладення договору про закупівлю надав Замовнику торгів зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат (додаються до даної відповіді на запит).